Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

I tråden "holocaust fakta elller fiksjon, så har jo moderator sagt fra at det er forbudt å argumentere for at holocaust aldri skjedde. Han har også laget apesialregler for den tråden, som i praksis betyr at det er ikke lov å legge ut videoer og billedmateriale som beviser at holocaust aldri skjedde.

 

Ellers så er jo tendensen slik at hvis noen politisk korrekte klager på ubehagelig info i et innlegg, så kommer en moderator frem og sletter det innlegget.

 

Så sensuren strammes til, også på dette forumet.

 

Du lyver mye til sannhetssøker å være.

 

Du vet godt at det er lov å poste videomateriale og argumentere for at Holocaust er oppspinn. Men det stilles krav til at man poster hva filmen viser og hvor den gjør dette fordi ellers så velger enkelte brukere å spamme ned tråden med timevis video kun med teksten "beviser at Holocaust er løgn", selv om filmen gjerne ikke gjør dette. Underlig nok valgte mange å fortsette med dette, på tross av at de visste konsekvensene heller enn å selv argumentere og vise til hva ved materialet deres som underbygget påstanden. Rart det der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vi har en egen tråd hvor vi kan diskutere om holocaust skjedde.

 

I den tråden er det jo også forbudt å argumentere for at holocaust aldri skedde, det blir jo av moderator regnet som konspirasjonsteori" og off topic.

Innlegg med argumenter og/eller dokumentasjon for at holocaust aldri skjedde, blir slettet av modrator fortere enn vi klarer å trekke pusten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du lyver mye til sannhetssøker å være.

 

Du vet godt at det er lov å poste videomateriale og argumentere for at Holocaust er oppspinn. Men det stilles krav til at man poster hva filmen viser og hvor den gjør dette fordi ellers så velger enkelte brukere å spamme ned tråden med timevis video kun med teksten "beviser at Holocaust er løgn", selv om filmen gjerne ikke gjør dette. Underlig nok valgte mange å fortsette med dette, på tross av at de visste konsekvensene heller enn å selv argumentere og vise til hva ved materialet deres som underbygget påstanden. Rart det der.

 

Jeg lyver ikke. Jeg skrev at i praksis er det forbudt.

 

Moderator laget regler som sier at man må beskrive osv, Men hvem avgjør hva som er god nok beskrivelse ? Jo de gjør moderator etter eget hode.

Mener han at beskrivelsen ikke er god nok, lang nok, inneholder feil ord eller manglende ord osv, så sletter han den.

Han kan til enhver tid avgjøre at beskrivelsen ikke er god nok, og dermed slette innlegget.

Det med "spamming" er bare en unnskyldning for å dekke over den virkelige grunnen for øvrige debattanter på forumet.

Han sier også at "konspirasjonsteorier" om holocaust ikke godtas, og blir slettet. Å argumentere for at holocaust aldri skjedde blir ansett som en "konspirasjonsteori"

Ergo er det forbudt å argumentere for a holocaust aldri skjedde i en tråd hvor temaet er holocaust fakta eller fiksjon.

 

Dette er effektiv sensur, kamuflert som noe annet. Dette er blitt ganske vanlig i offisiell statskontrolllert media.

 

 

Dessuten så har den moderatoren jeg snakker om, innrømmet for meg at han ble moderator for å kunne slette innlegg han ikke liker.

Og jeg tror ikke han er alene om det, selv om ingen andre har gått så langt som til å innrømme det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forumet har aldri vært demokratisk. Det er privateiet og følger de reglene eierne ønsker. Så var det noen av oss (Dotten spesielt, og undertegnede etter beste evne) som jobbet for at samfunnsdelen skulle utvikle seg til en reell arena for meningsbrytning. Om vi lykkes kan diskuteres. De som ble hardest rammet var ikke revisjonister, men liberalister, fordi de nektet å bøye seg for kravet om "høvisk" debattstil. (= Du kan si hva du vil, men ikke hvordan du vil.)

 

At reglene er for strenge idag, og om det spesielt gjelder i Holocausttråden, går det selvsagt an å mene noe om. Men som pensjonist har jeg ingen innflytelse på det.

 

Selv har jeg forstått reglene slik: Skal du poste en link eller en youtube-video så må du gidde å skrive noen linjer om hva vi ser og hva man mener det beviser. Reglene er ikke så kompliserte:

 

1. Video og bilder skal introduseres av omgjengelige beskrivelser, det vil si synopsiser av alle videoer. Videoposter uten synopsiser vil bli slettet.

