Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jo, den kommer opp som ekstra harddisk Men Jeg må innom i menyoppsettet for trådløs og nettverk. Så må jeg velge USB-verktøy. Etter å ha kobet telefonen til vis USB, velger jeg Koble lagringsplass til PC. Så er telefonen tilkoblet.

 

På Mac er det mer knot. Når jeg vil overføre bilder til iPhoto, finner programmet telefonens "harddisk", men det kommer ikke opp noen bilder. De må importeres, altså en omvei i forhold til om jeg bruker HTC eller Phone.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte selvfølgelig ikke holde fingrene fra fatet. Checkrom funket gull, ingen reboots, og jeg måtte seff inn og endre kernel i kitchen. Først til dark knight 252,men syntes batteritid ble dårligere. Deretter Siyahkernel 262,og da ble det helt håpløst. Jf skjermbildene. Tømte seg over natta, og det er jo intet som stikker seg ut i skjermbildene som skyldig heller!

 

Har noen

a) tips til bedre kernel for SGS2 med checkrom revolution v4, eller

b) navnet på den kernel som er med checkrom ved installasjon?

post-50678-0-92009600-1325412667_thumb.png

post-50678-0-36453100-1325412677_thumb.png

Lenke til kommentar

til nå er jeg ca 50% fornøyd og 50% misfornøyd med min galaxy..

 

som jeg har nevnt tidligere: Gå inn på innstillinger-om tlf- status- servicestatus: i tjeneste (det skal det i alle fall stå) derfor er det jo utrolig tragisk at den ofte går til Ute av Tjeneste ettersom jeg da ikke mottar noe som helst, verken samtaler eller sms osv. helt utrolig tragisk.

Nr 2 er at jeg har alt som skal til for MMS! alt av oppsett og alt, men det funker ikke å sende eller motta (joda, mottar etter ei uke)

 

Så vurderer å gå tilbake til min gamle samsung i steden :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...