Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakker ikke om pasningsstatistikk. Jeg snakker om at Chelsea hadde 7 skudd på mål kontra Uniteds 2, 8 skudd utenfor kontra Uniteds 4, 5 blokkerte skudd mot Uniteds 3, og 10 cornere mot Uniteds 2. For øvrig finnes det bare én måte å påvirke et resultat på, etter din logikk, og det er å score mål. Dommerfeil er i samme kategori som statistikk.

 

So what? Det har ingen invirkning på utfallet av kampen. Det forsvarer ikke dommerfeil

 

Over tid så er det de lagene som skaper flest sjanser i fotball som scorer flest mål.

 

Flest sjanser fører til:

-> flest mål fører til:

--> flest seire fører til:

---> flest pokaler

 

Gå igjennom statistikk fra de siste 10 årene, se hvilke lag i Premier League som har skapt flest målsjanser, da ser du at topp 4 listen er:

 

1 - Manchester United

2 - Arsenal

3 - Chelsea

4 - Liverpool

 

Hvilke av disse lagene har hatt mest suksess de siste 10 årene og i hvilken rekkefølge?

 

Å se på antall målsjanser i en kamp og bedømme det dit hen at det ikke påvirker kampen tyder bare på en uvitenhet rundt dataomfang.

Endret av YNWA32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men herregud, Limbeck er jo ikke dum. Han skjønner da dette han også. Poenget er at uansett om Chelsea hadde skapt 100 sjanser, 10 stolpeskudd og 20 bom på åpent mål, så klarte de aldri å score uten hjelp fra dommeren. For å si det sånn, United-spillerne "klarte" det de kom dit for, nemlig å score like mange mål som Chelsea. De "klarte" uavgjort og 1 poeng. Dessverre fikk Chelsea tildelt seiern.

 

Ikke at jeg gidder noe mer diskusjon rundt dette, men det måtte bare kommenteres. Dessuten er det balanse i regnskapet om vi ikke regner med Chelsea etter dagens Arsenal-kamp.

Lenke til kommentar

Men herregud, Limbeck er jo ikke dum. Han skjønner da dette han også. Poenget er at uansett om Chelsea hadde skapt 100 sjanser, 10 stolpeskudd og 20 bom på åpent mål, så klarte de aldri å score uten hjelp fra dommeren. For å si det sånn, United-spillerne "klarte" det de kom dit for, nemlig å score like mange mål som Chelsea. De "klarte" uavgjort og 1 poeng. Dessverre fikk Chelsea tildelt seiern.

 

Ikke at jeg gidder noe mer diskusjon rundt dette, men det måtte bare kommenteres. Dessuten er det balanse i regnskapet om vi ikke regner med Chelsea etter dagens Arsenal-kamp.

Dummeste jeg har hørt, ingen av målene var dommerfeil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Feil. Og begrip at det at en spiller skal få fuckings 3 gule kort og får bare ett, det også før stillingen ble forpulte 2-1 (som kom fra en shit billig og feil straffe) er helt fucked. Og bare for å toppe det hele får kapteinen vår et rødt kort UTEN noe stress fra dommeren sin side og nå går glipp av en bortekamp mot Liverpool. Kapteinen vår men også beste spilleren vår.

Kan du ikke bare si at det der er rett og slett BULLSHIT og alt ble tildelt til Chelsea? Fy faen. Spesielt etter det som skjedde i Chelsea-Utd kampene de siste årene (spesielt i fjor). Jesuuuuuuuuuuuuuuuuus.

Lenke til kommentar

Feil. Og begrip at det at en spiller skal få fuckings 3 gule kort og får bare ett, det også før stillingen ble forpulte 2-1 (som kom fra en shit billig og feil straffe) er helt fucked. Og bare for å toppe det hele får kapteinen vår et rødt kort UTEN noe stress fra dommeren sin side og nå går glipp av en bortekamp mot Liverpool. Kapteinen vår men også beste spilleren vår.

Kan du ikke bare si at det der er rett og slett BULLSHIT og alt ble tildelt til Chelsea? Fy faen. Spesielt etter det som skjedde i Chelsea-Utd kampene de siste årene (spesielt i fjor). Jesuuuuuuuuuuuuuuuuus.

 

Det er jo bare så feil at kapteinen deres får rødt kort, når neste bortekamp er mot Liverpool. At dommeren glemte det. Dommeren i forrige kampen husket jo at rooney ikke måtte få rødt kort. Jesuuuuuuuuuuuuuuuuus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke om pasningsstatistikk. Jeg snakker om at Chelsea hadde 7 skudd på mål kontra Uniteds 2, 8 skudd utenfor kontra Uniteds 4, 5 blokkerte skudd mot Uniteds 3, og 10 cornere mot Uniteds 2. For øvrig finnes det bare én måte å påvirke et resultat på, etter din logikk, og det er å score mål. Dommerfeil er i samme kategori som statistikk.

 

So what? Det har ingen invirkning på utfallet av kampen. Det forsvarer ikke dommerfeil

 

Over tid så er det de lagene som skaper flest sjanser i fotball som scorer flest mål.

 

Flest sjanser fører til:

-> flest mål fører til:

--> flest seire fører til:

---> flest pokaler

 

Gå igjennom statistikk fra de siste 10 årene, se hvilke lag i Premier League som har skapt flest målsjanser, da ser du at topp 4 listen er:

 

1 - Manchester United

2 - Arsenal

3 - Chelsea

4 - Liverpool

 

Hvilke av disse lagene har hatt mest suksess de siste 10 årene og i hvilken rekkefølge?

 

Å se på antall målsjanser i en kamp og bedømme det dit hen at det ikke påvirker kampen tyder bare på en uvitenhet rundt dataomfang.

 

Og om lag a har 100 sjangser og 50 skudd på mål men scårer et selvmål så taper lag a. Antall sjangser og skudd hit og dit betyr ikke noe for utfallet av kampen.

Lenke til kommentar

Hold dere til Liverpool-Manchester United, er drittlei Chelsea-kampen nå.

Jesuuuuuuuuuuuuuuuus.

Enig. Årets viktigste kamp sparkes i gang om snaue 18 timer, men ser ikke ut som at noen har fått det med seg. Hvor er rivaliseringen?

 

Påstand: United har bedre spillere enn Liverpool i samtlige ledd. Kjør debatt.

Lenke til kommentar

Har vært labert aktivitetsnivå her i løpet av dagen ja. Selv har jeg vært på jobb i 10 timer, så ikke fått skrevet noe, men for min egen del så kan jeg si at hele tråden blir litt mindre appelerende når 75% + er snakk om Chelsea-kampen deres og dommersituasjonene. Da lader/fyrer jeg meg opp til kamp på andre måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...