2. Påstander skal som minimum underbygges med argumenter

 

Det synes jeg personlig ikke er et urimelig krav. Å spamme en tråd med stadig nye videoer etc er en utmattelsetaktikk. Det er åpenbart at de fleste der ute ikke kan bruke timer (så mye var det på det verste) hver dag på å se og etterprøve innholdet i slike videoer. Da blir det bare de spesielt interesserte igjen i tråden.

 

Så jeg har bare begrenset sympati for de som mener dette er sensur. Om noen mener at en eller flere moderatorer går over sin fullmakt så ta det opp med de som har gitt ham fullmakten, nemlig forumets administratorer, eller endog ansvarlig redaktør. Hvis de er uenig med dere, vel så har han fullmakt, og det er eiernes rett.

 

Men dette har vi angivelig også en egen tilbakemeldingstråd for å diskutere. Tema for denne tråden er ikke om revisjonister blir forskjellsbehandlet, men hvorfor dere ble revisjonister i det hele tatt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg lyver ikke. Jeg skrev at i praksis er det forbudt.

 

Moderator laget regler som sier at man må beskrive osv, Men hvem avgjør hva som er god nok beskrivelse ? Jo de gjør moderator etter eget hode.

Mener han at beskrivelsen ikke er god nok, lang nok, inneholder feil ord eller manglende ord osv, så sletter han den.

Han kan til enhver tid avgjøre at beskrivelsen ikke er god nok, og dermed slette innlegget.

Det med "spamming" er bare en unnskyldning for å dekke over den virkelige grunnen for øvrige debattanter på forumet.

Han sier også at "konspirasjonsteorier" om holocaust ikke godtas, og blir slettet. Å argumentere for at holocaust aldri skjedde blir ansett som en "konspirasjonsteori"

Ergo er det forbudt å argumentere for a holocaust aldri skjedde i en tråd hvor temaet er holocaust fakta eller fiksjon.

 

Dette er effektiv sensur, kamuflert som noe annet. Dette er blitt ganske vanlig i offisiell statskontrolllert media.

 

 

Dessuten så har den moderatoren jeg snakker om, innrømmet for meg at han ble moderator for å kunne slette innlegg han ikke liker.

Og jeg tror ikke han er alene om det, selv om ingen andre har gått så langt som til å innrømme det.

 

Selvfølgelig er ikke det med spamming bare en unnskyldning. I flere tråder er det mange som kun legger ut linker eller filmer, gjerne på flere timer som de selv ikke har sett. Diskusjonen er på over hundre sider, og konspirasjonsteorier har fått enormt med plass å boltre seg på, dere har alle muligheter for å fremme synet deres, noe man skulle tro dere tok mer seriøst med tanke viktigheten av oppdagelsen deres. Likevel velger man bevisst å ikke argumentere skikkelig og holde seg til reglene, som egentlig er helt uproblematisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Forumet har aldri vært demokratisk. Det er privateiet og følger de reglene eierne ønsker

 

At forumet følger de reglene eierne ønsker er ikke problemet, problemet er at moderatorer lager egne regler etter eget hode etter hva de selv ønsker eller ikke ønsker skal komme frem av informasjon.

Ellers så vil jeg gjenta det jeg har sagt før om at det bør skrives inn i reglene for forumet hva slags informasjon som er lovlig og hva som ikke er det.

Slik som enkelte moderatorer i dag driver med sensur etter eget behag så er forumet i ferd med å råtne på rot, og bli til en diskusjonsklubb for politisk korrekte, hvor folk konkurrerer seg imellom om hvem som er mest politisk korrekt.

 

Når det gjelder beskrivelse av videoer så trengs ikke det å nevnes i reglene for forumet, for de fleste skriver hva videoene handler om uansett. Ellers så kan jeg bare gjenta det jeg før har sagt om dette og hva som kan og vil skje om det blir spesielle regler om dette," Men hvem avgjør hva som er god nok beskrivelse ? Jo de gjør moderator etter eget hode.

Mener han at beskrivelsen ikke er god nok, lang nok, inneholder feil ord eller manglende ord osv, så sletter han den.

Jeg har forøvrig selv også fått slettet innlegg med videoer med beskrivelse av inneholdet, antakelig fordi moderator mente beskrivelsen ikke var bra nok. Mao moderator justerer dette etter hva han selv liker.

