Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har fått overføring av filer osv. til å fungere nå, så nå vil jeg overføre filmer...

Har funnet programmer som WinX DVDRipper, men de må man betale for å få over i formatet.

Er det noen tilsvarende programmer der ute som er gratis eller må jeg punge ut med 35 dollar for å få overført dem? :) Er ikke så interessert i å betale pr film og har mange mange DVD'er så hadde vært fint :)

 

Handbrake er vel generelt regnet som den beste frie transcoderen.

Lenke til kommentar

Har et lite problem. Jeg roota nettopp telefonen ved å bruke denne guiden.

 

Jeg gjorde alt som stod der og alt gikk helt fint. Etter root rebootet telefonen seg slik som er normalt. Problemet ligger i at etter at jeg skrev inn sim-kort passordet ser det ut som telefonen har fryst seg. Den har stått på "Låser opp sim-kort..." nå i 15 min uten endringer.

 

Noen som har en forklaring/løsning?

 

På forhånd takk.

 

 

ny: fiksa det, trengte bare å skru av og på telefonen.

Endret av -StarKiller-
Lenke til kommentar

Har et lite problem. Jeg roota nettopp telefonen ved å bruke denne guiden.

 

Jeg gjorde alt som stod der og alt gikk helt fint. Etter root rebootet telefonen seg slik som er normalt. Problemet ligger i at etter at jeg skrev inn sim-kort passordet ser det ut som telefonen har fryst seg. Den har stått på "Låser opp sim-kort..." nå i 15 min uten endringer.

 

Noen som har en forklaring/løsning?

 

På forhånd takk.

 

 

ny: fiksa det, trengte bare å skru av og på telefonen.

Hvordan opplever du telefonen etter du rootet den?

Lenke til kommentar

Sikker på at du har skrudd opp lysstyrken i nettleseren også? Den er uavhengig av lysstyrken man skrur opp i innstillinger..

Ut ifra bildene, tviler jeg på det.

 

Edit: Trykk på menyknappen (venstre touchknapp) i nettleseren også velg "Lysinnst. nettleser".

Endret av MAG8
  • Liker 2
Lenke til kommentar

tok noen bilder med min LG optimus 2x ved siden av. begge har lys styrken på fult.. litt vanskeligt å se kansje, men der ser mye bedre ut på lg optimus 2x

Lysstyrken i nettleseren er nok ikke skrudd på maks nei, men det er helt normalt at hvit er hvitere på en Optimus 2X enn en telefon med Amoled. Hvit vil få en liten anelse grå/blå farge, det er helt normalt. De fleste tenker ikke over det, men når man sammenligner to telefoner som dette (som har helt forskjellig skjermteknologi) ser man det tydelig. Men sortnivået er jo mye bedre med Amoled da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...