Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt gjennom demoen to ganger nå. Dvs. ca 20 minutter med spilling. Vet ikke helt hva jeg synes enda, men det ser utvilsomt pent ut. Vil kalle meg rimelig dreven på fps-spill på konsoll, men føler jeg slet unormalt mye med siktinga i spillet. Tror dette skyldes en generelt lav fps, men merket ikke noe til det ellers. Det hakket i hvertfall ikke!

Lenke til kommentar
woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer

 

Er demoen "norsk"?

 

man velger meny- og undertekstspråk helt i starten.

 

demoinntrykk:

veldig imponerende grafisk sett

fiendene var stort sett flinke til å flytte på seg, AI-messig.

Jeg hadde litt problemer med å sikte, skulle helst hatt mus og tastatur

Endret av MrBacardi
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som føler at kontrollen ikke holder følge med spillet? opplevde akkurat det samme på resistens 2.

Føles når jeg tar spaken til side reagerer ikke spillet like fort som på cod 4, men henger etter med noen hundredeler som er veldig merkbare!

Noen andre en bare meg her?

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som føler at kontrollen ikke holder følge med spillet? opplevde akkurat det samme på resistens 2.

Føles når jeg tar spaken til side reagerer ikke spillet like fort som på cod 4, men henger etter med noen hundredeler som er veldig merkbare!

Noen andre en bare meg her?

 

Takk for svar:)

 

Er flere andre som har skrevet det samme rett ovenfor deg. Inkludert meg selv. :) Resistance 2 synes jeg ikke hadde dette problemet. I hvertfall ikke i like stor grad. Har uansett opplevd langt værre før. Var ikke så ille her, så tviler på at man tenker over det etter litt spilling. Noe jeg leste i en eller annen anmeldelse av spillet også.

Lenke til kommentar

Spillet var pent og vakkert det. Men jeg var jo elendig :( Sitter igjen med et nokså delt inntryk. Jeg syns siktinga var grusom, jeg måtte sikte opp til flere ganger når jeg skulle ta en fiende. Sensen, hva skjedde med sensen? Jeg tok sensen på maks og fremdeles var det ikke raskt nok. Må nok øve inn denne kontrollen ja..

Lenke til kommentar

merka ingenting til vond styring, men jeg skal si at startings weppet definitivt er det beste i demoen, det weppet Helghastan har er jo bærre møkk i forhold til den glatte rifla!

 

Siktinga var deilig! ikke fullt så vanskelig som Farcry2, men er ikke sikker på om en kan fjerne crosshairsa, siden det er gøyere uten!

 

definitivt kjøp!

Lenke til kommentar
Kort og intenst, vurderer kjøp for første gang. Har ikke helt sansen for fps lenger, men dette var gøy.

Kjæresten min blir ikke glad om jeg kjøper det, hu_hater_sånne spill :p "Det var et teit spill", med hennes ord

Hun er teit :p

 

Gleder meg til demoen kommer ned....

 

 

vente

 

 

vente

 

 

 

AAARG!!!!

(føler meg som Toman85 nå snart)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...