Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Jeg avslutter denne diskusjonen om dommeren i Chelsea kampen for denne gang. Når folk rettferdiggjør det med statestikk om skudd på mål og påstår at det har innvirkning på utfallet av kampen så beveger man seg så langt bort fra noen form for virkelighet at det blir for surealistisk.

 

Kan gjerne ta den opp igjen om argumentene eller påstandene begynner å nærme seg den virkelige verden igjen

 

Har fått meg en lekse i takling av dommerhjelp da. Samme hvor urettferdig en dommer er så skal ikke det legge noen demper for gleden av å vinne noe tydeligvis. Eller er det derfor diskusjonen fløt så mye ut?

Det skal, men gjør sjeldent det. Da det ofte blir forsvart med at det jevner seg ut iløpet av en sesong. Men jeg må spørre, med ditt store hat for Arsenal så vedder jeg på at du feira som en svett jævla gris når dere forhindra 49 unbeaten, stemmer ikke dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hoff: skal ikke Smalling spille?

 

Jeg tror Rio blir klar. SAF var litt kryptisk da han uttalte seg, og med litt godvilje klarer jeg å tolke kommentarene til Rio på twitter at han blir klar.

 

Er Rio klar så spiller han, sammen med Brown. Vi trenger litt muskler bak der.

Lenke til kommentar

Jeg avslutter denne diskusjonen om dommeren i Chelsea kampen for denne gang. Når folk rettferdiggjør det med statestikk om skudd på mål og påstår at det har innvirkning på utfallet av kampen så beveger man seg så langt bort fra noen form for virkelighet at det blir for surealistisk.

 

Kan gjerne ta den opp igjen om argumentene eller påstandene begynner å nærme seg den virkelige verden igjen

 

Har fått meg en lekse i takling av dommerhjelp da. Samme hvor urettferdig en dommer er så skal ikke det legge noen demper for gleden av å vinne noe tydeligvis. Eller er det derfor diskusjonen fløt så mye ut?

Det skal, men gjør sjeldent det. Da det ofte blir forsvart med at det jevner seg ut iløpet av en sesong. Men jeg må spørre, med ditt store hat for Arsenal så vedder jeg på at du feira som en svett jævla gris når dere forhindra 49 unbeaten, stemmer ikke dette?

 

Den filmingen påvirket neppe utfallet av kampen. Ronaldo skulle hatt straffe like etterpå og vi vant med to mål selv om det siste neppe hadde kommet om Arsenal ikke måtte angrioe mere for å få utligning

 

Men på lengre sikt så har jeg ikke noen statetikk over dommerfeil. Noen av de 18 ligatitlene er sikkert urettferdig og gjør opp for den ligatittelen vi ble fradømt i fjor

Lenke til kommentar

Jeg avslutter denne diskusjonen om dommeren i Chelsea kampen for denne gang. Når folk rettferdiggjør det med statestikk om skudd på mål og påstår at det har innvirkning på utfallet av kampen så beveger man seg så langt bort fra noen form for virkelighet at det blir for surealistisk.

 

Kan gjerne ta den opp igjen om argumentene eller påstandene begynner å nærme seg den virkelige verden igjen

 

Har fått meg en lekse i takling av dommerhjelp da. Samme hvor urettferdig en dommer er så skal ikke det legge noen demper for gleden av å vinne noe tydeligvis. Eller er det derfor diskusjonen fløt så mye ut?

Det skal, men gjør sjeldent det. Da det ofte blir forsvart med at det jevner seg ut iløpet av en sesong. Men jeg må spørre, med ditt store hat for Arsenal så vedder jeg på at du feira som en svett jævla gris når dere forhindra 49 unbeaten, stemmer ikke dette?

 

Den filmingen påvirket neppe utfallet av kampen. Ronaldo skulle hatt straffe like etterpå og vi vant med to mål selv om det siste neppe hadde kommet om Arsenal ikke måtte angrioe mere for å få utligning

 

Men på lengre sikt så har jeg ikke noen statetikk over dommerfeil. Noen av de 18 ligatitlene er sikkert urettferdig og gjør opp for den ligatittelen vi ble fradømt i fjor

Nå var det vel faktisk ikke filminga som var verst i den kampen. I det minste ikke for meg. Men vi kan legge denne diskusjonen død for du har jo så jævla store briller det går faen ikke an, latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan komme med mye, poenget mitt er at folk ikke tar det så mye til seg når de får hjelp av dommeren iforhold til når de blir snytt, naturlig nok. Men du derimodt, tar det ikke til deg i det hele tatt, for United har aldri i sitt liv fått en avgjørelse som er feilaktig med seg, og om de har det så fortjente de den uansett fordi de skulle hatt en straffe/motstanderen skulle fått rødt tidligere i kampen eller noe lignende. Du framstår så jævla sveiseblind på dette forumet, at jeg ærlig talt håper du ikke er like trangsynt i virkeligheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Syter Limbeck enda? Herregud mann, skulle tro du var ny innen fotballtitting.

 

Enda? Det har da bare gått noen dager. Jeg har enda ikke tilgitt dommeren som sendte oss ut av CL den sesongen Porto vant. Ta det med ro. Jeg er ikke flink til å tilgi dommere og dette blir man ikke ferdig med på noen år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...