Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke sikting var dårlig, men siden det var veldig uvant med de "tunge" bevegelsene osv. i forhold til COD sine "lette" så føltes det litt rart og veldig uvant...Men dette er bare øving så tipper jeg de fleste liker siktingen... Men en ting som var litt dumt var at når man bruker Alternative 2 på kontrollene må man bruke L1 og l2 samtidig for å aime mens du er bak cover... Trodde det skulle være sånn at når du trykket på "cover" knappen så ble du "limt fast" og slapp og holde den inne..men men

Lenke til kommentar
Syns ikke sikting var dårlig, men siden det var veldig uvant med de "tunge" bevegelsene osv. i forhold til COD sine "lette" så føltes det litt rart og veldig uvant...Men dette er bare øving så tipper jeg de fleste liker siktingen... Men en ting som var litt dumt var at når man bruker Alternative 2 på kontrollene må man bruke L1 og l2 samtidig for å aime mens du er bak cover... Trodde det skulle være sånn at når du trykket på "cover" knappen så ble du "limt fast" og slapp og holde den inne..men men

 

 

Er jo egentlig bare bagateller. Man vender seg sikkert til det også. Eg tenkte før eg prøvde spillet at alternativ 2 var perfekt for meg. Men eg felt in love med standeren :p

Lenke til kommentar

Veldig kort demo :p Men fikk mange WOW! øyeblikk i bare demoen :) Gikk for "Alternative 2" kontrollen fordi sikte :).

 

Ganske vanskelig og sikte tho.. Håper jeg vender meg til det

 

Elsker lyden fra rifla :D og ikke minst animasjonene <3!!1!1!!ONEONE

Endret av Fenix
Lenke til kommentar

Da var demoen testet.. Greit spill det.. Synest grafikken var VELDIG oppskrytt.Den var bra, men jeg synest COD4 har en bedre/skarpere detaljerikdom.

 

Styrings kontrollen var fullstendig bedriten. Uansett hvor mye jeg stilte sensitiviteten opp, så føltes det som å styre en 60 tonns tank, mens "aim down sight" sikte ble ALT for sensitivt.

 

Men selve gameplayet var utrolig kult... Å se blod splatten etter fienden på veggen bak. Fiender som flyger vegg i mellom av granater og propan-tanker.

 

Blir garrantert et kjøp..

 

Selve våpen handlingen føltes realistisk ut. Måten våpenet svaier, og rekylen trekker det tilbake. Fikk litt dejá vu fra hel-automat skyting med G3 i forsvaret.

Lenke til kommentar

Var kjempe fornøyd med hele demoen, selv om det var en bug en plass(når jeg tok heisen opp var plutselig Rico med istedenfor Garza?) I begynnelsen var det helt på hode, kontrollene var bare helt rare og ville plent ikke gjøre hva jeg prøvde på :p Men etterhvert gikk det helt smooth og jeg kunne lett ta et par hs fra avstand. Hele probleme med kontrollen er jo selvfølgelig en vane ting, så en må ikke bekymre seg over det problemet. Ble i grunn bare skuffet over lengden :p Demoen mater bare lysten min enda mer til release date :D

Lenke til kommentar
Kjører killzone 1080p? Jeg kjørte på 720P.

 

I got a message from one of our code gurus today about me talking about the 720p stuff I was spewing incorrectly and told me that we now support 1080i natively too. Glad they got that in too. Now rejoice!

 

 

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...