Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en ny s2, folk jeg ringer til klager på dårlig lyd fra min mikrofon, hva kan det være ?

 

Mange som har det problemet, så hvis du ikke vil slite med dårlig lyd eller hacke diverse saker så anbefaler jeg deg å bytte. Ellers så kan du jo bruke den hacken eller skru fra hverandre telefonen og forstørre mic hullet. Problemet med hacken er jo at du må bruke den hver gang du slår på telefonen.

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

Hei!

Fikk Samsung Galaxy S2 til jul :thumbup: men jeg er ikke helt fornøyd med at den stadig går ut av "tjeneste".. Jeg må restarte tlf for å få sendt meldinger og ringt (og selvfølgelig for mottakelser) Dette er svært irriterende ettersom jeg stadig må sjekke "tlfstatus" så jeg veit om jeg kommer til å motta meldinger og sånt eller ikke.. :hmm:

 

Hjelp?

Endret av vampen87
Lenke til kommentar

Oppstod et aldri så lite problem med telefonen min idag. Mulig det ble noe fukt i lommen da jeg var ute i regnet. I hvert fall så ble skjermen litt "merkelig" da jeg tok den opp, og etter en stund var skjermen svart.

 

Jeg tørket den godt, og satte i batteriet igjen. Det virker som alt fungerer som det skal, bortsett fra at skjermen ikke fungerer. Noe upraktisk med en telefon uten skjerm. Når jeg setter i ladekabelen så vibrerer den slik den gjorde mens skjermen enda fungerte, og når jeg trykker inn platen nederst på telefonen så lyser tilbaketasten og den på venstresiden.

 

Kan det være at bare skjermen må byttes, og er det noe en kan gjøre selv? Eller må jeg kontakte Samsung for hjelp til dette?

Lenke til kommentar

Hender at jeg plutselig mister lyden midt i en samtale, så jeg kan ikke høre den andre og den andre kan ikke høre meg.

 

Noen som har opplevd noe lignende og kanskje vet hvordan man løser det, eller hva det skyldes? Jeg kan ikke ha kommet borti noe?

 

ofte en av partene kommer borti mic av knappen. spess om skjermen ikke går i svart slik den skal når du snakket i den. noen ganger treffer man den msn skjermen slår seg på bittelitt mens du snakker fordi sensoren ser plutselig lys lol :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...