Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli morsomt, en jeg kjenner vedder på at hans iPhone 4, har dobbelt så bra prosessor. Problemet er bare at denne i idioten skjønner ikke helt hva den kommende SGSII kommer til å inneholde.. :w00t: Skal bli morsomt å ta en benchmarksstest :new_woot: Idioten vedder forresten 500kr, lettjente penger :roll:

Endret av Quattro123
Lenke til kommentar

iPhone kan si hade nå.

 

Alt for mange "dumme" folk til at det skjer, dessverre...

De er ikke dumme. De bare liker iPhone. For min egen del har jeg aldri rørt en Apple-dings uten å få grå hår og rynker i panna før det har gått en time, men jeg kjenner folk som har samme reaksjon når de får fingrene i en Android-mobil, eller for den saks skyld en PC.

Lenke til kommentar

Vil ha Super Amoled+ i stedet for LCD og så vidt jeg har fått med meg så vil Tegra-versjonen ha LCD-skjerm. Hvis dette skulle vise seg å ikke stemme så har jeg ingen problemer med Tegra+Amoled-versjon.

 

hvor har du fått det fra at den skal leveres med LCD?

Noen som vet om dette er mulig? i og med at telefonen er ganske tynn spørs det vel om det er plass til en lcd skjerm?

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

Vil ha Super Amoled+ i stedet for LCD og så vidt jeg har fått med meg så vil Tegra-versjonen ha LCD-skjerm. Hvis dette skulle vise seg å ikke stemme så har jeg ingen problemer med Tegra+Amoled-versjon.

 

hvor har du fått det fra at den skal leveres med LCD?

Noen som vet om dette er mulig? i og med at telefonen er ganske tynn spørs det vel om det er plass til en lcd skjerm?

 

Husker ikke akkurat hvor jeg har lest det, men det var i forbindelse med at Samsung har for få Exynos chip'er. Og siden det i lengre tid har vært for lav produksjon av Amoled-skjermer og at Samsung Galaxy S og Nexus S nylig har fått versjonener med LCD i stedet for Amoled i noen land, så spekulerte folk i at for å dekke etterspørselen så ville Samsung komme ut med en versjon som hadde Tegra2 og LCD-skjerm i stedet for Exynos chip og Amoled-skjerm.

 

Det er relativt sikkert at det kommer en versjon med Tegra i stedet for Exynos, så derfor antok jeg at den kom til å ha LCD.

 

Hvis det ikke stemmer er det selvfølgelig bare positivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...