Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kommer aldri til å få samme sukssessfulle historie som oss uansett. Chelsea vil alltid bli sett på som en skam. Det er ingen hemmelighet at roman sine rubler har tatt den møkkaklubben dit den er idag. Jeg skal fryde meg når roman forlater skuta og klubben vil slite med høye lønninger og gjeld i lang tid.

Lenke til kommentar

Roman, uten å forberede seg på å gi seg. Har slettet all gjeld. Redusert lønningene, og skal ta ryddesjau i neste overgangsperiode. Han føler seg tilfreds i klubben, da den går i minus, i beste tilfelle pluss. Så han tjener på det.

 

Luiz og Torres er fremtidskjøp, det samme med Ramires.

 

Roman Abramovich for President!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alastor? Moderator? Er det ikke på tide at brukere som Yamas fjernes fra forumet? Greit med litt banter, provosering og tøys i kamptrådene, men herregud, et sted går vel grensen? Dette er et åpenbart troll (Wendelinho?) som aldri skriver noe annet enn usammenhengende dritt for å provosere/irritere. Hadde det bare vært noen små poeng å klamre seg til i det han skriver skulle jeg oversett det latterligste han kommer med, men det er det altså ikke. Det er heller ikke det at innholdet plager folk, det er mer det at fyren er så tett og pågående at det er slitsomt.

 

For å få folk i stemning

http://www.youtube.com/watch?v=-LTupB3gU8A

 

Grugleder meg. Er i så pessimistisk stemning etter tirsdagen at jeg har avskrevet muligheten for tre poeng, så jeg kjøper gladelig en kjedelig 0-0 match...

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Kjenner stemninga begynner å bygge seg opp til årets største match nå. Man kan si hva man vil om andre kamper i PL, samme om det står om ligatittelen eller byderbyer, dette er den største. De to største lagene i engelsk fotball som fortsatt har en verdig historie og sjel. Dette handler om mer enn fotball.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig usikker på denne kampen, hadde en god følelse som bygde seg opp forrige uke, men fikk en kraftig knekk etter forestillingen mot West Ham. Når sant skal sies så har de 3 siste kampene vært veldig tamme (Sparta x2 + WH). Viktig at laget svarer med en skikkelig forestilling (og helst seier nå). Får vi tilbake Agger, Meireles og Aurelio så ser ting litt bedre ut, men hele laget må ta seg sammen å komme opp på nivået vi hadde fra midten av januar, da har vi en god sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nydelig promo. Finnes ingenting som kan måle seg med denne matchen, det er uten sidestykke den største matchen i Europa. El Classico kan egentlig bare gå å spise en bolle.

 

Edit: En god dommer hadde smakt fuggel. Har en stygg følelse at det blir hjemmedømming, som vanlig i PL.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Får håpe på en god dommer. Blir vi bortdømt igjen så blir jeg ikke fredelig

 

Hvordan i hule helvete kan du påstå no sånt!! dere har da ALLTID hatt den jævla dommeren godt planta på lønningslista derres! Så bra shut the fuck up!

 

 

Liverpool vinner, close 1-0 seier :p mål av enten andy carrol eller Suarez

Lenke til kommentar

Får håpe på en god dommer. Blir vi bortdømt igjen så blir jeg ikke fredelig

 

Hvordan i hule helvete kan du påstå no sånt!! dere har da ALLTID hatt den jævla dommeren godt planta på lønningslista derres! Så bra shut the fuck up!

Utdyp gjerne.

 

 

Hver gang når Webben har dømt kampene så har det som oftest endt i United resultat. Hinter da til forgie Liverpool kamp der Babel postet et bilde av webben i United drakt på twitter.

 

Nei blir ikke lett å spille kamp når dommersjefen sitte på side linja (Ferguson) :p

Lenke til kommentar

Får håpe på en god dommer. Blir vi bortdømt igjen så blir jeg ikke fredelig

 

Hvordan i hule helvete kan du påstå no sånt!! dere har da ALLTID hatt den jævla dommeren godt planta på lønningslista derres! Så bra shut the fuck up!

Utdyp gjerne.

 

De vil ha Liverpool dømming og tåler ikke dommere som ikke favoritiserer dem.

 

Får håpe på en god dommer. Blir vi bortdømt igjen så blir jeg ikke fredelig

 

Hvordan i hule helvete kan du påstå no sånt!! dere har da ALLTID hatt den jævla dommeren godt planta på lønningslista derres! Så bra shut the fuck up!

Utdyp gjerne.

 

 

Hver gang når Webben har dømt kampene så har det som oftest endt i United resultat. Hinter da til forgie Liverpool kamp der Babel postet et bilde av webben i United drakt på twitter.

 

Nei blir ikke lett å spille kamp når dommersjefen sitte på side linja (Ferguson) :p

 

My point exactly

Lenke til kommentar

Får håpe på en god dommer. Blir vi bortdømt igjen så blir jeg ikke fredelig

 

Hvordan i hule helvete kan du påstå no sånt!! dere har da ALLTID hatt den jævla dommeren godt planta på lønningslista derres! Så bra shut the fuck up!

Utdyp gjerne.

 

 

Hver gang når Webben har dømt kampene så har det som oftest endt i United resultat.

Så siden vi vinner så har vi dommeren på lønningslista vår? Fin logikk. Igjen; du må gjerne utdype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...