Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Det er oksepiss og det vet du. I det siste så har du begynt å slette snart alt det såkalte revisjonister legger frem. Det eneste du som kommer til å være igjen av denne tråden din hvor det ikke eksisterer ytringsfrihet er et par idioter som har svelgt krok, agn og snøre.

 

Du er et meget interessant tilfelle Rampage, jeg lurer meget på hva slags faktorer som ligger til grunn for at noen kan få så lite respekt for andres meninger og arbeid.

Endret av Elder of Zyklon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vært her siden 19. mai 2012 - du har ikke fått med deg denne debatten. Den har gått i sirkler flere ganger, og dersom man virkelig leter vedder jeg på at vi kan finne at en rekke linker, sitater og filmer er gjentatt mellom 10 og 30 ganger i løpet av tråden.

 

Egentlig er tråden skadet, for man har latt den leve videre uten noe krav til at logikk, sunn fornuft og debattskikk etterleves. Det er ofte slik at når noe har blitt bekreftet eller avkreftet innenfor rimelig tvil så legges det dødt i noen få sider til det resirkuleres. Dessuten så har spesielt de som nekter for at Holocaust fant sted en tendens til å ignorere viktige ting som ikke passer med deres syn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har noe med at relevansnivået fra revisjonistene ser nå ut til å ebbe ut i missekonkurranser (virkelig?), hoster du opp noe relevant og som holder nivået som kreves i tråden så får det bli. Dette ser dog ut til å være svært vanskelig for revisjonistene, som motarbeider alt som krever arbeid (som jeg ikke ser ut til å respektere).Nei, jeg respekterer ihvertfall ikke totalt fravær av arbeid (poste video og intet annet).

 

Problemet er at det er dømt til å bli en "holocaust skjedde ikke"-tråd. Er fullt klar over at det er interesse for å lage en "holocaust-industrien"-tråd, men nå har det blitt slik at holocaust har blitt debattert på en slik måte at man trengte en egen tråd med spesifikke regler, og sånn sett er det ikke rom for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og der er kjernen i problemet, nemlig at du ikke aksepterer informasjon om at Holocaust ikke skjedde og det er også grunnen til at du ikke aksepterer andre tråder hvor du ikke har full kontroll over hva slags informasjon som legges frem.

 

Ganske patetisk, men det er uansett sannheten.

 

Du ser kun det du ønsker å se, er ikke så mye mer å si om det. Samtlige her ser at disse påstandene her er og forblir latterlige, rett og slett på basis av all informasjonen som er postet i holocaust-tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hvorfor kan vi ikke få lov til å lage en "Holocaust skedde ikke tråd" som er velsignet med ditt fravær?

 

Hvis du tar deg bryet til å lese denne tråden (og atpåtil finne fram den gamle holocaust-tråden), så vil du skjønne hvorfor. Det er begrenset hvor mange ganger jeg skal gjenta meg selv, til samme personer, før de får med seg helt grunnleggende informasjon.

Endret av Rampage
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet er at det kan bli flere såkalte "benektere", at flere finner sannheten og ser det komiske.

 

Til nå har dog de "nytilkomne" benekterene stort sett vært gamle benektere med nye kontoer. Skulle jo tro at man skulle klare å "finne sannheten" gjennom rasjonell og saklig diskusjon av problemene rundt holocaust, men det ønsker man jo ikke å delta i, det eneste dere ønsker er et talerør for å poste timesvis med youtube-klipp uten egne refleksjoner.

 

Gjennom 200++ sider med holocaustdebatt (både gamle "anything goes"-tråden" og den nye med regler) så har vi enda tilgode å se noen "se lyset". Det eneste som rakner til gjentatte ganger her er "revisjonistene" som ender opp i grove personangrep og hets når de ikke lengre klarer å holde maska.

Endret av Rampage
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Her er et tips til alle kranglefanter, debattanter som føler sensurert og alle i hylekoret som måtte føle seg forfulgt av moderatorer; i stedet for å bruke tid på å spissformulere det neste innlegget for å dra en ytrings så kan du registrere ditt eget domene, lage et forum og diskutere hva dere ønsker til krampa tar dere.

 

Its just a suggestion, of course.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå ja, det er da lite trolig at noen plutselig etter å ha blitt hjernevasket fra barnsben av erklærer at de har sett lyset sånn helt uten videre og mtp den sosiale stigmatisering og forfølgelse revisjonister blir utsatt for å frister det neppe særlig.

 

Man ser dog mange som ivrig hiver seg ut i debatten og er meget påståelige for å så trekke seg tilbake og aldri komme tilbake.

 

Her er et tips til alle kranglefanter, debattanter som føler sensurert og alle i hylekoret som måtte føle seg forfulgt av moderatorer; i stedet for å bruke tid på å spissformulere det neste innlegget for å dra en ytrings så kan du registrere ditt eget domene, lage et forum og diskutere hva dere ønsker til krampa tar dere.

 

Its just a suggestion, of course.

Å Ja? Hvor er moroen i å diskturere med folk som kun er enige?

Lenke til kommentar

Jepp, er mange som titter innom for å si meningen sin, men når man kommer til side 100 og revisjonistene trekker fram samme argument som de hadde på side 1 og hoppet videre fra på side 2 uten å forholde seg til kritikken, så er det ikke overraskende at mange faller fra. Det er begrenset hvor mye innsats man vil legge ned i å diskutere med mennesker som ikke evner å formidle sine egne oppfatninger på saklige måter i et emne man ikke interesserer seg spesiellt i.

 

Summa sumarum, antar jeg at dere har konvertert totalt 0 personer.