 

Denne utviklingen begynte stort sett etter din tid, men den har gått veldig fort mot det verre.

Men siden de fleste her på forumet er politisk korrekte, så mener de nok at dette er ok fordi det jo ikke rammer dem selv som bare har politisk korrekte meninger og følger flokken.

 

Men hvordan kan de politisk korrekte vite uten videre hva som kun er konspirasjonsteorier ?

 

Jeg har selv vært borti info som hørtes helt urimelig ut, men jeg kaller den likevel ikke for konspirasjonsterorier, jeg prøver heller å finne ut selv om informasjonen er riktig eller ikke,

 

Der var slik jeg fant ut at holocaust aldri skjedde.

For mitt utgangspunkt var som fanatisk israelvenn, som blindt godtok alt jødene gjorde.

Jeg mottok også regelmessig info fra diverse sionistiske organisasjoner.

 

Røde kors rapporter fra krigen sier forøvrig at kun 275000 jøder ble drept i løpet av andre verdenskrig.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt sagt dette. Det gjelder fortsatt. Det er ikke mye tvil om hvem som bestemmer.

Hvis det ikke allerede er lover mot kritikk så lager man slike lover (se David Irving)

 

http://www.thepetiti...king-the-truth/

Stop Jane Burgermeister from Going to Prison for Speaking the Truth

(Man skal ikke kritisere Big Pharma - de samme folkene der)

 

OGO46.jpg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

I den tråden er det jo også forbudt å argumentere for at holocaust aldri skedde, det blir jo av moderator regnet som konspirasjonsteori" og off topic.

Innlegg med argumenter og/eller dokumentasjon for at holocaust aldri skjedde, blir slettet av modrator fortere enn vi klarer å trekke pusten.

 

Hvordan har tråden blitt på 169 sider hvis det ikke hadde vært lov til å argumentere for at Holocaust aldri skjedde. Når dere klarer å komme med slike benektelser som er så åpenbart feil, så skjønner man hvordan dere klarer å benekte Holocaust med mer.

 

Forøvrig liker jeg vitenskapelig metode og falsifiseringsprinsippet. Du påstår følgende:

 

H1: Man kan ikke argumentere for at Holocaust ikke skjedde

 

Dette er så virkelighetsfjernt at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne med tanke på at tråden handler om holocaust hendte eller ei. Men her har du det ordrett:

Falsifisert

 

H2: "I praksis betyr at det er ikke lov å legge ut videoer og billedmateriale som beviser at holocaust aldri skjedde."

 

Det er fullt mulig å legge ut videoer som "beviser" at holocaust aldri skjedde. Falsifisert

 

 

For mitt utgangspunkt var som fanatisk israelvenn, som blindt godtok alt jødene gjorde.

Jeg synes fellesbetegnelsen for alle dine utgangspunkt er fanatisk ene eller andre veien.

 

 

Dere skal prøve å påvise at Holocaust ikke hendte, men lyver jo så det renner av dere. Ingen klarer å ta det seriøst.

 

 

Jeg flyttet flere innlegg fra den andre tråden siden den diskuterte holocaust og sensur, ikke hvorfor dere har blitt revisjonister
Endret av Rampage
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Ja, å stenge ute brukere som ikke følger retningslinjene er selvfølgelig et tiltak som tas og kan tas og er noe man bør gjøre, istedenfor å la noen få brukere ødelegge debatten for de andre. Det betyr ikke at vi skal henge ut spesifikke brukere i denne tråden her.

 

En holocaustdebatt er et betent emne, og som den forrige tråden viste så faller det fort inn i trolling og usakligheter. Jeg skal prøve å sette opp egen tråd med spesifikke retningslinjer for hvilke former debatten skal foregå i (siden BelzeBub ikke ønsket å lage et omfattende og saklig førsteinnlegg som jeg ønsket han skulle gjøre). I utgangspunktet er all informasjon lov (unntaket er at vi er underlagt norsk lov når det kommer til rasistiske uttalelser), men det betyr ikke at de kan formidles akkurat som man ønsker, ihvertfall ikke hvis debatten skal holdes saklig.

 

Det du mener er "spam" er alle innlegg med informasjon og argumenter som du ikke liker, og da spesielt informasjon og dokumentasjon på at holocaust aldri skjedde.

Det samme med det du kaller"usakligheter" Det er ganske ekelt innlegg med informasjon som du personlig ikke liker.

