Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

mtp utstyr osv til sgs2 så virker det som det allerede er mange forskjellige etuier til den, skjekk her.

 

Stilige etuier! Men på alle i familien her, som har alt fra iphone til Samsung, så er det de enkle håndsydde fra Bugatti som gjelder. Telefonene er lettere å trekke ut dersom det ringer - og det viktigste - de er helsydd i sidene og derfor kommer ingen fukt inn i telefonen fra kroppen dersom en bærer den inntil kroppen. Dette bruker jeg på Galaxyen nå: http://www.mytrendyphone.dk/shop/bugatti-samsung-i9000-32786p.html

 

Synd denne ennå ikke finnes til 2'en, finner noen den, vennligst gi beskjed! :w00t:

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GSMArena klarte å spille av en fullHD mkv video med standard videoavspilleren på sgs2. Den hadde også støtte for undertekster hvis underteksten hadde samme filnavn som videoen.

 

@Rottweilerhannen

 

Det Bugatti etuiet er jo sånn mann må drive å ta telefonen ut av hele tiden. Uaktuelt for meg som sikkert kommer til å fikle med den hvert 5. minutt :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en HTC Hero i nesten 2 år nå, uten å ha noe form for beskyttelse til den. Den går i bakken ukentlig, og har ingen riper i skjermen, så jeg tror jeg greier meg uten noe ekstra på sgs II også

Når en punger ut godt over 4000 kroner for en slik mobil, synes jeg det er greit å investere litt i noe beskyttelse til den. Just in case. :)

 

Gidder ikke ødelegge opplevelsen ved å legge på et plastikkbelegg utenpå.. Det er tross alt såkalt "gorilla glass", glass om tåler EKSTRA mye. Har hatt Galaxy S siden høst nå, ikke en ripe i skjermen.

Selv liker jeg best å ha slik beskyttelse rundt mobilen, for ekstra beskyttelse og grep. My two cents. :)

Lenke til kommentar

Mulig det har vært nevnt, og jeg ikke har sett det, men:

Fant nettopp ut på xda-developers at det kun er den Koreanske modellen som er utstyrt med NFC-chip.

 

Selv om det helt sikkert er en fantastisk telefon uten sidestykke, må min mexus one nok slites med glede noen måneder til, dealbreaker.

 

(Og jada, argumenter for at nfc ikke er utbredt enda, og ikke kommer til å være det på et år, men jeg ville utnytte de få mulighetene man kunne, utveksling av kontaktinfo osv...)

Lenke til kommentar

Noen bruksområder vil jo være tilgjenglige kjapt, f.eks utveksling av kontaktinformasjon, og pairing av telefoner for å kommunisere med bluetooth osv.

Videre er det jo opp til selskaper å komme på banen for å ta i bruk teknologien.

Så vidt jeg har forstått har allerede bussene i Tromsø gått igang med å teste betaling på denne måten. Kollektivtrafikken i Sør-Trøndelag bruker også et kort som vil overraske meg om ikke egentlig bare er en nfc-chip.

 

Jeg bor i Danmark, og har lest at den mest utbredte terminalen i butikkene her har støtte for det, og at det bare må aktiveres i softwaren på den.

Så, muligens ingen bruksområder akkurat nå, men det kommer... og får ifone 5 nfc, skyter helt sikkert utviklingen fart :)

 

Men så klart, jeg skjønner godt at mange vil oppgradere til GS2 selv om den ikke har nfc-chip, for min del som allerede kjører 2.3.3 på min nexus one, klarer jeg dog vente :)

Lenke til kommentar

Mener det var noen tidligere i tråden nevnte at modellen som kommer til Norge vil ikke ha støtte for NFC. Her står det at det er bekreftet at den kommer med NFC støtte: http://www.dinside.no/867786/samsung-galaxy-s-naa-med-gingerbread

 

Er det feil dette som da dinside har skrevet??

 

Tviler sterkt at det er NFC chip på de telefonene som kommer til Norden. Tror ikke S2 får NFC chip før senere på året.

Lenke til kommentar
Synes det er dårlig av Samsung, at ikke alle land fikk telefonen samtidig

Har sikkert med produksjonskapasiteten å gjøre. Skulle alle fått den samtidig ville de ikke hatt nubbsjans til å tilfredsstille etterspørselen, og mesteparten hadde ikke fått tak i telefonen selv om den offisielt sett var lansert.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at asiaterene nå kan prøve å markedsføre seg litt som apple. Skape populæritet rundt et produkt, ikke bare komme med vanlige mobilreklamer. Galaxy S II vil aldri kunne selge 1/6 en gang av hva iPhonen gjør, selv om den er mye bedre. Forklaringen ligger i linken under.

 

Lær av Apple!

http://androidnorge.wordpress.com/2011/03/01/markedsf%C3%B8ring-android-vs-apple/

Lenke til kommentar

Håper virkelig at asiaterene nå kan prøve å markedsføre seg litt som apple. Skape populæritet rundt et produkt, ikke bare komme med vanlige mobilreklamer. Galaxy S II vil aldri kunne selge 1/6 en gang av hva iPhonen gjør, selv om den er mye bedre. Forklaringen ligger i linken under.

 

Lær av Apple!

http://androidnorge.wordpress.com/2011/03/01/markedsf%C3%B8ring-android-vs-apple/

 

Du har ikke posta den linken litt vel mange ganger da

Lenke til kommentar

Bare jeg som merker det kribler når jeg ser det øverste bildet i Engadget sin review? Lekkert design.

 

11x0428gsii.jpg

 

Elsker designet jeg også :love:

 

Håper virkelig at asiaterene nå kan prøve å markedsføre seg litt som apple. Skape populæritet rundt et produkt, ikke bare komme med vanlige mobilreklamer. Galaxy S II vil aldri kunne selge 1/6 en gang av hva iPhonen gjør, selv om den er mye bedre. Forklaringen ligger i linken under.

 

Lær av Apple!

http://androidnorge.wordpress.com/2011/03/01/markedsf%C3%B8ring-android-vs-apple/

 

Du har ikke posta den linken litt vel mange ganger da

 

 

LOL, nei, markedsføringen til Apple er bare latterlig, og kan minne om hjernevasking på linje med religioner.

 

APPLE(Iphone 4): "Se på dette, nå kan dere enderlig snakke med hverandre over video og se hva den andre gjør, DET ER HELT UTROLIG!!"

 

Blir bare irritert..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...