 

Forøvrig, med tanke på hvordan dere oppfører dere og hvor lite vilje dere legger i å gjøre et skikkelig arbeid med å promotere tankene deres, så tror jeg egentlig dere bare vil ha et forum hvor alle er enige, så kan dere poste youtubeklipp og klappe hverandre på ryggen med "godt jobba kompis, jødene er slemme". Noe alà det man gjør når man begynne å rope om jødeblod hos moderatorer fordi man ikke får lov til å poste samme bilde/video for 5. gang på rad, blir utestengt og påberoper seg politisk undertrykkelse av ytringsfrihet til sine meningsfeller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh snap!

Ah, ok. Så fordi jeg mener dere burde slippe til med argumentene deres i offentlige medier, så er jeg også nødt til å akseptere at tråden spammes ned med videoer uten synopsis...? Sorry mac, jeg finner det like lite logisk som alle de andre argumentene du har kommet med.

Videoen hadde synopsis, men når det er revisjonister som kommer med det så skal det selvsagt forklares frame by frame hva videoen inneholder.

 

Ja, det er hyklersk av deg å rapportere en video av den grunn når du har en signatur som går ut på å beskytte retten til at andre å utrykke seg.

Lenke til kommentar

Jepp, er mange som titter innom for å si meningen sin, men når man kommer til side 100 og revisjonistene trekker fram samme argument som de hadde på side 1 og hoppet videre fra på side 2 uten å forholde seg til kritikken, så er det ikke overraskende at mange faller fra. Det er begrenset hvor mye innsats man vil legge ned i å diskutere med mennesker som ikke evner å formidle sine egne oppfatninger på saklige måter i et emne man ikke interesserer seg spesiellt i.

 

Summa sumarum, antar jeg at dere har konvertert totalt 0 personer.

 

Forøvrig, med tanke på hvordan dere oppfører dere og hvor lite vilje dere legger i å gjøre et skikkelig arbeid med å promotere tankene deres, så tror jeg egentlig dere bare vil ha et forum hvor alle er enige, så kan dere poste youtubeklipp og klappe hverandre på ryggen med "godt jobba kompis, jødene er slemme". Noe alà det man gjør når man begynne å rope om jødeblod hos moderatorer fordi man ikke får lov til å poste samme bilde/video for 5. gang på rad, blir utestengt og påberoper seg politisk undertrykkelse av ytringsfrihet til sine meningsfeller.

 

Eller, det kan være slik at de skjønte at her var det mere faktisk informasjon enn de var klar over og i frykt for å legge hodet lagelig til for høgg så trekker de seg heller unna.

 

Ja, summa summarium 0 personer, likevel er du livredd for noen små artikkler om missekonkurranser for holocaustoverlevere og små youtubevideoer.

 

Smålig selvmotsigende.

Lenke til kommentar

Eller, det kan være slik at de skjønte at her var det mere faktisk informasjon enn de var klar over og i frykt for å legge hodet lagelig til for høgg så trekker de seg heller unna.

 

Ja, summa summarium 0 personer, likevel er du livredd for noen små artikkler om missekonkurranser for holocaustoverlevere og små youtubevideoer.

 

Smålig selvmotsigende.

 

Spekulasjoner blir det uansett, poenget er vel at det ikke har kommet noen nye til forsvar av saken deres.

 

Siste kommentaren din er usammenhengende, det er ingen selvmotsigelse i å kreve at dere forklarer dere bedre og formidler informasjonen mer grunding og det å anslå at dere har klart å overbevise et totalt av null personer. Det er overraskende nok ikke engang koblet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen blir overbevist, men likevel er det farlig å dele media. Herunder lydfiler, bilder og video.

 

Om vi var slike ueffektive, ubetydelige små mennesker så gir det ingen mening i å begrense denne minoritetens ytringsfrihet gjør det vel?

 

Sannheten er den at det finnes ingen intellektuell eller vitenskapelig basis for det man kaller Holocaust og da må man nødvendigvis for å opprettholde myten begrense ytringsfriheten til de som holder sannheten for å opprettholde løgnen.

Lenke til kommentar

Ingen blir overbevist, men likevel er det farlig å dele media. Herunder lydfiler, bilder og video.

 

Om vi var slike ueffektive, ubetydelige små mennesker så gir det ingen mening i å begrense denne minoritetens ytringsfrihet gjør det vel?

 

Sannheten er den at det finnes ingen intellektuell eller vitenskapelig basis for det man kaller Holocaust og da må man nødvendigvis for å opprettholde myten begrense ytringsfriheten til de som holder sannheten for å opprettholde løgnen.

 

Det er ikke farlig å dele media, det settes dog litt kvalitetstandarder og relevanskrav. Det morsomme er jo at det jeg krever av dere (når ytringsfriheten deres blir så grovt krenket) er at dere redegjør grundigere for det dere vil formidle.

 

Og fra min side gjelder den samme sannheten for det revisjonistene har å komme med. Likefullt slipper dere til og klarer likevel ikke å presentere noe hverken vitenskapelig eller spesiellt intellektuellt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvalitetsstandard og relevanskrav: Ad-hominem om en som står bak en privat blogg blir akseptert fordi at det kommer fra "rett" side, youtube blir slettet fordi beskrivelsen ikke er "bra nok" samt at det kommer fra feil side.

 

Det er heller ingen orden i hvordan du sletter innlegg i den tråden og det vet du.

 

Hittil har du slettet artikkler, linker til lydfiler, videoer med "synopsis" og bilder fra revisjonistene tilsynelatende i et vilkårlig mønster med henvisning til regler som ikke en gang eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...