Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig er mobilen på vei tilbake fra service etter lang tids venting .....

 

må ha hver alt mulig som var galt med den siden den var nesten umulig å bruk normalt ....

 

Deler som er blitt byttet:

MODULE-RCV+MOT+MIC+E/JACK FPCB(GT_I9100)

ASSY ETC-SUB FPCB(GT_I9100)

Endret av mvaageng
Lenke til kommentar

Hei dere! :)

 

Jeg er en hardbarka SGS2-fan og har hatt telefonen siden dagen den var mulig å få tak i. Nå har jeg i middlertid funnet ut at jeg vil resette mobilen til fabrikkinstillinger. Rett og slett fordi den er FULL av apper og andre saker som gjør telefonen treg. Pluss at jeg liker å "rengjøre" 100% inni blant.

 

Mitt problem:

 

Jeg har ca 5000 sms på mobilen og skulle gjerne kunne lest dem fra PCn. Bruker Kies men ser ikke hvor jeg kan lese meldinger. Har jeg bare oversett noe? Husker da jeg hadde Nokia, da kunne man i Nokia Suite både lese, sende og slette meldinger rett fra programmet.

 

Håper virkelig noen har et godt svar!

Lenke til kommentar

Hei SGS2-folk!

 

Jeg har et problem med min telefon, og det er at den slår seg av helt uten grunn opptil flere ganger om dagen. Dette har pågått en stund og jeg har prøvd å bruke både stock rom (2.3.5) (rooted) og CM7. Jeg har også kjørt en full reset av telefon uten at det hjelper.

 

Telefonen ligger som oftest helt i ro på bordet og når jeg plukker den opp svarer den på ingen av tastene. Batteriet må enten nappes ut eller så må jeg holde powerknapp inne i 10 sekunder. Er det noen av dere som har erfart det samme og/eller har tips til løsning på dette? Synes denne telefonen er gull, men jeg kan ikke ha en telefon som slår seg av i hytt og pine....

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Jeg har fikk et problem med telefonen, (slo seg av og ville ikke starte), jeg sendte den inn, og fikk beskjed om at den var fuktskadet. Jeg husker at tildigere den dagen den ikke ville slå seg på, da rebootet den seg selv og levde sitt eget liv osv. Jeg merket ingenting før det, og når jeg leser her på forumet så er erfaringene at den begynner å ha en merkelig oppførsel over lengre tid, det har altså ikke min gjort.

 

Er det noen som har et inspill i saken, kan jeg evt. få til å reparere den selv?

Lenke til kommentar

Dette dekkes vel av innboforsikringen, men er det da slik at jeg vil få penger, eller vil de hjelpe meg med å betale en ny av samme telefon?

Hvis du ikke har noen tilleggsforsikringer, vet jeg ikke om det lønner seg å bruke innboforsikringen. Jeg forsøkte det ved et tilfelle, men så viste det seg at egenandelen var på kr 4000,-, altså mer enn det telefonen jeg hadde den gangen kostet.

 

Mange er negative til produktforsikringer som tilbys av både operatører og utsalgssteder som driver med elektronikk, men min erfaring er at disse ofte fungerer bedre i slike tilfeller. Men har du ikke det allerede, er det nok i seneste å få det når skaden først har skjedd.

 

Vil allikevel kreve å få se bilde av skaden. Sannsynligvis har nok verkstedet rett hvis de hevder det er fuktskade, men de må kunne bevise det.

 

Er det noen form for Apple's iCloud på Android?

Dropbox?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...