Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått bestilt meg en ny telefon etter å ha hatt en eldgammel Nokia telefon i rundt 5 år nå. Fikk telefonen billig (3000,-), og har aldri rørt en android telefon før, så dette blir litt spennende.

 

Noe jeg bør tenke på eller laste ned for å få det meste ut av mobilen?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen som har prøvd XXLPB fra samsung (orginal, beta). Evt. om norsk støttes?

Er norsk språk med i ROMen jeg bruker, som er en strippa versjon av XXLPB. Om det er i den orginale skal jeg dog ikke si for sikkert.

Hvilken ROM bruker du? Har lyst til å bruke noe annet enn 2.3.5.. Vil over på ICS :dribble:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Noen som har prøvd XXLPB fra samsung (orginal, beta). Evt. om norsk støttes?

 

Flasher nuh...

 

Do not turn of target!

 

 

edit: ingen norsk, men var svensk og dansk, og da engelsk... så det funker fint.

Takk for rask tilbakemelding :thumbup:

 

Edit: Lastet ned fra sammobile.com, denne var med norsk! :w00t:

Endret av Ynglek
Lenke til kommentar

Hei.

 

Noen som har prøvd XXLPB fra samsung (orginal, beta). Evt. om norsk støttes?

Er norsk språk med i ROMen jeg bruker, som er en strippa versjon av XXLPB. Om det er i den orginale skal jeg dog ikke si for sikkert.

Hvilken ROM bruker du? Har lyst til å bruke noe annet enn 2.3.5.. Vil over på ICS :dribble:

Bruker Simplistic ICS fra XDA. Veldig stabil, noen kjekke funksjoner uten bloatwaren til Samsung. Ser utrolig bra ut, og! :)

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått bestilt meg en ny telefon etter å ha hatt en eldgammel Nokia telefon i rundt 5 år nå. Fikk telefonen billig (3000,-), og har aldri rørt en android telefon før, så dette blir litt spennende.

 

Noe jeg bør tenke på eller laste ned for å få det meste ut av mobilen?

 

Du må nesten teste litt apps selv. Jeg liker stock appene ganske så bra. Det jeg bytter ut er stock tastatur med Swiftkey. Ellers er det jo hva du trenger som bestemmer hvilke apps du bør se på.

Lenke til kommentar

Hei! Lurer på om noen har slitt med handsfree tilkobling på mobilen? Jeg har et turtle beach headset som er trådløst.

 

Jeg skal da kunne ta i mot samtaler med det, men da hører jeg ingenting i headsettet.

 

Også når jeg er på skype med telefonen, har jeg koblet den til og da hører jeg hva folk sier fra telefonen på skype til headsettet, men mobilen bruker sin egen mikrofon og ikke mikrofonen på headsettet. Mobilen SKAL bruke mikrofonen på headsettet.

 

Jeg tok da dette opp til produsenten på headsettet og de sa jeg skulle kontakte samsung. Headsettet funker knirkefritt med en annen Samsung Galaxy S II sa turtlbeach selv, og det funker utmerket med mamma sin sony ericson!

Samsung skrev dette:

 

Hei Martin

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

 

 

Beklager, men vi kan ikke komme med løsning på et ukjent produkt som er tilkoblet vår telefon. vi kan bare anbefale at du atr med den tilbake til forhandleren der telefonen ble kjøpt og be de å teste på stedet, evt med en liknende Samsung enhet. Det er litt vanskelig for oss på teknisk support å si hva dette kan være i og med at dette har blitt testet og ikke mulighet til dette heller.

 

Kontakt oss gjerne igjen om du har flere spørsmål.

 

 

Det de vil at jeg skal gjøre blir kanskje litt vanskelig for meg. Netonnet har ingen butikk her jeg kan levere den inn for å prøve dette, blir så jævlig mye styr å sende mobilen til netonnet for denne filletingen her. Må sikkert også sende headsettet til de så de får prøvd det sammen med mobilen min.

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar

Ser det er talekontroll. Kan man si f.eks "Hey Galaxy, Open Spotify" e.l?

 

Ikke funksjon jeg har brukt mye, men min funker f.eks sånn: "listen to title/artist" så åpner den Spotify om du har stilt den inn til det og begynner å spille av første spor med det navnet du oppga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bestilte akkurat 7 stk slike: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300547797037 for ca 10 dollar tilsammen

 

Fikk en ebay-pakke i dag med diverse cases, en slik en var med gratis på en annen case jeg kjøpte. Har testet mange slike semi-silicon cases opp gjennom årene, fra kjente merker som incipio og switcheasy, men den der er jaggu meg den mest imponerende. Så, 60 kr for 7 stk....kan ikke klage

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...