Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Root trodde jeg ble brukt for å åpne operativsystemet enda mere opp, og få muligheten til å kunne endre på enda mere

 

Det er faktisk helt rett oppfattet... ikke hør på NgZ :tease:

Det er helt rett, og det er akkurat det jeg skriver. Root i Androidverden tilsvarer jailbreak på iPhone, eller så nært man kommer.

 

Var ikke den biten jeg siterte da vet du din kranglefant ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk den i dag og den passet perfekt den ja...

 

Kan forsåvidt ikke si at jeg var spesielt imponert av den grunn, men den gjør nok susen.

 

EDIT: med ikke imponert mener jeg at jeg kort og godt at jeg ikke synes det ble noe pent...

 

Såpass. Da tror jeg at jeg lar være. Har også sett litt på Sweet Armor metal bumper.

Får se hva jeg gjør..

Lenke til kommentar

Jeg bruker Opera. Synes den funker greit. Enkel tilgang på faner og er ellers rask og grei. Har prøvd de fleste 'store' nettleserne. Likte Dolphin HD godt før siste oppdatering. Etter den så har leseren slitt med at sidene blir hvite og man må lukke og re-åpne nettleseren for å få den til og funke igjen. I tillegg har de fjernet den enkle tilgangen på faner og man må scrolle helt øverst på browseren for og skifte faner.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke problem med skrolling. Den er super, og om du har chrome på PC, så har du tilgang på alle dine bokmerker på mobilen din. Og så synes jeg det er oversiktlig med bokmerkene som ligger i folder slik som det er lagt til på chrome.

 

Enkel å ta om nytt vindu, og enkelt å bytte til neste vindu(ved å dra sidelengs på skjermen), enkelt å stenge vindu.

 

Jeg og likte Dolphin HD, men synes den IKKE kan sammenlignes Chrome.

 

@Cpt

I tillegg har de fjernet den enkle tilgangen på faner og man må scrolle helt øverst på browseren for og skifte faner.

Har du prøvdt å trykke på meny knappen? Da mener jeg det kommer opp slik som du vil ha det???

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god nettleser, helst gratis. Den som fulgte med har sluttet å virke -.-

 

Prøv å gå på applikasjoner under systeminnstillinger og slett dataen til nettleseren.

 

Innstillinger -Programmer-Alle-Internett... Tøm data-Tøm mellomlager.... Reboot

Lenke til kommentar

Jeg "sliter" med at Dolphin bruker ekstremt med batteri... Hvis jeg leser en nettside og lukker nettleser med "hjem"-knappen, blir ofte telefonen ganske varmt etter en liten stund, og batterinivå synker raskt nedover. Starter jeg Task Manager, ligger Dolphin der med rød tekst og 10-44% cpu-bruk. Det er ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...