Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de (få?) som elsker TouchWiz. Synes den er strålende, og jeg har prøvd launcherpro, GOlauncherEX og flere andre. Men faller tilbake til TW.

 

Problemet: nullstiller apps og mapper når du går inn på "alle programmer" av og til, gjerne ved å slå tlf av på. Skjer kanskje en gang i mnd, litt dumt når man har mange apps og har brukt en del tid på å organisere. Resetten gjelder ikke de ulike hjemskjermene.

 

Flere som har opplevd samme?

 

LoL... jeg bruker faktisk TW selv nå om dagen, men eneste grunnen er at jeg kan opprette mapper på app sidene. Kaster alle de irriterende appsa jeg aldri bruker oppi en mappe så er det litt lettere å holde orden... utover det så suger den launcheren rumpe...

 

Høres ut som du har en konflikt et sted som resetter ting og siden endringer blir lagret umiddelbart vil jo det nye bli lagret.

 

Prøv å oppdater telefonen din kanskje?

 

Den er oppdatert, og helt enig med det med mapper. Personlig synes jeg den er pen også, men mulig det er meg. Vet at mange misliker TW. Sikkert en konflikt ja, noen som har erfaringer/løsning? Vil nødig avinstallere en og en app for å finne feil (ikke at det er så lett å gjennomføre heller, siden det ikke skjer SÅ ofte.. )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de (få?) som elsker TouchWiz. Synes den er strålende, og jeg har prøvd launcherpro, GOlauncherEX og flere andre. Men faller tilbake til TW.

 

Problemet: nullstiller apps og mapper når du går inn på "alle programmer" av og til, gjerne ved å slå tlf av på. Skjer kanskje en gang i mnd, litt dumt når man har mange apps og har brukt en del tid på å organisere. Resetten gjelder ikke de ulike hjemskjermene.

 

Flere som har opplevd samme?

 

LoL... jeg bruker faktisk TW selv nå om dagen, men eneste grunnen er at jeg kan opprette mapper på app sidene. Kaster alle de irriterende appsa jeg aldri bruker oppi en mappe så er det litt lettere å holde orden... utover det så suger den launcheren rumpe...

 

Høres ut som du har en konflikt et sted som resetter ting og siden endringer blir lagret umiddelbart vil jo det nye bli lagret.

 

Prøv å oppdater telefonen din kanskje?

 

Du kan også lage mapper i app draweren med go launcher

Lenke til kommentar

Er det slik at 4.0.4 skal være tilgjengelig fra Kies hvis en ikke har en av de operatørstyrte releasene? Jeg hadde Telenor-ROM tidligere, men så flashet jeg med standard 2.35-ROM fra Samsung før jeg lot Kies oppdatere til Samsung 4.0.3 (før Telenor hadde sluppet sin ROM). Men Kies sier at jeg har siste fastvareversjon. PDA:LPQ/PHONE:LPQ/CSC:LPD (NEE).

 

Grunnbåndsversjon: i9100xxlpq

Buildnr: iml74k.xxlpq

 

Rimelig sikker på at 4.0.4 ikke har kommet fra Samsung ennå :)

 

Hm, ok. Så bare noen meldinger i denne tråden hvor det ble referert til 4.0.4 som siste oppdatering. Men da er det vel som jeg trodde.

Lenke til kommentar

Det kommer sikkert heller ikke.

Nå kommer jo snart SGS3, og SGS2 har fått "siste" oppdateringen..

 

Samsung har avtale med Google om at de skal oppdatere sine telefoner i minst 18 måneder etter at de kommer ut.

Så lenge det funker så er det vel strengt tatt ikke sååååå viktig med å oppdatere inn i det uendelige heller ??

 

At de i det hele tatt må oppdateres er jo ene og alene fordi de ikke er fullkomne når de sendes ut av fabrikken..

Lenke til kommentar

Vi vet ikke hvilke awesome nye features som kommer i Android Jelly Bean, så jeg holder fortsatt oppdateringer som svært viktig når jeg kjøper nye telefoner.

 

Jeg ser poenget ditt, men hva med å fokusere på hva du har i hendene??

 

Fokus på fremtidige oppdateringer blir som å kjøpe noe som du ikke har enda og med funksjoner du ikke vet hva blir, og ikke engang vet om er kompatible med det du har i hendene...

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt en Nokia 1100 hvis jeg hadde blitt fortalt at den ville få versjon 6 av Android før alle andre. Det er klart det er fokus på hva jeg har i hendene, og Galaxy S II var den beste telefonen på markedet (etter min mening) i et helt år nå til One X kom på markedet.

Lenke til kommentar

etter jeg oppdaterte til siste versjon av android som jeg da ble tvunget til av telefonen, så oppfører telefonen seg helt for ferdelig den "starter på nytt" under samtaler og det er MYE tull med den.

 

er det noe måte å sette telefonen tilbake til en tidligere versjon av android eller en versjon som kanskje funker bedre??? til nå har det kun hvert brukt versjoner av android som samsung har gitt ut, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det....

Lenke til kommentar

etter jeg oppdaterte til siste versjon av android som jeg da ble tvunget til av telefonen, så oppfører telefonen seg helt for ferdelig den "starter på nytt" under samtaler og det er MYE tull med den.

 

er det noe måte å sette telefonen tilbake til en tidligere versjon av android eller en versjon som kanskje funker bedre??? til nå har det kun hvert brukt versjoner av android som samsung har gitt ut, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det....

Jeg har to sgs2 som begge er oppdatert til ICS. Hadde problemer med begge etter oppgradering, men etter en factory reset er begge helt perfekte. Har i tillegg oppdatert den ene med ODIN til siste versjon av 4.0.3 I9100XWLP7 (TEN), tenkte kanskje det var noen optimaliseringer i den, men jeg legger ikke merke til noe forskjell fra den litt eldre I9100XXLPQ (NEE) versjonen. Kan anbefale en factory reset!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...