Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok dette blir min neste telefon slik det ser ut nå. Har vært på jakt etter en telefon med >4" skjerm og bra specs, så dette ser bra ut. Ser at norske siden til expansys har 16GB versjonen liggende ute til 4900kr inkl. moms, så det er jo ikke gale.

 

Bare håper den kommer i løpet av en måned eller to, begynner å klø fælt i "ny-mobil"-lysten.

Lenke til kommentar

Står jo mai på Samsung sine egne sider.

 

Fakta: Galaxy S II (GT-I9100) er en touchmobil med en 4,27 tommer stor Super-AMOLED-skjerm i wvga (480x800 piksler) og kjøres på operativsystemet Android 2,3 (Gingerbread). En gigahertzprosessor med doble kjerner. Mobilt bredbånd (HSPA) med støtte for hastighet opp til 21 MB per sekund. Bluetooth 3.0, USB 2.0, WiFi 802.11 a/b/g/n, DLNA. Bakre kamera med åtte megapiksler samt en LED-blitslys og fremre kamera med to megapiksler. Spiller de fleste lyd- og bildeformater. Radio. GPS med Google Maps og navigering samt digital kompass. Hurtigskrivfunksjonen Swype. Akselerometer og gyroskop. Størrelse: 125,3 x 66,1 x 8,49 millimeter, vekt: 117 gram. Batteri: 1650 mAh. Kommer i maj.

 

http://www.samsung.com/no/news/newsRead.do?news_group=productnews&news_ctgry=&news_seq=24279

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Yes sir. :)

 

Jeg gikk fra Desiere til Galaxy s og til Desire HD. Var utrolig godt fornøyd med Desirer, bortsett fra minneproblemene som var med 2.1. Skjermen på Galaxy S er enorm! Skjermen på Desire HD er en ENORM nedtur etter å hatt Galaxy S. Så kunne jeg fått en mobil like stabil som Desire med skjerm fra Galaxy S, da hadde jeg vært godt fornøyd...

Galaxy med 5" GOD skjerm og mindre lagg enn Galaxy S hadde dog vært min drøm.

Lenke til kommentar

Yes sir. :)

 

Jeg gikk fra Desiere til Galaxy s og til Desire HD. Var utrolig godt fornøyd med Desirer, bortsett fra minneproblemene som var med 2.1. Skjermen på Galaxy S er enorm! Skjermen på Desire HD er en ENORM nedtur etter å hatt Galaxy S. Så kunne jeg fått en mobil like stabil som Desire med skjerm fra Galaxy S, da hadde jeg vært godt fornøyd...

Galaxy med 5" GOD skjerm og mindre lagg enn Galaxy S hadde dog vært min drøm.

Jeg har faktisk både Galaxy S og Desire HD, men det var Galaxy'n jeg hintet til som verdens beste telefon pr dags dato. Min er stabil som bare det.

Lenke til kommentar

Etter 2.2.1 så er Galaxyen min så lekker og vidunderlig, at det blir en trist opplevelse å skille seg av med den. Men jeg har en person i sikte som skal få den. Det er ei heller ille å avlevere en telefon som fungerer som telefoner av denne klasse skal fungere. Blir og spennende og se hva oppdateringen som Amobil skryter av skal komme allerede i slutten av denne måneden kan gjøre ... :cool:

 

Kan den ennå bli bedre liksom?

 

Men Galaxy 2 skal jeg ha, om jeg så må sitte med begge telefonene selv, en i hver hånd? Men denne gangen skal jeg la det bero litt før jeg kjøper, skal sjekke forum og diskusjoner rundt den, slik at jeg kan vente til den er grei før jeg kjøper den om det skulle være noe med den. Jeg trenger ikke gå hele veien da - som jeg nå har gjort med den jeg nå har. Sist hadde jeg N97 før Galaxyen, og da hadde jeg ikke noe valg - den måtte vekk, den dritten. Nokia i disse dager med Symbian-galskapen deres, vel kanskje windows kan redde dem? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...