Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg har et irriterende problem med min SG2. Den er utrolig dårlig på Wi-Fi. Dårlig rekkevidde og tilgangen til internett dropper stadig ut selv om den fortsatt er koblet til et Wi-Fi nettverk. Jeg må slå Wi-Fi av og på for at den skal få internett tilgang igjen. Dette skjer både hjemme, på skolen eller via offentlige Wi-Fi nettverk. Er det noe galt med min SG2 eller er dette en kjent bug?

 

 

Prøvde å søke gjennom tråden, og fant noen som hadde det samme med problemet, men ingen løsning.

Prøv å oppdater til nyeste firmware og se om det hjelper. Kom ny versjon i dag.

 

Er oppdateringen åpen for alle?

 

EDIT: Fant ut av det ;D

 

Please tell! Hvordan får man fatt i ny firmware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et irriterende problem med min SG2. Den er utrolig dårlig på Wi-Fi. Dårlig rekkevidde og tilgangen til internett dropper stadig ut selv om den fortsatt er koblet til et Wi-Fi nettverk. Jeg må slå Wi-Fi av og på for at den skal få internett tilgang igjen. Dette skjer både hjemme, på skolen eller via offentlige Wi-Fi nettverk. Er det noe galt med min SG2 eller er dette en kjent bug?

 

 

Prøvde å søke gjennom tråden, og fant noen som hadde det samme med problemet, men ingen løsning.

Prøv å oppdater til nyeste firmware og se om det hjelper. Kom ny versjon i dag.

 

Er oppdateringen åpen for alle?

 

EDIT: Fant ut av det ;D

 

Please tell! Hvordan får man fatt i ny firmware?

Installere Samsung Kies, koble telefonen til PC'en og oppdater.

Lenke til kommentar

Svarte f... Støyreduksjonen er fremdeles påslått som default ved samtaler og husker ikke setting ved siste anrop :hmm:

 

Android OS ser nå ut til å holde seg på 3-4% mot tidligere 30-60%. Venter i spenning om dette holder seg.

 

Det hørtes svært lovende ut. Nå holder tlf min i 4 dager, og da har Android brukt ca 50% av batteriet. Skal bli spennende og se hvor lenge det holder om det blir slutt på dette!

Synd ikke Samsung slipper change logg så man kan få vite hva som er endret....

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Ny oppdatering fra Samsung liker vi :D

 

Over på noe annet, til dere som har erfaring med disse USB jig'gene, hvor anbefales det å kjøpe fra? Fant denne siden: http://usbjig.com/ ellers finner man de vel på ebay også, men er en smule redd for at det kanskje er store muligheter for å kjøpe etterligna usb jig's som ikke funker eller lignende, men tar kanskje feil der..

Lenke til kommentar

Man MÅ ikke, ikke når man får slik "fastvare oppdatering" som det heter på norsk eller firmware da, men mye mulig om den endrer versjon til 2.3.4?

Man må det med Samsung. Har man for eksempel HTC trenger man ikke det. Mindre oppdateringer kan oppdateres OTH (Over the air) med Software update. Oppdateringen til kameraet for en stund tilbake kom på den måten.

 

Ser forresten ut som dekningen har blitt bedre med KI4 enn den var med KH4. Ser tydelig på bildet når jeg oppdatere.

 

http://db.tt/BIYxGWk

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

For moro skyld gikk jeg inn i JuiceDefender for å se om den fucket med mms, og siden jeg var grumpy testet jeg force install av AOSP helper, og nå har jeg både mottatt og sendt en mms. Sært. Får se om det varer...

Hvor og hvilke innstillinger tok der?

 

Jeg bare godkjente "risikoadvarselen" om å force install AOSP i siste oppdateringen av JD, og så... bare funket mms etter en reboot. Jeg aner ikke og skjønner ikke en ting av det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...