Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si.... Hvis Exchange-kontoen ble satt opp for lenge siden, syns jeg du skal slette kontoen og legge den inn på ny. Vet der var en bug ang dette på 4.0.1 el 4.0.2 ics.

Hvorfor er du på 4.0.3 når den siste er 4.0.4?

En siste ting...innstaller CPU Spy fra Google Play....din S2 skal gå i "deep sleep" øyeblikkelig ved skjerm slukking, såfremt du ikke lader(alltid 200 mhz) eller hører på musikk!

Lykke til ;-)

 

Exchange kontoer bør alltid stå på push...dette genererer nesten null datatrafikk. Ikke vær smart og tro at pr 5 min er "riktigere"...

 

Hei og takk for svar. Oppdaterte til 4.0.3 idag, var redd jeg kom til å miste alt av serverinstillinger til Epost osv hvis jeg oppdaterte, men fikk vite at det ikke ble endra idag :) 4.1 kommer vel også i november, så det blir bra.

 

Googlet litt rundt og fant ut at enkelte e-poster kunne skape denne konflikten fordi de "henger seg opp", så jeg sletta de fleste uviktige epostene og problemet ser ut til å ha blitt løst nå :) Skal nevnes at Exchange har brukt en halv GB datatrafikk på bare 10-15 dager, men tror det er relatert til samme problem som nevnt over.

 

Takk for CPU Spy tipser forresten, den gikk i "deep sleep" øyeblikkelig ved skjermslukking ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Googlet litt rundt og fant ut at enkelte e-poster kunne skape denne konflikten fordi de "henger seg opp", så jeg sletta de fleste uviktige epostene og problemet ser ut til å ha blitt løst nå :) Skal nevnes at Exchange har brukt en halv GB datatrafikk på bare 10-15 dager, men tror det er relatert til samme problem som nevnt over.

Sett den på push.....500 mb på 10 dager tyder på full førstegangs sync hver 5'te minutt...eller inni granskauen med mail og kalender oppgaver...og slå av kalender sync ett par dager hvis mulig. Leser at "Åpne avtaler/møter" er et stort problem for mange. Altså uten slutt dato mao...

Lykke til og ikke gi deg ;-)

Lenke til kommentar

Dette er vel gammelt nytt, men samma det.

 

http://www.androidce...l.com/ussd-test

Jeg tok testen og et pop-up vindu med imei-nummeret mitt kom fram, så da betyr det at min telefon er sårbar for denne feilen... Jeg kjører nyeste 4.0.4 oppdateringen.

 

Tja, jeg kan for all del ikke garantere noe, alt jeg veit om saken er det jeg leste der og på norske sider, jeg har forøvrig ikke prøvd å ta testen med min gs2 med 2.3 enda.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det noe galt med mobilen min? Kjører siste 4.0.4 men har de siste dagene lagt merke til at proximity sensoren blinker kontinuerlig. Uansett om skjermen er på eller ikke.

Har du lagt inn RingDimmer? Den starter priximity sensor rimelig ofte...

 

Nei, ikke gjort det.

hmmm, da er jeg tom for ideer... :)

 

Fant synderen. Det var siste versjon av Viber.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det noe galt med mobilen min? Kjører siste 4.0.4 men har de siste dagene lagt merke til at proximity sensoren blinker kontinuerlig. Uansett om skjermen er på eller ikke.

Har du lagt inn RingDimmer? Den starter priximity sensor rimelig ofte...

 

Nei, ikke gjort det.

hmmm, da er jeg tom for ideer... :)

 

Fant synderen. Det var siste versjon av Viber.

 

Oppdatert Viber ute nå

Lenke til kommentar

Må bare si at med Jellybean på Ressurection Remix (siste versjon 3.0.9) og Dorimanx kernel er telefonen så smooth og fin at det er nesten som å ha en ny telefon i hendene! Til tross for at den er over et år gammel rocker SGS2 fremdeles ganske godt, og jeg tør påstå at de nye lanseringene i år, til tross for bedre spec's, ikke kan gi en brukeropplevelse som er så mye bedre at det er verd nye 5k!

For et par måneder siden var jeg sikker på at jeg måtte oppgradere til SGS3, men det kommer jeg ikke til å gidde å bruke penger på, denne telefonen er mer enn god nok!

(og blir snart den telefonen jeg har hatt lengst uten å bli gal av!)

Lenke til kommentar

Må bare si at med Jellybean på Ressurection Remix (siste versjon 3.0.9) og Dorimanx kernel er telefonen så smooth og fin at det er nesten som å ha en ny telefon i hendene! Til tross for at den er over et år gammel rocker SGS2 fremdeles ganske godt, og jeg tør påstå at de nye lanseringene i år, til tross for bedre spec's, ikke kan gi en brukeropplevelse som er så mye bedre at det er verd nye 5k!

For et par måneder siden var jeg sikker på at jeg måtte oppgradere til SGS3, men det kommer jeg ikke til å gidde å bruke penger på, denne telefonen er mer enn god nok!

(og blir snart den telefonen jeg har hatt lengst uten å bli gal av!)

Jeg kjører RR 2.7 for øyeblikket. Må jeg ta en full wipe av alt? Er så kjedelig å installere alle programmene på nytt...

Og hvordan er det med FM-radio-støtte på RR 3.0.9? Jeg fikk tak i Spirit UL, så nå kan jeg høre på P3, men AOKP har vel fortsatt strippet RR for radio...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...