Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg så utrolig mye! :love: Jeg som nesten var dum nok til å kjøpe LG Optimus 2X :no:

 

 

Jeg kan faktisk ikke se store fordeler med denne kontra LG telefonen faktisk mye tvert om.

 

 

Den blir dyrere klart dyrere 4,3 skjerm er for meg for stort ubehagelig stort. Kronglete tilgang til HDMI, har ikke Tegra. Nå har skjermen på LG også vist at den er vel så god som Super Amoled så kan noen for svarte komme med de store fordelene her???

Lenke til kommentar

For min del er det:

Større skjerm, som for meg er mye bedre.

Jeg kan enda ikke finne én eneste plass hvor de sier at skjermen på LGOX2 er like god som SAMOLED+. Den andre mobilen, LG Black, som ikke har dobbelkjerne, den skjermen skal kunne måle seg med SAMOLED+. Linky

Dessuten er designet mye bedre på SGSII, synes jeg :-)

 

Dét er mine grunner, som sagt :-)

 

Du synes større skjerm er dumt, jeg synes det er bra :-) Det gjør at du ligger en del dårligere an på å like

Lenke til kommentar

For min del er det:

Større skjerm, som for meg er mye bedre.

Jeg kan enda ikke finne én eneste plass hvor de sier at skjermen på LGOX2 er like god som SAMOLED+. Den andre mobilen, LG Black, som ikke har dobbelkjerne, den skjermen skal kunne måle seg med SAMOLED+. Linky

Dessuten er designet mye bedre på SGSII, synes jeg :-)

 

Dét er mine grunner, som sagt :-)

 

Du synes større skjerm er dumt, jeg synes det er bra :-) Det gjør at du ligger en del dårligere an på å like

 

Vel ang skjerm så kan man jo kikke på denne videon, Galaxy S til høyre og LG i midten, og Iphone 4 til venstre...

 

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Som han konkretiserer er det nettleserene som testes. Med andre ord ikke skjermene, som betyr at det sannsynligvis ikke er gjort hva de kan for å gjøre lysstyrke og alt slikt, likt.

 

LG selv sier også ganske klart at deres LG Black har deres toppmodell på skjerm, imens LGO2X IKKE har det. Det betyr at dersom SGSII er nokså close på Black, det ser ut til å være lysstyrken som er Blacks virkelige trumfkort, ja, da er nok ikke LGO2X sin skjerm på høyde.

Lenke til kommentar

Sammenlignet med min Galaxy S med min lillebrors iPhone4 så kan jeg si at videoen ikke har satt på full styrke på Galaxy S'en. iPhone4 har sterkere lys, men ikke så sterkere enn det vi ser på youtube linken over.

 

Tja her må det ha vært noen idioter som har testet, de skrur av lyset for å få frem skjermen godt men glemmer å skru opp lysstyrken på en av telefonene høres dette logisk ut? Næææ. Jeg har Samsung Wave med Super Amoled og skjermen på IPhone 4 er bedre det er det liten tvil om selv om begge er bra men som skrevet lysstyrken er bedre på Iphone og tydelig LG også.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Gleder meg så utrolig mye! :love: Jeg som nesten var dum nok til å kjøpe LG Optimus 2X :no:

 

 

Jeg kan faktisk ikke se store fordeler med denne kontra LG telefonen faktisk mye tvert om.

 

 

Den blir dyrere klart dyrere 4,3 skjerm er for meg for stort ubehagelig stort. Kronglete tilgang til HDMI, har ikke Tegra. Nå har skjermen på LG også vist at den er vel så god som Super Amoled så kan noen for svarte komme med de store fordelene her???

 

Den er ikke vel så god som super amoled..

 

Etter alle reviews og youtube filmer jeg har sett om denne telefonen, så sitter jeg igjen med ett inntrykk av at det er en meget bra skjerm på LG, men ikke helt på like linje med iphone 4 og super amoled(plus). Det nest beste alternativet rett og slett.. Man kan velge noen få reviews hvor LG kommer best ut og velge å bare stole på dem.. Men overall er LG optimus 2x sin skjerm, en god nummer 2.

 

Samsung sin "hdmi" ut løsning med MHL A/V er egentlig ganske genial.. Når flere TVer kommer på markedet med denne pluggen i TVen. Så kan man spille av filmer på TVen via telefonen mens telefonen lader samtidig gjennom samme kabel.. Mens LG 2x har 3timer spilletid(circa) når batteriet er fullt.

Men slik ting er akkurat i dag, så er LG sin løsning bedre. For det er mer enn standard løsning.

 

Ellers er det noen småting som er bedre med galaxy S 2:

 

1gb ram vs 512mb ram..

bluetooth 3.0 vs 2.1

1650 mAh vs 1500 mAh, det er ganske bra batteritid på LG, så tipper de havner ganske likt der..

 

GSMarena sier:

# Audio quality is only average(Lg 2x)

Vet ikke om det er bedre på Galaxy s 2, men Galaxy S hadde vist Perfect audio quality.

God lyd gjennom 3.5jackpluggen betyr endel for meg når det kommer til mobil. Så dette var litt negativt.. Får vi se om Samsung blir bedre da..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Kan jo ikke akkurat stole på den.Her ser vi jo at Motorola Atrix som har Terga kommer dårligere ut enn SGSII.

 

Det er fordi Atrix kjører høyere standard oppløsning på skjermen enn både Optimus 2x og Galaxy. Høyere oppløsning er tyngre å drive (bare se på iphone 4 vs iphone 3gs) og scorer derfor lavere i denne benchmarken. Hadde Atrix kjørt samme oppløsning som Optimus 2x hadde den nok scoret samme eller høyere.

Lenke til kommentar

^ Men Super AMOLED Plus er jo bedre enn de skjermene (S-LCD,Super AMOLED).

Det blir jo litt feil..Må jo bruke SGSII sin skjerm hvis vi først skal sammenligne.

 

Tegra er fristende, takler flash bedre enn Galaxy også..

 

Hva er det som gjør at Terga takler Flash bedre?

Så den viser reklamen bedre? :p

Mulig den er kjappere på video og spill.

For meg er Flash baserte musikktjenesten mest interessant.

Kan ikke se for meg at Terga skal være bedre på det.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...