Gå til innhold

Cecilia Brækhus - Kamp- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Denne kampen går på Viasat sport i morgen.

 

Men så kan den også bestilles på Viaplay.no

 

Men hvordan er det; Det står "bestill kr 49. Men samtidig at

den inngår i en pakke.

 

Er det sånn at man kan bestille kun denne kampen til kr 49, uten

noe annet, eller er det i tillegg.

 

Om noen kjenner til det der, kan noen oppklare det litt?

Endret av groenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg leser det også som at det er det

som står.

Og da er jo saken grei. Kr 49 er jo ingenting.

 

Men det var akkurat det at det virket så billig

at jeg ble i tvil, og tenkte at det ikke er fullt så

enkelt.

At det kunne være en måte å lokke deg inn i en eller

annen betingelse eller noe. Derfor jeg tenkte å spørre

om noen kjente til det.

 

Slike enkeltkamper på web-tv pleier koste

godt over hundre kroner av det jeg har sett før.

 

Men da er det som sagt ingen problem. Takk for bekreftelsen

Lenke til kommentar

Viaplay (og tidligere viasat online) er bare helt utrolig ræva på brukeropplevelse.. har kun 1 av 10 ganger fått til et gyldig kjøp hos dem. Stort sett fungerer ikke betalingsløsningen i det hele. Noen ganger fungerer betaling, men ikke avspilling. Uansett hvilken browser man bruker.

 

Jeg hadde sett frem til å se denne kampen nå. Her er kveldens brukeropplevelse:

 

Jeg skal kjøpe tilgang til en boksekamp. Jeg logger meg på. Ved "Bekreft bestilling" er der et område kalt "Betalingsinformasjon". Informasjonen der er uleselig (se skjermbilde http://i.imgur.com/Qq1mq.jpg), likevel påstår Viasat at de har lagret informasjonen fra sist gang.

 

Jeg trykker "Bekreft" og får feilmeldingen "Credit card has not been validated. Please supply the card security code and retry."

 

Jeg trykker "Endre" under "Betalingsinformasjon". Alle felter er tomme. Jeg legger inn alle detaljer om kortet. Jeg trykker "Bekreft" og får feilmeldingen "Credit card has not been validated. Please supply the card security code and retry."

 

Jeg trykker "Endre" igjen. Jeg legger merke til at året for utløpsdato ikke er blitt lagret selv om jeg fyllte det inn (det står fortsatt på default-valget). Jeg korrigerer utløpsdato, legger inn sikkerhetskode på nytt, og trykker "Spar" (Save med andre ord.. ). Jeg får beskjed om at kortnummer er ugyldig. Jeg fjerner alle X'en ViaPlay har lagt inn og legger inn riktig nummer, og trykker "Spar". Jeg får beskjed om at kortet alt er registert og jeg kan ikke legge inn dulikat.

 

Jeg avbryter, begynner på nytt, og gjentar hele prosedyren med ett annet kredittkort. Jeg går igjennom de samme stegene og får alle de samme problemene med feilaktig lagring av året for utløpsdato, ugyldig kortnummer pga. X, og til sist duplikat og allerede registert kort. Feilmeldingene er de samme, sluttresultat er ugylidg / duplikat.

 

Jeg avbryter og begynner på nytt med enda ett kredittkort. Jeg får beskjed om at maks-grensen for antall kredittkort er nådd.

 

...

 

Er det mulig?? I 2011?? Helt utrolig latterlig.

 

Desverre er dette HELT på linje med brukeropplevelsen jeg har hatt alle gangene jeg har prøvd Viasat sin online-løsning.

Endret av thelomen
Lenke til kommentar

Tenkte det var noe dritt ja.

 

Kom ikke så langt en gang jeg. Da jeg skulle reg. fikk jeg beskjed

at "brukeren eksisterer allerede" ?? Har aldri vært reg der.

 

Men like godt kan det være, når det er på den måten.

 

Fikk en link til stream, men der er det også dødt.

 

------

Om det er noen som følger kampen, hold oss gjerne oppdatert

Lenke til kommentar

StreamTorrent funker overraskende bra selv på min trege nettlinje. Følger showet gjennom tv-kanalen Danish Delight nå.

 

Lasta ned StreamTorrent fra denne linken: http://www.multiupload.com/H8JDDVUUXW

 

StreamTorrent URL til kampen er her:

st://A0gCgpwEdUADQAaCoAHIgBY0DMRi86MX/cUxF/4Dkg68ihcORGFuaXNoIERlbGlnaHSKYQCKQQdkZWZhdWx0iqIGU3BvcnRz

 

Først fikk jeg ikke noe kontakt, men så ga jeg drallen i sikkerhet og slo av firewall på ruteren. Da funka det fint :) Det tok 5-10 minutter til StreamTorrent fikk stabil nok stream til å begynde å vise bildet. Men nå er kvaliteten veldig bra!

 

Jeg har ikke snev av dårlig samvittighet for dette når Viaplay er så elendige.

 

Det er 1 eller 2 kamper igjen før Cecilia skal i ringen. Du kan følge oppdateringer fra showet gjennom en journalist fra VG her: http://twitter.com/#!/vgpero

Lenke til kommentar

Ja.. trodde ikke det skulle gå selv heller. Var brannmuren på ruteren jeg måtte slå av. Etter at jeg hadde gjort det stod det likevel "Not connected" på tray-iconet en god stund. Men etter en stund hadde den begynt å bufre, og etter ca. 5 minutt fikk jeg bilde :)

 

Kampen til Cecilie er next up så vidt jeg vet, starter om 5-10 minutt.

Lenke til kommentar

Men FFS.. nå kommer endelig kampen til Brækhus - da skifter TV-kanalen over til å vise (opptak?) av en helt annen kamp.. gee.. Enda har de annonsert og snakket om kampen til Cecilie tidligere i programmet, så virket jo absolutt som det skulle vise den.

 

Er det mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...