 

Du trenger ikke å spille uskyldig og "saklig" for du er avslørt, og det er flere enn meg som har reagert på din sletting av alle innlegg med informasjon du ikke liker.

Å prøve å diskutere noe i tråder der du opererer som "moderator" er dødfødt, for de fleste vet jo da at alle innlegg med meninger du ikke liker vil bli slettet.

Lenke til kommentar

Det du mener er "spam" er alle innlegg med informasjon og argumenter som du ikke liker, og da spesielt informasjon og dokumentasjon på at holocaust aldri skjedde.

Det samme med det du kaller"usakligheter" Det er ganske ekelt innlegg med informasjon som du personlig ikke liker.

 

Du trenger ikke å spille uskyldig og "saklig" for du er avslørt, og det er flere enn meg som har reagert på din sletting av alle innlegg med informasjon du ikke liker.

Å prøve å diskutere noe i tråder der du opererer som "moderator" er dødfødt, for de fleste vet jo da at alle innlegg med meninger du ikke liker vil bli slettet.

 

Det er linket til holocausttrådene her. Alle kan se at du lyver. Alle kan se at det er lagt ut masse om hvorfor Holocaust er en bløff, og alle kan se hvordan du ikke tør å ta den saklige debatten rundt det i den riktige tråden på en ryddig måte, men heller reiser rundt i tilfeldige tråder og sutrer og prøver å gjøre deg selv til ett stakarslig offer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det du mener er "spam" er alle innlegg med informasjon og argumenter som du ikke liker, og da spesielt informasjon og dokumentasjon på at holocaust aldri skjedde.

Det samme med det du kaller"usakligheter" Det er ganske ekelt innlegg med informasjon som du personlig ikke liker.

 

Du trenger ikke å spille uskyldig og "saklig" for du er avslørt, og det er flere enn meg som har reagert på din sletting av alle innlegg med informasjon du ikke liker.

Å prøve å diskutere noe i tråder der du opererer som "moderator" er dødfødt, for de fleste vet jo da at alle innlegg med meninger du ikke liker vil bli slettet.

 

Her er oversikten over topp 14-deltakere i Holocausttråden, jeg tillater meg å dele de inn i for og mot Holocaust. Blå deltakere er de som argumenterer for Holocaust. Rød er de som argumenterer mot Holocaust.

 

Bidalaka 397

Shruggie 354

Salvo 220

z0roaster 213

Juviking 149

BelzeBob 139

Baltazar94 110

Gutten fra eventyret 107

Mathias_up_in_black_space 94

Red Frostraven 90

Elder of Zyklon 89

RoaldN 86

tom waits for alice 81

del_diablo 77

 

 

1313 innlegg pro-holocaust

893 innlegg anti-holocaust

 

 

Det er 893 innlegg som inneholder anti-holocaust argumentasjon og informasjon. At du klarer å påstå at man ikke får lov til å argumentere mot Holocaust og at alle innlegg blir slettet er en løgn som alle leser som en åpen bok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan har tråden blitt på 169 sider hvis det ikke hadde vært lov til å argumentere for at Holocaust aldri skjedde. Når dere klarer å komme med slike benektelser som er så åpenbart feil, så skjønner man hvordan dere klarer å benekte Holocaust med mer.

 

Forøvrig liker jeg vitenskapelig metode og falsifiseringsprinsippet. Du påstår følgende:

 

H1: Man kan ikke argumentere for at Holocaust ikke skjedde

 

Dette er så virkelighetsfjernt at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne med tanke på at tråden handler om holocaust hendte eller ei. Men her har du det ordrett:

Falsifisert

 

H2: "I praksis betyr at det er ikke lov å legge ut videoer og billedmateriale som beviser at holocaust aldri skjedde."

 

Det er fullt mulig å legge ut videoer som "beviser" at holocaust aldri skjedde. Falsifisert

 

 

 

Jeg synes fellesbetegnelsen for alle dine utgangspunkt er fanatisk ene eller andre veien.

 

 

Dere skal prøve å påvise at Holocaust ikke hendte, men lyver jo så det renner av dere. Ingen klarer å ta det seriøst.

 

 

 

Feil.

Det var mulig før du ble moderator her på forumet, men ikke etter.

