Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

^ Men Super AMOLED Plus er jo bedre enn de skjermene (S-LCD,Super AMOLED).

Det blir jo litt feil..Må jo bruke SGSII sin skjerm hvis vi først skal sammenligne.

 

Tegra er fristende, takler flash bedre enn Galaxy også..

 

Hva er det som gjør at Terga takler Flash bedre?

Så den viser reklamen bedre? :p

Mulig den er kjappere på video og spill.

For meg er Flash baserte musikktjenesten mest interessant.

Kan ikke se for meg at Terga skal være bedre på det.

 

Jeg gjetter på at Flash blir hardware-akselerert gjennom Tegra. Noe som betyr at Tegra kan avlaste cpuen når flash brukes. Dvs. (antakelig) bedre strømforbruk, selvfølgelig bedre flyt i spill og film og trolig mer interessante og responsive guier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Men Super AMOLED Plus er jo bedre enn de skjermene (S-LCD,Super AMOLED).

Det blir jo litt feil..Må jo bruke SGSII sin skjerm hvis vi først skal sammenligne.

 

Tegra er fristende, takler flash bedre enn Galaxy også..

 

Hva er det som gjør at Terga takler Flash bedre?

Så den viser reklamen bedre? :p

Mulig den er kjappere på video og spill.

For meg er Flash baserte musikktjenesten mest interessant.

Kan ikke se for meg at Terga skal være bedre på det.

 

The GPU accelerated UI used in Android 2.3.1 makes the Galaxy S II feel a bit faster than the Tegra 2 phones, however that's not always the case. While web page loading feels comparable between the Atrix 4G and the Samsung Galaxy S II, Tegra 2 appears to handle flash a bit better than Samsung's Exynos.

 

GUI mark 2 - mobile vector charting test.

 

Tegra - 58.48

Galaxy s2 - 39.25

Mytouch 4G - 35.15

Nexus one - 32.54

 

This is a pretty significant difference in our Flash benchmark, however it does translate into a somewhat less smooth experience when scrolling around web pages with Flash.

 

Vet ikke helt om jeg tolker dette rett..

Men er det slik at mobilen viser flashgreiene bedre på internettsider, men at det blir mindre smooth og navigere rundt på siden?

Eller omvendt?

 

Jo bedre det er og navigere rundt på siden, jo bedre er det for meg, tenker jeg..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Den skal ha Tegra 2.

 

Er det noe mer vits å ha SGSII og Xoom? Eller LGO2X og Tab 10.1?

Jeg kommer nok ikke til å hive meg på tablets enda...

Jeg ser ikke helt nytten.

Jeg vil egentlig helst ha en Dell Streak, hvis den bare hadde vært med tokjerne og alt annet snacks som vi nå forventer av en virkelig toppmodell :-) Den er kanskje ikke like fordelaktig å surfe på som en 10", men den er stor nok til at det blir bra, og den er liten nok til at du ikke trenger en ekstra telefon :-)

Lenke til kommentar

Den skal ha Tegra 2.

 

Er det noe mer vits å ha SGSII og Xoom? Eller LGO2X og Tab 10.1?

Jeg kommer nok ikke til å hive meg på tablets enda...

Jeg ser ikke helt nytten.

Jeg vil egentlig helst ha en Dell Streak, hvis den bare hadde vært med tokjerne og alt annet snacks som vi nå forventer av en virkelig toppmodell :-) Den er kanskje ikke like fordelaktig å surfe på som en 10", men den er stor nok til at det blir bra, og den er liten nok til at du ikke trenger en ekstra telefon :-)

 

Nei det var det jeg prøvde og si.. det er ikke så mye vits med en 4"-4.3" mobiltelefon som kan nesten alt det som en tablet kan.. Eller det er jo kjekt og ha, men blir fort litt dyrt..

Så for min del blir det enten tablet+en rimelig mobiltelefon.. eller en av de nye dual core mobilene..

Lenke til kommentar

Ja, der er jeg helt enig :-)

Jeg vil ha SGSII, fordi jeg rett og slett ikke ser for meg at jeg blir å bruke tablet så mye som de koster, akkurat :-/ Det er ikke SÅ ofte at jeg ikke gidder hente PCen, hvis det ikke er noe jeg kan gjøre på min Omnia HD. Jeg ser for meg at til og med hvis jeg hadde muligheten, hadde jeg hentet PCen av praktiske grunner. Heller en liten PC til halvparten av prisen :-)

Lenke til kommentar

Nokon som veit om nokre gode sider for å bestille mobil frå utlandet? (Helst uk i guess, sidan eg vil ha engelsk oppsett). Har ikkje noko å sei med garanti i norge osv, då eg bur i polen for augonblikket.

Ser at play.com får den 31 mars, men den skulle vel komme ut litt før utanfor norge?

Lenke til kommentar

Når det gjelder Quadrant benchmarkene må ikke folk glemme at driverene for Mali-400 høyst sansynlig ikke er veldig optimaliserte på "beta" telefonene Samsung viste frem på WMC, og derfor ikke er "gyldige". Samsung selv har sagt at Mali-400 skal yte opptil 5 ganger bedre enn PowerVR 540 som er i SGS1. På flege GL benchmarks ligger faktisk SGSII langt under SGS1! Vent å se sier jeg bare ;) Og ja, hvis det er noen tvil; JEG SKAL HA DENNE! Forresten er LGO2X bekreftet på lager hos Elkjøp den 3 mars....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...