Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med andre ord er det for sånn som meg, som har Omnia HD nå, og er over halvannet år, og hadde N95 8GB før den i nesten to år, og ikke hadde noe problemer med det, så jeg ikke trenger noe "Norsk garanti" på, så er det ingen andre grunner?

Det tar jo kort tid før jeg kan gjøre mobilen norsk igjen, liksom :-)

Lenke til kommentar

Skal ikke ha Samsung igjen etter min Wave det har vært et helvete med oppdateringer som går feil hver eneste gang og telefonen må sendes inn som tar 3 uker. Dette har dem slitet med i alle år så styr unna og heller gå for LG sin for det kan faktisk ikke bli verre på service siden til Samsung de gir faktisk F.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har allerede Samsung Omia HD. Jeg en del andre også har sagt det samme om denne mobilen i forhold til oppdateringer. Dette var den eneste mobilen med Symbian som Samsung ga ut. Jeg har bare vært fornøyd med mine henvendelser til kundeservicen til Samsung.

 

Joda, jeg gikk over på custom ROM etter ca et halvt år, men det er svært sannsynlig at jeg ville gjort uansett hvilken smartphone jeg hadde hatt. Samme gjelder med SGSII. Og LG. Og Nexus S. Og iPhone (jailbreaket). Osv, osv, osv.

 

Jeg kommer derfor til å kjøpe SGSII fordi den har awsome skjerm, stor, flott, og bra design. Den er maskinvare som er noe av det aller ypperste, om ikke dét aller ypperste, og jeg er klar ^^

Lenke til kommentar

Jeg og har Omnia HD og selv om jeg ble litt skuffet da den ikke holdt hva den lovet,synes jeg likevel Galaxy S II ser spennende ut.Går enten for denne eller for LG.

Noen som vet om MHL (usb/hdmi) støtter "mirroring"?

Er det mulig å spille,lese meldinger,åpnet programmer,surfe ol og se dette på tven slik som på LG 2X?

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Eneste jeg har funnet er antakelser på at det ikke går, men jeg vet ikke om det er noe grunnlag for det eller ikke, har ikke funnet noe om det selv i hvert fall.

 

På den andre siden er det vel bare spill som kan bruke dette?

SMS og alt annet kan vel vises uansett, men at telefonen blir mer en "kontroll", da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...