Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter å tro at Carroll starter i dette oppgjøret. Blir maks et innhopp mot slutten, hvis ikke Poulsen og Spearing MÅ byttes inn, fordi... fordi.

 

Gidder noen å fortelle Kenny at det er lov til å gjøre TRE bytter i fotball nå?

 

Mitt tips til starting XI:

 

Reina

Johnson - Agger - Kyrre - Aurelio

Lucas - Gerrard

Kuyt - Meireles - Cole

Suarez

 

Johnson over til venstre hvis Aurelio ikke blir klar, og Carra inn på høyre i så tilfelle. Skrtel inn for Agger om vikingen ikke blir klar. Om Meireles ikke blir klar, trekk Gerrard frem og inn med Poulsen, dessverre.

 

Agger, Aurelio, Meireles og Carroll er alle usikre med skade, men forhåpentligvis blir i det minste Meireles klar. Han har vært særdeles viktig etter nyttår i Kennys nye regime, og det hadde tydeligvis West Ham skjønt.

 

Min drømme-XI (forutsatt at alle involverte blir skadefrie):

 

Reina

Kyrre - Agger - Carra

Johnson - - - Lucas - - - Aurelio

Cole - Gerrard

Meireles

Carroll - Suarez

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

@Leo_Khenir

 

Ref. lagopstilling 1: Carragher er vel ikke tvilsom, og starter forhåpentligvis uansett. Hvis Aurelio og Agger blir klare så løser det mye i forsvar imo.

 

Ref. lagoppstilling 2: Hvis noen skal fortelle Kenny at det er lov til å gjøre tre bytter, kan personen kanskje fortelle deg at det bare er lov å ha 11 spillere på banen ogå :p:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke umulig at Kenny blir fristet å starte med Carroll og Suarez. Tror han har veldig lyst til å slå Ferguson og Man Utd, og hvis de mangler sentrale spillere i backfireren tror jeg vår gode mann kan gi etter for fristelsen å starte med både Carroll og Suarez i tospann så lenge Andy er klar til kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...