Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha mobil og tenker på Galaxy S2, men bør jeg vente på noe bedre som kommer rett rundt hjørnet? Og åssen er Galaxy s2?

 

Er vel alltid noe rett rundt hjørnet, Iphone5 kommer vel om ikke så alt for lenge sikkert, går rykter om en Galaxy S3, men er vel ikke noe vi ser på denne siden av året, uten at jeg skal si noe helt sikkert.

 

 

Det er den alle snakker om her. Bare amobil som er litt trege. Oppdateringen heter KI4 og du får den med Kies eller på XDA.

De skriver at man bare trenger å gå inn på "Om telefonen" å laste den ned derifra, men jeg har ikke fått noe der enda.

 

Koble telefonen til PCen og oppdater via Kies, mest sannsynlig er den der, jeg henta den derfra på Onsdagen eller noe. Ellers kan du alltid hente firmwaren fra XDA forumene og flashe via Odin.

 

Edit: Ikke hatt noe erfaring med Software Update via selve telefonen enda, så hvorfor den ikke har kommet til deg der enda vet jeg ikke, men kan hende de har valgt å rulle ut oppdateringen der til litt og litt folk om gangen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Du får ikke skrudd av noe 'drit' pga det er ingen 'drit' på en S2 å slå av. Finns det ikke, så kan man heller ikke gjøre noe med det - kjøp deg en IPhone, så kan du finne 'drit' og slå av ... nei, forresten, det kan du ikke - for der er jo dette låst ja .... (forsøk på morsomhet - iphone er kvalitet det)

Selv om vi er i galaxy s2 tråden ser jeg det best om vi holder oss unna fanboyism. Det er drit på sgsII, som med alt annet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg får ikke skrudd av sånn drit som sier når jeg har fått melding og sånn!! HELP?

Åpner meldingsprogrammet, trykk meny-innstillinger, scroll helt ned på siden og fjern haken på "Varslinger".

 

Jeg tipper han mener slik stemmevarsling. Og det er dekket 3-4 ganger siste 6 sider tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...