Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Og - vet noen om/hvordan man kan velge hvilke muligheter man skal ha når man velger "share" på en fil/bilde etc? Jeg begynner å få for mange apps jeg kan dele til/med, så må scrolle ned etter handcent.

 

Ingen? Jeg har alt for mange apps som dukker på på lista når jeg velger 'share' ikonet for et bilde eller en fil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Da har jeg hatt Galaxy S2 i en måneds tid. Syns telefonen er helt super.

Det jeg liker minst er at den har litt dårlig batteri. Den holder som regel en dag,men ikke alltid. Jeg lurer derfor på å bestille et batteri litt større enn det orginale. Er det ekte Samsung som er tingen da,eller kan noen slikt også funke greit?

Jeg har et Kuro gummi-etui på telefonen. Greit om den fortsatt passer inni det med annet batteri.

 

Takk

Lenke til kommentar

Hvilke profil app da? På HTC så trykker du volumknappen nedover til du er på lydløs. Ett klikk til etter det er lydløs med vibrering..

 

 

Har samme på LGen min. Volum ned til nest siste hakk. Da er den lydløs uten vibrasjon.

Kan også gå inn på innstillinger å velge om jeg vil kun ha lydløs med vibrasjon, lydløs uten vibrasjon :)

Lenke til kommentar

Hei!

Da har jeg hatt Galaxy S2 i en måneds tid. Syns telefonen er helt super.

Det jeg liker minst er at den har litt dårlig batteri. Den holder som regel en dag,men ikke alltid. Jeg lurer derfor på å bestille et batteri litt større enn det orginale. Er det ekte Samsung som er tingen da,eller kan noen slikt også funke greit?

Jeg har et Kuro gummi-etui på telefonen. Greit om den fortsatt passer inni det med annet batteri.

 

Takk

 

Mitt batteri brukte lenger tid enn som så på å "gå seg til". Aner ikke hvorfor. Går an å tweake cpu-klokking og data av/på med juicedefender og slikt om man vil også. Anbefaler å holde deg til originale Samsung eller Mugin, og styre unna eBay-skit på batterier.

 

p.s. om du er som meg, så går batteriet med av at jeg klår på den konstant. Det er som en pre-teen som nettopp har oppdaget sine edlere delers utvidede bruksområder!

 

 

p.p.s. er det rart jeg er singel...

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Hei!

Da har jeg hatt Galaxy S2 i en måneds tid. Syns telefonen er helt super.

Det jeg liker minst er at den har litt dårlig batteri. Den holder som regel en dag,men ikke alltid. Jeg lurer derfor på å bestille et batteri litt større enn det orginale. Er det ekte Samsung som er tingen da,eller kan noen slikt også funke greit?

Jeg har et Kuro gummi-etui på telefonen. Greit om den fortsatt passer inni det med annet batteri.

 

Takk

Jeg har et slikt batteri som du linker til her. Det er ganske mye større en originalbatteriet, såpass stort at ingen vanlige etuier passer når jeg bruker det. Det gjør telefonen så tykk at den ligger ubehagelig stramt i lommen når jeg bruker jeans. Med det sagt så gjør det underverker for batteritiden, jeg har enda ikke klart å tømme det på en dag, selv ved tung bruk i flere timer. Kunne jeg valgt om igjen ville jeg nok heller gått for de batteriene som er litt større enn originalbatteriet, men som bare gjør resten av telefonen så tykk som det tykkeste punktet nede.
Lenke til kommentar

Har også ett slik fra samme side (bare svart). Funker veldig bra. Hvis du bare trenger litt lenger batteri er kanskje det som fargoth nevnte et bedre valg, men hvis du trenger for mer enn en dag er nok det du nevnte det beste. Jeg vet at andre batterier med samme størrelse skal ha større kapasitet, men tviler på at det er sant. De har jo ikke fylt batteriet med luft heller.

Lenke til kommentar

Og med ice så mener du Ice Cream Sandwich?

 

Ja det har kommet, alpha versjoner av CyanogenMod. De fungerer tilfredsstillende for min del, men det er noen problemer:

 

- Apps som automatisk installeres på SD-kort fungerer ikke

- Kamera er tregt/buggy

- Dårlig/svak vibrasjon

- Tar lang tid å rotere skjermen

 

 

Det har derimot vist seg å være veldig stabilt, med unntak av at den av og til bruker mye batteri. Jeg syns det er verdt det, ICS er fantastisk pent, responsivt og med nye funksjoner som er herlige :D

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om noen kan hjelpe til med følgende.

 

Kan man lage en mappe på en av hjemme skjermene som kan inneholde forskjellige filer som foreks. PDF filer, dokument filer osv?

 

Jeg har bare funnet ut man kan lage mapper som inneholder web bokmerker, programmer osv.

 

Eller finnes det en mulighet til å løse dette?

Lenke til kommentar

Har planer om å roote telefonen og legge inn Cyanogenmod i dag (:new_woot:), men er jeg nødt til å ha USB jig før jeg gjør dette? Har bestillt en på ebay, men kommer nok ikke før neste uke.

 

Du trenger bare usb-jigen for å fjerne en varseltrekant som kommer når man slår på telefonen eller hvis man vil nullstille flash telleren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...