Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du trykker på meny inni google maps vidre til google labs og huker av for forhånsdbufring. så vil den lagre kart for området du finner frem når du er på wifi nettverk

Dette funker bare når det passer Google Maps. Altså langt fra alltid!
Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk SGS-2, begge er oppdatert med 4.0.3, den ene har jeg kjørt factory reset på. Bruksmønsteret er nøyatig det samme som før oppdatering på begge telefoner, og begge telefoner har betraktelig dårligere batterikapasitet. Den jeg bruker som hovedtelefon gikk tom for batteri før kl 2100 i kveld etter å ha vært fulladet natt til i dag. Det har aldri hent før, vanligvis er det ca 60% igjen av batteriet på kvelden. Erfaringen min er altså at det nye OS-et sluker strøm, det motsatte av hva jeg forventet.

Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk SGS-2, begge er oppdatert med 4.0.3, den ene har jeg kjørt factory reset på. Bruksmønsteret er nøyatig det samme som før oppdatering på begge telefoner, og begge telefoner har betraktelig dårligere batterikapasitet. Den jeg bruker som hovedtelefon gikk tom for batteri før kl 2100 i kveld etter å ha vært fulladet natt til i dag. Det har aldri hent før, vanligvis er det ca 60% igjen av batteriet på kvelden. Erfaringen min er altså at det nye OS-et sluker strøm, det motsatte av hva jeg forventet.

Fullstendig rot med software-avd til Samsung. Har hatt S1 og nå S2, men gir opp og satser på noe nytt. Det er for mye tull nå altså. S3 blir neppe noe anderledes den heller med alskens styr og bugs i månedsvis. Noe annet ville vært et mirakel.

Lenke til kommentar

Ang. Quadrant Score

 

Ettersom det er full spamfest i denne tråden her nå, og jeg har sett en del quadrant scores vil jeg bare si at dette er en ubrukelig benchmark. Finn på noe annet. Bruk heller

 

CF-Bench

AnTuTu

AndroBench (for flashminnehastighet)

 

Quadrant er ikke optimalisert for dualcore, og har en veldig enkel 3D-test som mange telefoner makser FPS på (60 FPS, og dermed blir det lite skille mellom telefoner). Dessuten er det flere ROMs som har "hacks" kun for å få bedre quadrant score så det gir generelt et veldig dårlig bilde.

Lenke til kommentar

Er lei av TouchWiz saken.. Anbefaling til ICS launcher? (eller hva det heter).

Apex Launcher for 4.0.3

Knall saker med tonnevis av configs, gridsize, masse mere

NOVA Launcher.

 

Det er vel ikke lenge før de trekker tilbake denne oppdateringen også.

 

Vet spørsmålet har blitt stilt før, men hvilken custom ICS ROM kan folket anbefale?

Anbefaler sterkt Resurrection Remix .

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...