Og du bør slutte på beskylde folk for løgn, for du er den største løgneren selv. Problemet er bare at du er såkalt "moderator her på forumet, og derfor mener du atdu kan avgjøre hva som er løgn og hva som ikke er det. Og derfor blir det desverre slik at du ser all informasjon du ikke liker som "usaklig" og "løgn"

 

Bare det at du som moderator kommer med slike beskyldninger som dette "Dere skal prøve å påvise at Holocaust ikke hendte, men lyver jo så det renner av dere"

burde vise for alle hvilken fyr du er.

 

Jeg ville personlig aldri satt deg som moderator på noe forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Feil.

Det var mulig før du ble moderator her på forumet, men ikke etter.

Og du bør slutte på beskylde folk for løgn, for du er den største løgneren selv. Problemet er bare at du er såkalt "moderator her på forumet, og derfor mener du atdu kan avgjøre hva som er løgn og hva som ikke er det. Og derfor blir det desverre slik at du ser all informasjon du ikke liker som "usaklig" og "løgn"

 

Bare det at du som moderator kommer med slike beskyldninger som dette "Dere skal prøve å påvise at Holocaust ikke hendte, men lyver jo så det renner av dere"

burde vise for alle hvilken fyr du er.

 

Jeg ville personlig aldri satt deg som moderator på noe forum.

 

Innlegget du svarte på hadde referanser, også kalt dokumentasjon. Du avviser det med "feil". Tomme påstander er allt du har å komme med, jeg har allerede påvist at begge deler er mulig. Selv med meg som moderator.

 

Det er forøvrig heller lite annet å gjøre enn å påpeke det. Fordi når det er så tydelig så er det ikke lengere snakk om ignoranse eller uvitenhet. Da er det snakk om direkte løgner. Når det atpåtil er løgner som gjelder modereringen min, så er det på sin plass å påpeke det.

 

Hvorfor frykter du en holocaustdebatt med argumentasjon og dokumentasjon?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor frykter du en holocaustdebatt med argumentasjon og dokumentasjon?

 

Å prøve å vri det til at jeg frykter en debatt om holocaust med argumentasjon og dokumentasjon er en ganske uærlig hersketeknikk fra de plitisk korrekte, som forøvrig ikke har noen fornuftige argumenter eller dokumentasjon, men driver kun med mobbing og personangrep.

 

Jeg vil gjerne ha en slik åpen debatt om holocaust for å dokumentere at holocaust aldri skjedde, men det kan jo ikke moderatorene på dette forumet tåle, for de vil ikke at sannheten skal komme frem.

 

Å påstå at det er lovlig å diskutere holocaust på dette forumet er ganske meningsløst når alle innlegg med dokumentasjon blir slettet med diverse unnskyldninger on OT, konspirasjonsteorier,usaklig osv

 

Mitt innlegg med dokumentasjon på at kun 275000 jøder døde under andre verdenskrig ble jo også slettet fra den forrige tråden selv om det var svar på et annet innlegg, og selv om jeg på slutten prøvde å vri det tilbake til tema for tråden igjen ved å fortelle min historie om hvordan jeg fant ut at holocaust aldri skjedde.

Når du nå påstår at jeg avviste innlegget med "tomme påstander" osv så er det regelrett løgn. jeg avviste dne fremlagte dokumentasjon fordi det var ikke uavhengige kilder, men offisielle jødisk kontrollerte kilder.

Og jeg la derfor frem dokumentasjon fra en uavhengig kilde på min påstand om at 27500 jøder døde under krigen.

Den fremlagte dokumentadjon var så synlig og tydelig, at selv moderatorene på dette forumet må ha sett det.

 

At innlegget ble slettet er et bevis på at innlegg med "feil" informasjon blir slettet av moderatorene,

 

Vel, jeg får prøve igjen da, så får vi se hva som skjer.

 

according to records from the Red Cross, only about 275,000 Jews died during the course of WWII in lands occupied by Germany. Those who did die suffered mostly from diseases - such as typhus - and malnutrition towards the war's end, when supply lines were cut and even the general public had to ration its food there.

 

http://www.adelaidei...etters/n368.htm

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å prøve å vri det til at jeg frykter en debatt om holocaust med argumentasjon og dokumentasjon er en ganske uærlig hersketeknikk fra de plitisk korrekte, som forøvrig ikke har noen fornuftige argumenter eller dokumentasjon, men driver kun med mobbing og personangrep.

