Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Det er bra komisk at en video fra rettsaken i Nuremberg blir slettet, at et intervju med sannhetsmartyren Ernst Zundell blir slettet, at en artikkel om det groteske som er missekonkurranse holocaustoverlevere hvilket skulle vært usmakelig om de så hadde opplevd hva de hevder blir slettet osv.

 

Har du gitt denne urimelige behandlingen til noen andre enn revisjonister? Har du slettet artikler om Anne Frank f.eks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har i såfall aldri blitt rapportert, og det har blitt persondiskusjon til viss grad begge veier som har blitt akseptert, eller har du bevisst ignorert alle de "jødetilbeder"-kommentarene som har florert i tråden? Og innlegg har forsvunnet fra begge sider for manglende synopsis, det har seg slik at det blir bare ignorert for å fortsette å spille på offerrollen. Begge sider er underlagt kravene, det har seg dog slik at revisjonistene bevisst bryter de, for å kunne ta martyrrolle der de "ofrer seg" for ytringsfriheten.

 

Det er en klar henvisning, reglene er klare, det er dog bare enkelte som ikke klarer å forstå behovet for de, fordi de ikke evner å følge de. Og når de har lest de, så prøver de å finne smutthull med så minimal innsats i innleggene sine som mulig.

 

Hvorfor tror du et lydklipp skal være unntatt samme reglene som videoer? Det samme konseptet gjelder for begge deler, det er et medieklipp hvor det som blir formidlet er noe man ikke kan vite før man ser/hører det, forutsatt at man ikke har fått en god synopsis. Hvorfor så stor motvilje til å redegjør for det man poster? Eller har det seg slik at dere faktisk ikke ser det dere selv spammer?

 

Er "her er intervjuet med person x" en god synopsis? Vet de andre som deltar i tråden hva som de kommer til å få vite? Skal man måtte se alt fra 5 minutter til 2 timer med film for å få med seg det andre allerede har sett og burde være kapable til å formidle hovedelementene i?

Endret av Rampage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så hva begrunner du sletting av en artikkel relatert til holocaust med da? Tenker da på denne

 

http://forward.com/articles/158658/holocaust-beauty-pageant-held-for-survivors/

 

w-holopageant-062912.jpg

 

A beauty pageant for Holocaust survivors was held in Haifa, Israel, and featured female survivors walking down a red carpet and sharing details of their travails during World War II.

Fourteen women, aged 74 to 97, participated according to news reports. Romanian native Hava Hershkovitz, 79, was crowned the winner.

 

 

Kjernern i problemet er selvsagt at du er en stor tilhenger av myten og det er vanskelig for deg å bryte ut av den traumabaserte tankekontrollen du lider under.

 

Informasjonen som er postet over er av en slik type at Rampage ikke aksepterer den under noen omstendigheter i politikkforumet for da kan man risikere at det blir til en "holocaust hendte ikke tråd".

Lenke til kommentar

Det er rett og slett ikke relevant, vi skal diskutere hvorvidt holocaust hendte. Ikke hvor mye du misliker jødene og hva de gjør idag. Det er ikke overhodet relevant til det som diskuteres ellers i tråden.

 

Av samme grunn som at forfølgelse av holocaustbenektere er irrelevant, det som er relevant er informasjonen de kommer med. Derfor tillater jeg ikke at dere poster et bilde som har vært postet, og jeg kødder ikke, sikkert 20 ganger på dette forumet. Og så roper dere ut "ytringsknebling".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke relevant fordi at? Det viser i det minste hva slags holdninger disse folkene har til sine egne erfaringer som "overlevere". Kaster ikke akkurat noe godt lys over dem og det er nok akkurat her ditt reaksjonsmønster kommer inn i bildet.

 

Dette bildet ble postet en gang, det er en helt fersk nyhet som man må være interessert i emnet for å komme over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke relevant fordi at? Det viser i det minste hva slags holdninger disse folkene har til sine egne erfaringer som "overlevere". Kaster ikke akkurat noe godt lys over dem og det er nok akkurat her ditt reaksjonsmønster kommer inn i bildet.

 

Dette bildet ble postet en gang, det er en helt fersk nyhet som man må være interessert i emnet for å komme over.

