Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det mulig å endre screenlock type? Tenker ikke passord og sånn, men noe annet enn den stusselige bilderammen man bare drar bort?

Feks en app spm gjør at man kan få samme lock som på HTC Sensation eller HTC Desire?

 

Sjekk ut Widget Locker

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.widgetlocker&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50ZXNsYWNvaWxzdy53aWRnZXRsb2NrZXIiXQ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har homescreen'en min skjært seg helt.

jeg får ikke brukt telefonen

jeg avinstallerte de siste programmene og da krasjet alt.

 

Var tidlig ICS installering på meg.

 

 

Noen som vet hvordan jeg tar en hard reset uten å starte telefonen først.

launcheren min krasjer konstant.

 

jeg har prøvd volume down, homebutton og power knappen.

men da kommer jeg inn i download custom OS mode og den ender opp på downloading og en eller annen Odin mode. etter det skjer det ingenting!!!

hjeeeeeelp

Endret av Blackster
Lenke til kommentar

Nå har homescreen'en min skjært seg helt.

jeg får ikke brukt telefonen

jeg avinstallerte de siste programmene og da krasjet alt.

 

Var tidlig ICS installering på meg.

 

 

Noen som vet hvordan jeg tar en hard reset uten å starte telefonen først.

launcheren min krasjer konstant.

 

jeg har prøvd volume down, homebutton og power knappen.

men da kommer jeg inn i download custom OS mode og den ender opp på downloading og en eller annen Odin mode. etter det skjer det ingenting!!!

hjeeeeeelp

Volume up, home og power, da kan du velge factory reset fra menyen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nå har homescreen'en min skjært seg helt.

jeg får ikke brukt telefonen

jeg avinstallerte de siste programmene og da krasjet alt.

 

Var tidlig ICS installering på meg.

 

 

Noen som vet hvordan jeg tar en hard reset uten å starte telefonen først.

launcheren min krasjer konstant.

 

jeg har prøvd volume down, homebutton og power knappen.

men da kommer jeg inn i download custom OS mode og den ender opp på downloading og en eller annen Odin mode. etter det skjer det ingenting!!!

hjeeeeeelp

 

Hvis det bare er launchere som krajer kan du jo installere en annen launcher...

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg glad jeg eier en Samsung Galaxy Nexus med Android 4.0.2

Jeg har oppdatert kona sin S2 til Android 4.0.3 og må det er en skuffelse i forhold hvor godt min SGN flyter og hvor godt Android 4 fungerer på en SGN. Jeg har tidligere hatt S2 selv, men nå elsker jeg min SGN, og er glad skjermen på min S2 knuste og jeg kjøpte SGN.

Samsung skulle ha tilbudt alle ren Android uten TW som jeg personlig føler begynner å bli utdatert og kjedelig.

Endret av ICS-FD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det er mange som har problemer her.

Har oppdatert 3 telefoner ota uten et eneste problem.

Eneste problemet jeg ser, er at Samsung ikke er spess. Gode på software.

Det var også det som gjorde at jeg var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe denne tlf. Når den kom.

Nå har jeg lært...tror jeg :)

Regner med min neste tlf blir en Nexus

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Lurte også på å handle noe annet enn Samsung neste gang, men nå avhenger det helt av hvordan Galaxy SIII blir. Typisk at den blir helt rå, great da må jeg jo ha den også..

 

Er jo ikke verre enn å roote eller å bytte launcher hvis de ikke forbedrer Touchwiz.

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg har et stort problem etter OTA oppdatering til ICS.

Hu starta å laste ned oppdateringa og kjørte samtidig oppdatering av programmer fra market/Play. (Jeg veit ikke om dette kan være en del av problemet, siden det står at man kan laste ned ICS oppdateringa i bakgrunnen mens man gjør andre ting..)

Installeringa hadde starta og kommet til ca 50-60% før telefonen restarta.

Telefonen kommer til der du ser Samsung logoen som bytter farge.

Hu lot telefonen ligge sånn i ca 30 min uten at noe mer skjedde.

Har prøvd å starte telefonen uten sd kortet, siden hu har overført endel apps dit, men kommer ikke lengere enn tidligere nevnt..

