Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man få S2 i blå farge også?

Brodern påstod man kunne få det, men det jeg har sett hittil er at de fleste sider sier bare svart, hvit og rosa, ja rosa, leste ikke feil.

 

Jeg har bare hørt om hvit og svart, men jeg vet SGS III kommer med blå og hvit farge.

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med nada trafikk på 3G. Har Telehor Bedrift, og bor/jobber i Oslo

Sliter med det samme med Note. Har også telenor, men mener jeg slet med det samme med OneCall. (Som dog forøvrig nesten alltid roamet til Telenor der jeg bor.) Edge-nettverk laster, men tregt, 3G skjer det ingenting med, HSPA/HSPA+ er knall.

Telenor ba de som har dette problemet med Telenorabn ta kontakt med dem for feilsøk, jeg må ta det gjennom Talkmore for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har problemer med å overføre via bluetooth. Sg2, og mac viser begge at de er paret, men når man skal sende fil, så får jeg denne meldingen:

Lenke til kommentar

Har problemer med å overføre via bluetooth. Sg2, og mac viser begge at de er paret, men når man skal sende fil, så får jeg denne meldingen:

 

Prøv med ein skikkeleg PC, for å eliminere moglege feil med din SGS2-bluetooth eller liknande. (ja, basic svar til deg, men har sett så utruleg mange rare kommentarar frå di side at det skulle berre mangle).

Lenke til kommentar

Når det gjelder sending av filer er jeg ikke sikker på om Apple tillater det via blåtann. Det var ihvertfall tidligere umulig å sende filer via blåtann mellom en iPhone4 og Nokia. Dette gjaldt bilder og musikk.

finnes det filer i det hele tatt på en iphone da... Og sist men ikke minst... Hvorfor skulle de tillate noe slikt på filer når de ikke gjør det med bilder? Er ikke bilder filer :-)
Lenke til kommentar

Irriterer meg over telefonnummerene kommer som 950 34 345, i stedet for to og to tall. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Altså at nummeret blir 95 03 43 45

Du kan jo endre språkinstillingene til en region som ikke skal vise tallene på den måten. Eller så får du finne deg i at telefonen følger norsk standard når du har valgt nork språk. ;)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har problemer med å overføre via bluetooth. Sg2, og mac viser begge at de er paret, men når man skal sende fil, så får jeg denne meldingen:

 

Prøv med ein skikkeleg PC, for å eliminere moglege feil med din SGS2-bluetooth eller liknande. (ja, basic svar til deg, men har sett så utruleg mange rare kommentarar frå di side at det skulle berre mangle).

;)

Dissolute-Winnie-the-Pooh.jpg

Lenke til kommentar

Irriterer meg over telefonnummerene kommer som 950 34 345, i stedet for to og to tall. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Altså at nummeret blir 95 03 43 45

Du kan jo endre språkinstillingene til en region som ikke skal vise tallene på den måten. Eller så får du finne deg i at telefonen følger norsk standard når du har valgt nork språk. ;)

 

Har forsåvidt telefonen på engelsk. Men må jo være en måte å få ordentlig visning av nummer på?

Har aldri skjønt hvorfor folk skal grupere på den måten der. Ufattelig irriterende måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Ikke sett den i blått selv, men det finnes Iallefall en rosa versjon;

 

https://webshop.ches...s-ii-i9100-pink

 

Ja, alle nettsider oppgir den som svart, hvit og rosa, men note er vel blå?

Det er ihvertfall en versjon som heter note blue, men om det bestemmer fargen veit jeg ikke, kansje den han mener.

 

Note fås i blått, ja! Sikkert den han mener:)

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Kan jo dele denne her og :

 

https://docs.google....cUMzQm9kQWc3ZlE

 

Har laget et excelark med mange benchmarks jeg har kjørt på forskjellige ROMs for å teste ytelsen.

 

http://forum.xda-dev...d.php?t=1636728

 

XDA-tråden som jeg laget i sammenheng :)

Denne var kjekk :-)

 

Men har du testet Criskelo`s siste version?

Og eller Lite'ning Rom?

 

Om det ikke er for mye arbeid, kunne du la lagt den CriskeloServanTeam V09 inn for test den og?

 

EDIT

En annen ting, for bare enkel oversikt, kunne du ha lagt til en ekstra kollone(i den Excel fila di), der du fortalte hvilke android system dem forskjellige ROM`ene er på.

Bare et forslag :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...