Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Var genialt morro å spille uten crosshair (sikte) og HUD! Og grafikken er noe av det råeste jeg har sett. Kommer ikke på noe som har imponert meg mer. Siktinga var faktisk en vanesak, selv om jeg var veldig skeptisk i begynnelsen.

 

Er det noen som vet om fiendene får mer helse hvis jeg øker vanskelighetsgraden? Tenker på å kjøre gjennom på veteran så lenge de ikke får mer helse. Vil ha det så realistisk som mulig, men gidder ikke løpe rundt å skyte folk som aldri dør (FarCry 2 anyone?). Det var helt O.K på regular da, men vil gjerne øke vanskelighetsgraden littegrann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
In video gaming, the HUD is the method by which information is visually relayed to the player as part of a game's user interface. It takes its name from the head-up displays used in modern aircraft.

 

The HUD is frequently used to simultaneously display several pieces of information including the main character's health, items, and an indication of game progression (such as score or level).

 

Wikipedia-artikkel om emnet.

Endret av cappy
Lenke til kommentar

Vennligst dropp prat om hvilke barn som bør spille GTA osv.

Er nesten en side med off-topic her nå, og dette holder.

Jeg har nå rapportert dette, og jeg har ingen problemer med å gjøre dette, da jeg ønsker denne tråden i behold og at den skal være til nytte!

 

;)

 

 

 

Over til demoen:

 

En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk.

 

Blir kvalm, noen måte å forhindre dette?

Og hvordan velger man vanskeligere vanskelighetsgrad? Er dette mulig?

 

:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk.

 

Blir kvalm, noen måte å forhindre dette? :)

Hold kontrollen i ro og den beveger seg ikke...Altså ikke beveg den sånn: /-\ - Forsto du det`?

 

OT: Hva synest du om GTA-praten?

Lenke til kommentar
En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk.

 

Blir kvalm, noen måte å forhindre dette? :)

Hold kontrollen i ro og den beveger seg ikke...Altså ikke beveg den sånn: /-\ - Forsto du det`?

 

OT: Hva synest du om GTA-praten?

 

 

Ok, var nemlig utrolig irriterende. Og ja, jeg forstod det nå vettu! :rolleyes:

 

Jeg tror faktisk at det er multiplayer delen av KZ2 som folk kommer til å bruke mest tid på, men det er rart at det ikke blir nevnt i så mange annmeldelser. Altså onlinedelen.

 

Aftenposten anmeldte forresten spillet i dag ( iallefall i papirform), ble 5/6, med det samme minuset som de andre har skrevet. Ingen følelse/empati til personene.

 

Link.

 

:)

 

HCG1997: Det er meningen det ikke skal være OT her!. Lag en ny tråd hvis du vil diskutere GTA praten!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem fra killzone 2 på kino greia, hvor vi fikk spille fullversjonen av killzone 2 på lerret (hvis man var heldig) eller for seg selv på 42" sony bravia tv. Jeg var ikke i tvil om dette spillet før, og turen på kino forsterket bare dette! Dette spillet skal kjøpes! Det er en del ting som kunne vært gjort bedre, men dette overskygges totalt av resten som er awesome. Grafikken var skikkelig bra og gav god dybdefølelse, og våpnene hadde skikkelig trykk i seg. Introen har like stor "gi frysninger"-faktor som på enern.

 

 

Ellers ble det også loddet ut (hver deltager fikk et nummer) noen eksemplarer av Little Big Planet og Resistance 2. Prikken over i-en var en PSP. Jeg vant selvfølgelig ikke noe av dette. :p

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...