Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Expansys har den til rett under 4900.

PDAshop har den til 4750.

GetGoods har den til 4550

Og sist, men ikke minst, Digitec har den til 4220 kroner.

 

Så jeg kan ikke fatte hvorfor noen vil kjøpe den på Expansys :-P

Den siste har vært linket som den aller første kjente prisen som er funnet på nett :-)

 

Sender de andre butikkene til Norge? Var litt vanskelig å finne ut av da jeg ikke er spesielt stødig i tysk eller nederlandsk.

 

Får vel også se om prisen til Expansys er endelig, tar ikke noen penger fra min konto før den er på lager, så kan jo alltids avbestille.

 

Forøvrig er ikke Expansys noen "jallabutikk", har vel vært en av de mest profilerte utenlandske nettbutikkene de siste 10 årene. Har man ikke hørt om de, så har man nok ikke handlet noe særlig av mobiltelefoner o.l. fra utlandet før.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hos Expansys kan man forhåndsbestille telefonen for en meget fin pris, og de har leveringsdato 13. mai.

 

www.expansys.no

 

Hvor mye eierandel har du i dette firmaet? Kjenner ikke dette nettstedet fra før, men jeg ante en jallabutikk her....

 

Expansys er en seriøs og god aktør som gir blant annet nordmenn muligheten til å kjøpe inn telefoner fra Motorola, Palm osv. uten å måtte "importere". Siden de har norsk domene er alle priser inkludert moms, slik at de blir prisdyktige. Jeg kjøpte min Motorola Milestone hos expansys, og fikk telefonen levert på døra etter to dager.

Lenke til kommentar

Er touchwiz noe bra da?

Smak og behag. Jeg liker TouchWiz 3.0, syns det fungerer veldig bra. Men det er meg. På mange måter ligner TouchWiz mye på iOS, uten at jeg syns det gjør så mye. iOS har mange ulemper i mine øyne, men til gjengjeld er det utrolig brukervennlig og ergonomisk. Det samme kan sies om TouchWiz.

 

Samtidig er det jo et spørsmål om man faktisk liker utseendet på TouchWiz. Jeg har ikke prøvd TouchWiz 4.0 som følger med SGS II, men det er jo ganske få som har det uansett.

Lenke til kommentar

Nå blir nok LG folka sinte, men det er et MYE bedre valg. De angrer bare så bittert på at de kjøpte LG Optimus 2X. :blush:

MYE bedre? Det var din mening. For meg blir den for lett, for stor og bluetooth 3.0 spiller liten rolle. Eneste jeg kan se på som den virkelige store forskjellen er størrelsen på RAM'en. Samsung har også for vane å rote det til med software'n (ref. SGS)
Lenke til kommentar

VistaX, hva mener du med SGS?

Der ser det ut som om Samsung virkelig har gjort det.

Den kom ut med 2.1, ble oppgradert til 2.2 og blir nå oppgradert til 2.3. I tillegg er det kommet mindre updates i mellomtiden, for eksempel nå i Mars er lagfix (endelig) kommet.

 

SGSII vil komme med 2.3 og bli oppgradert til 2.4. Etter dette tror jeg det står mer på Google enn på Samsung.

Jeg tror også at 2.4 kan finne på å snike seg til SGS, dersom den er kompatibel, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

VistaX, hva mener du med SGS?

Der ser det ut som om Samsung virkelig har gjort det.

Den kom ut med 2.1, ble oppgradert til 2.2 og blir nå oppgradert til 2.3. I tillegg er det kommet mindre updates i mellomtiden, for eksempel nå i Mars er lagfix (endelig) kommet.

 

SGSII vil komme med 2.3 og bli oppgradert til 2.4. Etter dette tror jeg det står mer på Google enn på Samsung.

Jeg tror også at 2.4 kan finne på å snike seg til SGS, dersom den er kompatibel, selvfølgelig.

Samsung har et visst filsystem som ødelegger brukeropplevelsen helt. I tillegg til elendige widgets. Dessuten kom ikke 2.2 som planlagt, og ble flere ganger trukket tilbake. Telefonen er altfor lett, og føles ekstremt billig ut.

 

Likevel, skjermen er fantastisk. Derfor har jeg Samsung-TV og Samsung-PC. Her slipper jeg dog at Samsung blander seg inn i software'n i stor grad.

 

Alt dette er min mening. Mener du noe annet, Leifen18, respekterer jeg deg for det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...