Gå til innhold

Cecilia Brækhus - Kamp- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenningen i kampene forsvinner når motstanderne er så mye dårligere enn Brækhus.

 

Er det Brækhus sin feil? Hun var klar for å bokse Holly Holm, men hun la boksehanskene på hylla delvis fordi hun var redd Brækhus (og nektet å bokse utenfor Albuquerque) og Cris Cyborg som Brækhus sier hun gjerne vil fighte neppe vil sette MMA-karrieren på vent for å fokusere på boksing. Men er enig i at spenningen forsvinner når alle er så jævlig dårligere enn Cecilia, men det er lite hun får gjort med det...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kjedelig match. Brækhus totalt overlegen. Velger de motstandere litt etter hva de føler seg sikre på at hun kan slå?

 

Tenkte på noe mens jeg så på i går kveld. Om Brækhus taper så mister hun beltene. Hva skjer om / når hun legger opp? Får hun beholde dem da? Og hvem blir den nye mesteren, blir det den som er nr 2 på rankingen?

Lenke til kommentar

Tenkte på noe mens jeg så på i går kveld. Om Brækhus taper så mister hun beltene. Hva skjer om / når hun legger opp? Får hun beholde dem da? Og hvem blir den nye mesteren, blir det den som er nr 2 på rankingen?

Jeg tipper hun får beholde et sett med fysiske belter som sikkert er inngravert, men hun blir ikke innehaver av titlene nei. De sier du fra deg når du legger opp. Da blir det tidligere verdensmester. Man må forsvare titlene for å beholde de (Godt eksempel på noen som ikke gjør det: Conor McGregor). 

 

Hvis ingen tar beltene fra innehaveren under en fight så blir det som regel en ny fight mellom de to som fortjener det mest og vinneren blir nye innehaveren. Det blir nok ikke for alle beltene på en gang da. Ingen vits å ha de samlet hele tiden. Og så kan man ha en interim champion som er midlertidig mester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...