Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke se bort i fra at høyreekstreme som Akasha, GfE, nic og evnt. andre rettferdiggjør bombeaksjonen og skytingen.

 

Kvalmt!

 

Ehm hvorfor skal vi rettferdiggjøre skyting herr utlending?

 

Haha, han var sionist og meget pro Israel og svært anti-nazistisk. På ingen måte en ekte nasjonalist.

 

Han snakket dessuten aldri om raser o.l, kun om idéer og at islam var en trussel på bakgrunn av dens idéer.

 

Du er ganske frekk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at høyreekstreme som Akasha, GfE, nic og evnt. andre rettferdiggjør bombeaksjonen og skytingen.

 

Du er flink til å sette folk i bås ser jeg...

 

Det er vel en egenskap du deler med en fyr som heter Anders Behring Breivik ...

 

Hørt det er noe med genene,,, Dere er kanskje i slekt??

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blitt bekreftet nå at han er kristen samt nasjonalist. Og veldig islamfiendtlig.

Feil. I tillegg til at ingen sann nasjonalist noen gang ville gjort noe slik mot sitt eget folk, har ikke hans politiske overbevisninger blitt påvist. Om noe som helst, ser det heller ut som han er en zionistisk frimurer med anti-islamistiske (ikke anti-muslimske) holdninger. Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten vil jeg gjerne legge til at samtlige nasjonalister jeg har vært i kontakt med og observert, fra både innland og utland, forømmer disse handlingene på det sterkeste.

 

Selv om enkelte av dere kanskje ønsker å fremstille det slik, handlet ikke denne mannen på vegne av de gjengse verdiene og holdningene innad i noen som helst nasjonalistiske miljøer. Dere får finne dere en annen ku å melke.

Endret av 793
Lenke til kommentar

Forresten vil jeg gjerne legge til at samtlige nasjonalister jeg har vært i kontakt med og observert, fra både innland og utland, forømmer disse handlingene på det sterkeste.

 

Selv om enkelte av dere kanskje ønsker å fremstille det slik, handlet ikke denne mannen på vegne av de gjengse verdiene og holdningene innad i noen som helst nasjonalistiske miljøer. Dere får finne dere en annen ku å melke.

 

Ganske latterlig å tro at vi som vil at europide mennesker skal ha en trygg fremtid har noe som helst å gjøre med en som har drept over 90 mennesker av sitt eget folk. Han tilhører det veldig pro-jødiske, atni-nazistiske og anti islamistiske miljøet. Han har aldri nevnt noe om rase.

 

Frastøtende. Ser det florerer av billige forsøk på å uthenge nasjonalister på forumet i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blitt bekreftet nå at han er kristen samt nasjonalist. Og veldig islamfiendtlig.

Feil. I tillegg til at ingen sann nasjonalist noen gang ville gjort noe slik mot sitt eget folk, har ikke hans politiske overbevisninger blitt påvist. Om noe som helst, ser det heller ut som han er en zionistisk frimurer med anti-islamistiske (ikke anti-muslimske) holdninger.

Han oppfattet seg selv som nasjonalist. At det ikke nødvendigvis passer din definisjon av nasjonalisme endrer ikke så mye på det.

 

Ideologisk tilhørighet kan godt være forvirret, men den er ikke uekte av den grunn.

Lenke til kommentar
Han oppfattet seg selv som nasjonalist. At det ikke nødvendigvis passer din definisjon av nasjonalisme endrer ikke så mye på det.

 

Ideologisk tilhørighet kan godt være forvirret, men den er ikke uekte av den grunn.

Jeg oppfatter meg selv som en buss. At andre busser er sterkt uenig i dét, endrer ikke så mye. Jeg skal fortsatt blit omtalt, aktet og gruppert sammen med andre busser. Dine (og alle andres) definisjoner er irrelevante.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En buss er en svært definerbar fysisk enhet. Å være nasjonalist er en del av en identitet, og et tankesett.

Om tankesettet kan være SÅPASS sprikende mellom den gjeldende kjernen av nasjonalister selv, og ett slikt avvikende utskudd, og LIKEVEL anses som tilhengere av samme ideologi, er nasjonalisme fullstendig ubrukelig som begrep.

 

Beklager, men jeg foretrekker å operere med klar og tydelig tale, ikke slik tåkeprat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg antar vi her snakker om fraksjoneringstendenser. Vi så det hos 70-tallets venstreside, der store og små forskjeller i ideologisk oppfatning fører til fraksjonering. Uten sammenligning forøvrig.

 

Denne mannen så tydeligvis ikke på disse AUFerne som nordmenn, men som landsforrædere. Det er en sinnsyk oppfatning, men det blir tåpelig å avvise at dette kan regnes som en form for nasjonalisme.

 

At noen som føler tilhørighet til nasjonalisme vil fraskrive seg tilhørighet til denne mannen forstår jeg godt. Men det trenger man ikke å gjøre, vi forstår at de av oss som definerer seg som nasjonalister, og som kanskje til og med er ganske ekstreme nasjonalister, ikke ville drømme om å handle som drapsmannen, og opplever den samme avskyen som oss andre.

 

Som Siv Jensen sier, i dag er vi alle AUFere. Jeg vet at du, og andre som i større eller mindre grad bekjenner dere til former eller grader av nasjonalisme og andre relaterte tankesett føler avsky i dag. Dere er nordmenn, som oss andre. Du er min bror, og jeg vil ikke drømme om å dømme deg for dine meninger.

 

Jeg håper dette klargjør hva jeg prøver å forklare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

Lenke til kommentar

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

Så du mener at når noen gjør en terrorhandling så skal vi endre samfunnet til å være slik de ønsker, slik at de ikke lenger har motivasjon for å gjøre flere terrorhandlinger?

 

Mener du det er naturlig å forvente at grupper som ikke er enig i flertallet om hvordan et samfunn skal være, vil utføre terrorhandlinger? Og at ansvaret for disse terroraksjonene derfor hviler på samfunnet selv, som ikke vil bøye seg etter terroristenes ønsker?

 

Over halvparten av nordmenn er imot innvandring, så flertallet i denne sammenhengen er egentlig uenig med deg.

 

Vi må endre samfunnet slik flertallet ønsker. Og ha folkeavstemninger.

 

Innvandringen til Europa med alle negative konsekvenser det fører med seg, pluss politkere som nekter å høre på folket og har nektet å holde folkeavstemninger om at samfunnet skulle endres til det multikulturelle.

 

Jeg fordømmer fullstendig disse handlingene og vet at alle ekte nasjonalister gjør det.

 

Hadde vi ikke hatt det flerkulturelle samfunnet og massiv innvandring ville aldri mennesker som dette fått motivasjon til å gjøre noe slikt.

 

En annerledes innvandringspolitikk må på plass nå for å hindre mere blod.

Ja, vi må vel bare gi etter for trusslene disse personene fremsetter. Da blir nok fremtiden lys kan du tro.

 

For deg er vel demokrati å "gi etter". Vi må gi etter for udemokratisk innvandringspolitikk. Flere og flere nordmenn er imot innvandringen.

Ganske tydelig nå hva som er farligst her til lands av innvandrere og høyreekstreme nasjonalister

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...