Jeg har leita rundt og googla problemet uten å finne noen løsning.

Hu har helt stock telefon uten root.

Største problemet er jo at det ikke er noe backup, så da blir det vel vondt å få kjørt noe recovery.

Er det noen som har forslag til en løsning på hvordan å få starta opp telefonen igjen uten at dataene blir borte?

Er det evt mulig å hente ut dataene før en flashing eller factory reset?

Lenke til kommentar

 

Hvis det bare er launchere som krajer kan du jo installere en annen launcher...

 

hvis jeg først hadde fått gjort noe...det er vel home screen som krasjet.

det eneste jeg fikk gjort var å sjekke oppgavebehandling :)

 

ny restart og nå ser det ut som at ting fungerer bedre. har avinstallert en haug av apps. så ut som det hjalp.

 

men av alle rare ting klarte Mailfunksjonen å bruke mer batteri enn laderen ladet i natt. så jeg våknet opp til en mail app som brukte 55% av cpu og tlf hadde vært på lading i 8 timer og batteristatus var 65%

 

ser ut som det er xchange og push som virkelig er et problem.

finnes det noen alternative mailapper?

Lenke til kommentar

Er det mulig å endre screenlock type? Tenker ikke passord og sånn, men noe annet enn den stusselige bilderammen man bare drar bort?

Feks en app spm gjør at man kan få samme lock som på HTC Sensation eller HTC Desire?

Go Locker (må da bruke Go Laucher EX) har støtte for themes og finnes HTC Sense baserte themes bl.a.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt problemer med å oppdatere s2 til firmware 4.0 de siste dagene. I dag klarte jeg å koble meg til og prøvde å laste ned oppdateringen, men tlf havnet i emergency recovery mood og ber om det ved kobling til Kies. Problemet er at når jeg prøver recovery, vil den rett og slett ikke gjøre det. Får melding om feil ved kobling og ta videre kontakt med samsung service senter. Nå er det stengt i helgene, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette?

Har prøvd å google for løsninger, men uten lykke.

 

Takk påforhånd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har hatt problemer med å oppdatere s2 til firmware 4.0 de siste dagene. I dag klarte jeg å koble meg til og prøvde å laste ned oppdateringen, men tlf havnet i emergency recovery mood og ber om det ved kobling til Kies. Problemet er at når jeg prøver recovery, vil den rett og slett ikke gjøre det. Får melding om feil ved kobling og ta videre kontakt med samsung service senter. Nå er det stengt i helgene, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette?

Har prøvd å google for løsninger, men uten lykke.

 

Takk påforhånd

 

Google samsung odin

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg har et stort problem etter OTA oppdatering til ICS.

Hu starta å laste ned oppdateringa og kjørte samtidig oppdatering av programmer fra market/Play. (Jeg veit ikke om dette kan være en del av problemet, siden det står at man kan laste ned ICS oppdateringa i bakgrunnen mens man gjør andre ting..)

Installeringa hadde starta og kommet til ca 50-60% før telefonen restarta.

Telefonen kommer til der du ser Samsung logoen som bytter farge.

Hu lot telefonen ligge sånn i ca 30 min uten at noe mer skjedde.

Har prøvd å starte telefonen uten sd kortet, siden hu har overført endel apps dit, men kommer ikke lengere enn tidligere nevnt..

Jeg har leita rundt og googla problemet uten å finne noen løsning.

Hu har helt stock telefon uten root.

Største problemet er jo at det ikke er noe backup, så da blir det vel vondt å få kjørt noe recovery.

Er det noen som har forslag til en løsning på hvordan å få starta opp telefonen igjen uten at dataene blir borte?

Er det evt mulig å hente ut dataene før en flashing eller factory reset?

 

Etter endel googling, så ser det ut som telefonen er bricka.. :p

Åssen er det mulig med stock telefon som aldri har vært roota ?

Jeg får kontakt med telefona i Odin.

Men jeg vil ikke flashe noe, da all data sikkert blir sletta.

Ser ut som om det bare er å levere inn telefona til service og se om dem klarer å redde noe der.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...