Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men så får jeg opp den her:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio). Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen."

Det står at den er tilkoblet Kies og alt, så dette er jo litt... forvirrende. :s

What to do?

Det spørs helt hva du skal, skal du bare overføre filer? Da trenger du ikke kies, bare koble til med usb-debugging og dra ned notifikasjons-baren øverst, velg USB-storage, da kommer du inn i en annen skjerm som du kan trykke "connect USB-storage" eller noe lignende.

Om du skal bruke kies til å oppdatere firmware, eller at du faktisk skal bruke kies til å ta backup av bilder, kontakter etc. så ta AV USB-debugging (dette kalles PC-Studio mode ifølge kies). Hvis du ikke får kontakt, prøv et annet usb-hull på pc'en (helst usb'ene som ligger bak om du bruker stasjonær), hvis det fortsatt ikke funker prøv med en annen kabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er kanskje feil tråd med har noen hørt om SGS3 ? Har lest noen rykter om 2 GHz x 4, 1,5 gb ram, 32 gb + minnekortplass, 4,65" skjerm med 352 ppi (høyest), 2250 batteri, 10 mpx kamera + ICS. Den skal visstnok også få en ny type skjerm, Super Amoled III. Noen som har hørt noe annet? Sinnsykt spent på den telefonen. Rett meg om det er feil tråd.

Lenke til kommentar

Ja, men så får jeg opp den her:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio). Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen."

Det står at den er tilkoblet Kies og alt, så dette er jo litt... forvirrende. :s

What to do?

 

I usb debugging kan du ikke koble til kies, men du kan flytte rundt på filer. Hvis du skal oppdatere telefonen må du koble til uten usb debugging. Jeg bruker ikke kies derfor har jeg telefonen i usb debugging mode hele tiden.

Lenke til kommentar

Fikk en Galaxy2 til Jul. Funket greit nok første dagen, men jeg bet meg fast i at Wifi signalstyrken tilsynelatende var veldig lav, men siden farten i praksis var helt ok tenkte jeg ikke så mye over det....Men nå vises ikke bare signalstyrken som lav, den er også lav i praksis. Å laste ned ting og surfe går ubrukelig tregt, får ofte ikke mer enn noen få kb i sekundet.

 

Ingen andre brukere av nettet opplever noen problemer utenom det vanlige (flere windows PCer, Ipad, HTC telefon m.m.).

 

Har nyeste programvare....telefoner finner ihvertfall ingen oppdateringer (kjører 2.3.5)

 

Har lest om mange brukere med lignende problemer så det ser egentlig ut som et vanlig problem uten en kjent konkret løsning, men jeg spør nå her likevel før jeg går tilbake til butikken.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Denne tråden er blitt så lang, så jeg spør i stedet for å lete igjennom 648 sider.

 

Jeg får hverken sendt eller mottat MMS. Når jeg f,eks har sendt et bilde så står det bare "sender" uten at det skjer noe mer. Når jeg mottar bilder så får jeg ikke opp noe bilde men blir bare henvist til Netcom sin internettside der jeg må opprette min egen side for å kunne se bildet.

 

Jeg ringte Netcom og forklarte problemet, og da sendte de meg noen innstillinger til min telefon som jeg skulle installere men det hjalp ikke.

 

Er det noen som kjenner til dette problemet, og ligger problemet hos Netcom eller min telefon?

Lenke til kommentar

Er vel på forrige side... Ser helt nydelig ut.

 

Jeg tror den SGS3en ikke er noe som Samsung har laget. Virker som det bare er en som har skissert et konsept privat.

Utseende blir trolig ganske likt konseptet, men specs aner man vel ikke bortsett fra at det er sagt at den vil ha 4 kjerner.

 

EDIT: Fant noe fakta på Darkyrom.

Samsung dudes were in the office some adys ago and they wanted me to update there phones smile.png LOL

Got some prespecs on the SGS3 - Coming April/may 2012

 

Specs:

CPU - Quad core 1,5Ghz

Screen - Same as Galaxy nexus 4,6 inch 1280 x 720 <- tried it and it looks very nifty smile.png

Camera - 12mega pix HD with blitz

Complate new phone design in total to take it away from "the iphone look"

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Hvis du leser førsteposten vil du finne endel nyttig tips og tricks, bla. ang. ditt problem også.

 

smile.gif

 

Slett alle APN'er du evt har fra før.

Opprett en ny:

Navn: Talkmore

APN: telenor

Proxy: 10.10.10.10

Port: 8080

Brukernavn: Ikke angitt

Passord: Ikke angitt

Server: Ikke angitt

MMSC: http://mmsc

MMS proxy: 10.10.10.11

MMS-port: 8080

Landskode mobil: 242

Mobilnettverkskode: 01

Godkjenningstype: PAP

APN-type: internet + mms

 

Kan du forklare meg hvordan jeg gjør dette?

Lenke til kommentar

At nettet er overbelastet i jula er ikke uvanlig, i tillegg har vi hatt et kraftig uvær det siste døgnet som har lammet store deler av mobil/datanettverket. Det er én av grunnene til at mange sliter med mmms og surfing på mobil i dag.

 

Har ikke noe med det å gjøre, har aldri kunne sende eller motta mms.

Lenke til kommentar

Fikk en Galaxy2 til Jul. Funket greit nok første dagen, men jeg bet meg fast i at Wifi signalstyrken tilsynelatende var veldig lav, men siden farten i praksis var helt ok tenkte jeg ikke så mye over det....Men nå vises ikke bare signalstyrken som lav, den er også lav i praksis. Å laste ned ting og surfe går ubrukelig tregt, får ofte ikke mer enn noen få kb i sekundet.

 

Ingen andre brukere av nettet opplever noen problemer utenom det vanlige (flere windows PCer, Ipad, HTC telefon m.m.).

 

Har nyeste programvare....telefoner finner ihvertfall ingen oppdateringer (kjører 2.3.5)

 

Har lest om mange brukere med lignende problemer så det ser egentlig ut som et vanlig problem uten en kjent konkret løsning, men jeg spør nå her likevel før jeg går tilbake til butikken.

 

Hvis det ikke ordner seg må du nok levere den tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sLPwr6

Hei,

jeg har fått overføring av filer osv. til å fungere nå, så nå vil jeg overføre filmer...

Har funnet programmer som WinX DVDRipper, men de må man betale for å få over i formatet.

Er det noen tilsvarende programmer der ute som er gratis eller må jeg punge ut med 35 dollar for å få overført dem? :) Er ikke så interessert i å betale pr film og har mange mange DVD'er så hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...