Gå til innhold

Petter Northug - Konge eller knekt?


Anbefalte innlegg

Hva mener dere om Petter Northugs oppførsel? Svenske aviser skriver om at det er usportslig, kvalmt osv.

 

 

Det jeg tenker er at Petter må få lov til å herje litt når han har så mye energi igjen etter løpet! Spesielt siden Svenske medier og Svenskene har fyrt opp et slags "Nollhug-hat". De har til å med tillat seg å døpe den ene bakken i Kollen "Hellnerbacken", da må jo Petter få vise at det på ingen måte er Hellner som bestemmer.

 

SUPERT NORTHUG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kongen av løypa.

 

så på exspressen.se, og der var det en poll på om han var en gris, og det var bare 1 mulig svar. Og det var: "Ja, absolut". Det blir litt lavmål derfra, for da må det bli 100% på den :p

Endret av HeadhunterZ
Lenke til kommentar

Jeg synes det er så enkelt som at hvis man er best, er det lov å være klar over det. Jeg elsker å se han herje med Sverige (og alle andre)slik som han gjorde i dag, men det når ikke klimaks før jeg ser at de gang på gang biter på og begynner å sutre. ;)

Lenke til kommentar

Northug er en showmann uten like, og er helt overlegen i sporet. Det er trangsynt å ikke se at Petter Northug tilfører langrennssporten mye god oppmerksomhet som er viktig for publikumsoppslutningen minst både i Norge og Sverige! I tillegg blir også hele greia med Northug vanvittig opphauset i mediene, kanskje aller mest i Sverige. Fokuset på Northug er nesten større enn de har på sine egne løpere! Så min konklusjon - Northug er uten tvil kongen.

Lenke til kommentar

Northug er konge, ingen tvil om det. Synes egentlig det bare er patetisk av svenskene som hyller Zlatan som er akkurat samme ulla, mens de forakter Petter :!: Svenskene er også veldig flinke til å snakke om mindreverdighetskomplekser og lillebror syndromet, men det rakner jo totalt for dem når Norge rett og slett utklasser dem.

 

Uansett hvor mye pes Petter får så gir han denne idretten evig mye oppmerksomhet, og det sitter garantert mange ungdommer hjemme og ser på dette og synes det er dritkult, så det er sikkert gull verdt for rekrutteringa fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Svenskene oppførte seg slik etter spriten. Døpte en bakke etc. nå har ikke Northug parkert Hellner bare 1 gang, han har gjort det 2 ganger.

Så synes de får tilbake og jeg må si jeg digger Petter når han gjør slik. Fult fortjent.

Som de sa, så gjorde Dæhli det og Petter har et nivå som gir han lov til å gjøre det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...