Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på hvitpapiret til Samsung så ser man at Exynos inneholder en crypto enhet og secure ram & rom. Dette bekymrer meg litt faktisk. Fint for bedrifter som krever ekstra sikkerhet o.l. men for oss som sannsynligvis vil flashe andre ROMs etter hvert så kan dette by på problemer. Litt skremmende men...

Vil det si at en ikke kan flashe / roote mobilen? Eller vanskeligere?

Intresangt dette. Forklar litt mer.

Lenke til kommentar

Hei!

Kanskje det har stått tidligere, men fant ikke noe på de tre siste sidene. Uhm, har telefonen støtte for norsk tastatur? Eller hvordan er det? Er forferdelig å skrive på en telefon hvor man må blaaa seg frem til æ, ø og å. Takk :)

 

Har norsk tastatur og ordbok på min HTC HD2 med Android 2.3. :)

Lenke til kommentar

Det vil si at det sannsynligvis tar litt lenger tid enn det har gjort med andre telefoner. Eller det kan ikke bety noen verdens ting. Sannsynligvis vil det ha en liten innvirkning, men ikke stor. ROMs vil komme og muligheten til rooting. Med de sikkerhetstiltakene kan det være at det muligens blir verre å ordne ROMs til, hvis det påvirker dette i det hele tatt.

 

Angående tastatur er det sannsynlig at den kommer med Æ, Ø og Å, men hvis ikke tar det deg et raskt søk på Android Market, så har du det hvis ikke :-) Noe jeg har forstått at mange anbefaler selv om det følger med Æ Ø Å, og laste ned Swiftkey :-)

 

Min guesstimate er at jeg vil få mobilen til rett under 4500 kroner ved lansering i Norge, med mindre jeg bestiller ifra et annet land :-) Men dette er ikke en gang veiledende, og det kan godt være at det CDon nå har, er så godt som det billigste vi før innen lansering :-)

Lenke til kommentar

Ja da var bestillingen lagt inn på cdon.no... får se om det kommer noen andre som er billigere etterhvert.. men prisen er vel kanskje ikke så gal sånn egentlig om man sammenligner den med iPhone 4 og LG optimus X2??

 

Dette virker som en helt kongetelefon utifra det man kan lese ihvertfall.

Likte egentlig Samsung Galaxy S også ganske godt, og denne skal jo være bedre, så da må det bare bli helt KONGE :dribble:

 

 

Gega

Lenke til kommentar

Jeg synes det er morsomt hvordan folk forhåndsbestiller nå ifra CDon og vil være først i køen der, når CDon generelt pleier være veldig treige (Noe som også gjenspeiles i forventet leveringstid i forhold til i andre butikkene)

 

Enig. Cdon er helt latterlig. Bestill på mpx hele gjengen. Hvis noen skal slå de, må det være leverandører som telenor eller netcom som låser mobilkunder hos dem, men eg tviler. Mpx baby:)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er morsomt hvordan folk forhåndsbestiller nå ifra CDon og vil være først i køen der, når CDon generelt pleier være veldig treige (Noe som også gjenspeiles i forventet leveringstid i forhold til i andre butikkene)

 

Enig. Cdon er helt latterlig. Bestill på mpx hele gjengen. Hvis noen skal slå de, må det være leverandører som telenor eller netcom som låser mobilkunder hos dem, men eg tviler. Mpx baby:)

 

 

 

Har absolutt ingenting imot MPX men dem er 700.- kroner dyrere på den aktuelle telefonen, hvorfor skulle jeg betale 700.- mer til mpx om jeg ikke trenger det?

 

Jeg har handlet hos cdon mange ganger og ingenting å utsette på dem.. det er heller ikke sånn at jeg bare MÅ være den første som får telefon heller, som jeg skrev tidligere, om noen slår cdon på pris så bestiller jeg fra dem men ikke omvendt :!:

 

 

Gega

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...