 

Jeg vil gjerne ha en slik åpen debatt om holocaust for å dokumentere at holocaust aldri skjedde, men det kan jo ikke moderatorene på dette forumet tåle, for de vil ikke at sannheten skal komme frem.

 

Hvis du ville hatt en åpen debatt om Holocaust ville du ikke hatt noe problem med reglene i tråden. Det er når man ikke vil ha en debatt, men bare bruke en utmattelsestaktikk av å spamme masse informasjon man ikke har vært gjennom selv at man blir misfornøyd med reglene.

 

Å påstå at det er lovlig å diskutere holocaust på dette forumet er ganske meningsløst når alle innlegg med dokumentasjon blir slettet med diverse unnskyldninger on OT, konspirasjonsteorier,usaklig osv

Det er lov å diskutere Holocaust på dette forumet, det betyr ikke at du kan gå inn i en tråd som omhandler hvilken smarttelefon som er best for å informere om at Holocaust er en løgn.

 

Mitt innlegg med dokumentasjon på at kun 275000 jøder døde under andre verdenskrig ble jo også slettet fra den forrige tråden selv om det var svar på et annet innlegg, og selv om jeg på slutten prøvde å vri det tilbake til tema for tråden igjen ved å fortelle min historie om hvordan jeg fant ut at holocaust aldri skjedde.

At det var svar på et annet innlegg betyr lite når det andre innlegget også var offtopic, når du dedikerer 95% av innlegget til å diskutere hvorvidt Holocaust faktisk skjedde så er du langt offtopic.

 

 

Når du nå påstår at jeg avviste innlegget med "tomme påstander" osv så er det regelrett løgn. jeg avviste dne fremlagte dokumentasjon fordi det var ikke uavhengige kilder, men offisielle jødisk kontrollerte kilder.

 

Come again? Det jeg linket til var Holocaust-tråden og innlegg fra Holocaustbenektere, men jeg er jo ikke det spor overrasket at du ikke engang klarte å ta innover deg innholdet i innlegget eller engang sjekke opp det jeg linket til.

 

Og jeg la derfor frem dokumentasjon fra en uavhengig kilde på min påstand om at 27500 jøder døde under krigen.

Den fremlagte dokumentadjon var så synlig og tydelig, at selv moderatorene på dette forumet må ha sett det.

 

At innlegget ble slettet er et bevis på at innlegg med "feil" informasjon blir slettet av moderatorene,

 

Vel, jeg får prøve igjen da, så får vi se hva som skjer.

 

according to records from the Red Cross, only about 275,000 Jews died during the course of WWII in lands occupied by Germany. Those who did die suffered mostly from diseases - such as typhus - and malnutrition towards the war's end, when supply lines were cut and even the general public had to ration its food there.

 

http://www.adelaidei...etters/n368.htm

 

Det er ikke bevis på noe annet enn at Holocaustdiskusjon ikke er emnet i tråden du la det ut i, hvorfor kan du ikke legge dette ut i Holocausttråden istedenfor å leke martyr i andre tråder?

Endret av Rampage
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nå er altså debatten om holocaust oppe og går igjen (det var jeg som gjennopplivet den med noen relevante artikler) og den har alt fått fler nye innlegg. Og nok en gang så merker jeg meg at de useriøse innleggene kommer utelukket fra dem som benekter/betviler holocaust, ikke dem som tror på det. Om folk ønsker å endre andres syn på at holocaust faktisk hendte så er i alle fall ikke innlegg som dette veien å gå:

 

De fleste som "engasjerer" seg i denne debatten i Norge er mest interessert i tviholde på illusjonene sine og å leve i en lettfattet fantasiverden.

 

Dumme jævler.

 

Så så Hans. Du har da en helt klar kake i denne saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så ber man om bevis på at holocaust er oppdiktet og får følgende svar:

 

Har ikke du et rasshull du skulle ha pult i den lokale losjen din?

 

Hvis ikke benekterne/tvilerne av holocaust forstår at dette bare fremstiller dem som useriøse og bare ødelegger tråden så er det faktisk ingen vits å ha en debatt om temaet! Nå er jeg ikke sikker på hvor mange tråder det har vært rundt holocaust, men det ser ut til å gå i akkurat den samme trenden som med trådene som har vært om konflikten mellom Israel og Palestina, nemlig at de bare blir spammet ned med usakligheter til det blir så mange at det ikke er vits å rydde opp i tråden så den blir heller stengt og det gjelder tråd etter tråd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...