Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstegangsbruker av KIES.

har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes.

Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen"

 

Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus?

 

Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke.

Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først.

 

Like før både telefon og pc går i veggen...

 

Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker.

 

Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen???

 

Aaaargh!!!

Lenke til kommentar

Oppdaterte til nye softwaren via Kies i dag. Smooth

 

oppdaterte et par program, når jeg skulle sjekke juicedefender ultimate som har funket perfekt siden jeg kjøpte det. Står at det er juicedefender ultimate jeg har, men kommer ikke opp noen ultimate settings osv. bare free versjon instillinger.

Reinstallert og alt...

Lenke til kommentar

Førstegangsbruker av KIES.

har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes.

Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen"

 

Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus?

 

Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke.

Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først.

 

Like før både telefon og pc går i veggen...

 

Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker.

 

Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen???

 

Aaaargh!!!

 

 

Føler smerten din...

Nå har jeg forsøkt på 4 pcer, alle med win7 x64, og hver gang får jeg beskjed om at det ikke finnes USB-driver, eller at installeringen var mislykket.

4 pcer.. sukk

Installert/avinstallert KIES x antall ganger, manuellt installert/avinstallert "Samsung USB driver for mobile phones", men ikke faen.

Det fungerte da jeg fikk telefonen i juni, men har ikke forsøkt siden dengang. Det var samme faenskapet med Nokia-telefoner. Funket første gangene, deretter var det klin umulig å få koblet å få koblet til OVI Suite med USB-kabel. Med Nokia kunne jeg heldigvis oppdatere/connecte via bluetooth/wifi, men nå er jeg tydeligvis stuck med gammel firmware for evig og alltid...

Lenke til kommentar

Førstegangsbruker av KIES.

har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes.

Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen"

 

Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus?

 

Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke.

Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først.

 

Like før både telefon og pc går i veggen...

 

Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker.

 

Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen???

 

Aaaargh!!!

 

Prøvd alle USB portene på pcen?

 

Edit: Og du har prøvd å slå USB Debugging av/på?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Når jeg innstallerte kies, så dreiv den å leite etter drivere og jeg klødde med i hode, men så sjekka jeg windows update og der var driverne, det tok litt tid å innstallere av en eller anna merkelig grunn, men det fungerte og dette her var/er på 2 maskiner med vista også etter det så bare funka det.

Men jeg sleit med å klare å connecte tlf igår til begge maskinene så tok jeg reboot av tlf og da funka det som en varm kniv i smør og jeg har ikke stilt inn på noe eller gjort noe særlig endringer i slike innstillinger siden jeg starta tlf for første gang.

Villeste jeg har gjort er vel å huke meg opp på wifi og stille klokka.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Førstegangsbruker av KIES.

har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes.

Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding:

"Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen"

 

Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus?

 

Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke.

Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først.

 

Like før både telefon og pc går i veggen...

 

Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker.

 

Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen???

 

Aaaargh!!!

 

 

Føler smerten din...

Nå har jeg forsøkt på 4 pcer, alle med win7 x64, og hver gang får jeg beskjed om at det ikke finnes USB-driver, eller at installeringen var mislykket.

4 pcer.. sukk

Installert/avinstallert KIES x antall ganger, manuellt installert/avinstallert "Samsung USB driver for mobile phones", men ikke faen.

Det fungerte da jeg fikk telefonen i juni, men har ikke forsøkt siden dengang. Det var samme faenskapet med Nokia-telefoner. Funket første gangene, deretter var det klin umulig å få koblet å få koblet til OVI Suite med USB-kabel. Med Nokia kunne jeg heldigvis oppdatere/connecte via bluetooth/wifi, men nå er jeg tydeligvis stuck med gammel firmware for evig og alltid...

 

prøv å slå av "USB-feilsøking" under programmer -> utvikling. Det funka for meg :)

Lenke til kommentar

Finns det noen fornuftig app som kan styre WiFi på telefonen?

Lar jeg den stå på er batteriet tomt på et øyeblikk.

 

Ironisk nok, så hadde min lille primitive X10 Mini automatisk standby modus på WiFi hvis det ikke var aktiv trafikk i løpet av x minutter.

 

Er innebygget i Android:

Inne på wifi-settings trykk meny, og advanced. Der finner du "Wifi Sleep Policy"

Lenke til kommentar

hola amigos.

 

Noen som kan fortelle meg hvor vi huker av for å få film til alltid å vises liggende.

Har hatt det før, men etter siste oppdatering er det ikke mulig å finne igjen.

Håper det er meg som ikke ser skogen for trær her og ikke at valget er borte.

Og da mener jeg ikke autorotasjon som er bortimot ubrukelig når du skal ligge på siden og se film.

 

mvh

kommis

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...