 

Fordi det handler ikke om holocaust, det handler om hva du synes om hvordan overlevende oppfører seg idag. Du liker det ikke, gotcha, det har dog ingen relevans til hvorvidt holocaust faktisk hendte, som er emnet man diskuterer.

 

Det er ikke det jeg refererte til, jeg refererte til bildet av skadede Faurisson som har blitt postet til det kjedsommelige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jovisst handler det om holocaust. Hva får deg til å si at det ikke gjør det?

 

Er du ikke enig i at om Holohoax var et historisk faktum så er en slik missekonkurranse en usmakelig ting å gjøre? Deres holdninger forklares selvsagt ut i fra at det (hold på hatten) ikke hendte.

 

Hvordan eksakt er ikke overlevere relevant i forhold til hvorvidt holocaust hendte eller ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Videoen hadde synopsis...

Uenig. "Synopsiset" i dette tilfellet var kun en noe utvidet overskrift. Det var ovethodet ingen redegjørelse for hvorfor klippet var relevant for diskusjonen - ingen argumenter.

 

...men når det er revisjonister som kommer med det så skal det selvsagt forklares frame by frame hva videoen inneholder.

Det må være slitsomt å være så paranoid. Igjen, reglene gjelder også for alle andre, og andre brukere har også opplevd å få innlegg slettet. Allikevel er det, merkelig nok, kun benekterne som syter som sensur.

 

Ja, det er hyklersk av deg å rapportere en video av den grunn når du har en signatur som går ut på å beskytte retten til at andre å utrykke seg.

Vel, jeg er igjen uenig. Jeg er interessert i å høre deres argumenter, ikke se en masse youtube-klipp uten noen argumenter om hvorfor de faktisk er relevante. Jeg synes det også er merkelig at du ikke forstår at flere faktisk vil se de klippene dere poster hvis dere også klarer å redegjøre for hvorfor vi bør se dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jovisst handler det om holocaust. Hva får deg til å si at det ikke gjør det?

 

Er du ikke enig i at om Holohoax var et historisk faktum så er en slik missekonkurranse en usmakelig ting å gjøre? Deres holdninger forklares selvsagt ut i fra at det (hold på hatten) ikke hendte.

 

Ja, jeg skjønner du ønsker å rakke ned på jøder fordi du "vet" at "holohoax" er et tilfelle. Den tråden handler derimot om å sannsynliggjøre holocaust eller ei. Ikke å henge ut jøder i en missekonkurranse anno 2012.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rakke ned på jøder hehe. Ja, du eksponerer i det minste din egen ekstremisme i forhold til dette temaet. De rakker ganske godt ned på seg selv, det eneste jeg trengte å gjøre var å videreformidle artikkelen siden det er din tolkning av den.

 

Godt at du viser dinne sanne farger.

 

Har relativt liten ekstremisme i forhold til dette temaet, men alt som ikke er 100% støtte av deres holdninger er jo ekstremt. Besynderlig nok. Hva forventer man når man har debattanter som deltar som mener at jødene er styrt av den bibelske djevelen og motarbeider mennesker.

 

Du har fortsatt ikke klart å redegjøre for relevans til hvorvidt holocaust hendte, det er faktisk bare en "se hvor usmakelig disse jødene er siden de har svindlet oss".

 

Mine sanne farger ja, det er et ordrett sitat av en tidligere brukere som mente jeg hadde jødeblod med mer fordi han ikke fikk lov til å spamme. Besynderlig hvor like dere alle er i tankegangen og likevel referer til oss som hjernevaskede sauer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det er mange her som ønsker at 911 og holocaust skal være OT. Men fortsatt ingen regel som sier at man ikke selv kan opprette tråder om 911 og holocaust ...? (tror ikke det er noen slike regler :) ... slike regler ville være for avslørende - tar skjermdump med en gang - sikrest)

 

 

I tråden "holocaust fakta elller fiksjon, så har jo moderator sagt fra at det er forbudt å argumentere for at holocaust aldri skjedde. Han har også laget apesialregler for den tråden, som i praksis betyr at det er ikke lov å legge ut videoer og billedmateriale som beviser at holocaust aldri skjedde.

 

Ellers så er jo tendensen slik at hvis noen politisk korrekte klager på ubehagelig info i et innlegg, så kommer en moderator frem og sletter det innlegget.

 

Så sensuren strammes til, også på dette forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...