Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at denne telefonen ikke støtter overføring av bilder via f.eks. Bluetooth til PC med Windows 7 installert - har forsøkt alle varianter og det ender med at den "ikke finner drivere for ytre bluetooth enhet..."

 

Noen som vet hva, hvordan & hvorfor ?

 

Hvorfor kobler du ikke telefonen inn på det trådløse nettverket ditt og overfører bilder uten kabel med kies air?

 

Jeg sitter i Italia UTEN tillgang til trådløst nettverk - kun via en USB 3G Dongel og da kunne de være kjekt å få overført noen bilder til PC`n....

 

Utrolig at denne telefonen ikke klarer dette i 2011....

Lenke til kommentar

Er det slik at man bør la tlf ligge avslått i ett døgn

etter man har hatt på invisible shield?mener å ha lest det.

Tror det sto 12-24 timer i bruksanvisningne, men ser egentlig ikke noe poeng i det hvis man har gjort en god jobb. Jeg tok min i bruk umiddelbart etter påføring og har ikke merket at noe spesielt har skjedd.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har blant annet fulgt med denne tråden helt fra start, og vet derfor hvor lei personene her er lei av mas om kjøp/levering. Tross dette, jeg vet at veldig mange av dere her nå er i besittelse av Samsung Galaxy S2, og det er derfor lett for meg å spør her istedenfor i andre tråder/forum.

 

Hvor er det best å kjøpe Samsung Galaxy S2 nå med tanke på leveringstid, pris m.m? (kan være online, fysisk butikk o.l.)

 

Jeg reiser på ferie 19. juni, og har som mål å få kjøpt mobilen før denne dato.

Endret av Exozza
Lenke til kommentar

Altså, jeg har blant annet fulgt med denne tråden helt fra start, og vet derfor hvor lei personene her er lei av mas om kjøp/levering. Tross dette, jeg vet at veldig mange av dere her nå er i besittelse av Samsung Galaxy S2, og det er derfor lett for meg å spør her istedenfor i andre tråder/forum.

 

Hvor er det best å kjøpe Samsung Galaxy S2 nå med tanke på leveringstid, pris m.m? (kan være online, fysisk butikk o.l.)

 

Jeg reiser på ferie 19. juni, og har som mål å få kjøpt mobilen før denne dato.

 

Da er det vel på tide og ta opp telefonen og ringe rundt, eller gidde å sjekke hvilke nettbutikker som har den inne ;)

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Utrolig at denne telefonen ikke støtter overføring av bilder via f.eks. Bluetooth til PC med Windows 7 installert - har forsøkt alle varianter og det ender med at den "ikke finner drivere for ytre bluetooth enhet..."

 

Noen som vet hva, hvordan & hvorfor ?

 

Hvorfor kobler du ikke telefonen inn på det trådløse nettverket ditt og overfører bilder uten kabel med kies air?

 

Jeg sitter i Italia UTEN tillgang til trådløst nettverk - kun via en USB 3G Dongel og da kunne de være kjekt å få overført noen bilder til PC`n....

 

Utrolig at denne telefonen ikke klarer dette i 2011....

 

Hm, jeg sendte da vitterlig bilder fra telefonen min til pcen min over bluetooth før idag. Men i ditt tilfelle ville det kanskje være like greit å bare mounte telefonen med usb kabel... går vel fortere, og kan overføre mer enn ett bilde om gangen.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har blant annet fulgt med denne tråden helt fra start, og vet derfor hvor lei personene her er lei av mas om kjøp/levering. Tross dette, jeg vet at veldig mange av dere her nå er i besittelse av Samsung Galaxy S2, og det er derfor lett for meg å spør her istedenfor i andre tråder/forum.

 

Hvor er det best å kjøpe Samsung Galaxy S2 nå med tanke på leveringstid, pris m.m? (kan være online, fysisk butikk o.l.)

 

Jeg reiser på ferie 19. juni, og har som mål å få kjøpt mobilen før denne dato.

 

Chess får mobiltelefonen på lager den 09.06.2011. Jeg har forhåndsbestilt fra dette partiet. Med tanke på at forrige parti ble utsolgt lenge før de fikk den på lager var jeg nå påpasselig med å bestille i god tid. Står hos NetOnNet at de forventer mobiltelefonen på lager om 2 dager.

 

Hvis du drar rundt på diverse fysiske butikker kan det kanskje hende noen har denne på lager...

 

 

 

Om noe annet:

Har SGS2 en låst bootloader? Har lest litt om at HTC og SonyEricsson skal låse opp sine bootloader'e.

 

Hvor kan man få tak i den komplette stock firmwaren som følger med mobiltelefonen. Ettersom custom roms har kommet ut må vel denne være tilgjengelig et sted. Husket jeg så en link til dette en plass på dette forumet.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Altså, jeg har blant annet fulgt med denne tråden helt fra start, og vet derfor hvor lei personene her er lei av mas om kjøp/levering. Tross dette, jeg vet at veldig mange av dere her nå er i besittelse av Samsung Galaxy S2, og det er derfor lett for meg å spør her istedenfor i andre tråder/forum.

 

Hvor er det best å kjøpe Samsung Galaxy S2 nå med tanke på leveringstid, pris m.m? (kan være online, fysisk butikk o.l.)

 

Jeg reiser på ferie 19. juni, og har som mål å få kjøpt mobilen før denne dato.

 

Da er det vel på tide og ta opp telefonen og ringe rundt, eller gidde å sjekke hvilke nettbutikker som har den inne ;)

Ja, skal prøve på det! :) Men den vil nok være relativt billigere online, hvor den også hovedsakelig selges nå. Jeg har sjekket CDON, og den oppgitte prisen er 3799,-, noe som virker veldig billig. Mens på netonnet koster den 4499,-.

 

Hvilke erfaringer har du, og resten av forumbrukerne for den del, med disse sidene med tanke på lagerstatus, levering, "utsettelse" o.l.?

 

Finnes det eventuelt andre nettsider som selger produktet til samme pris som CDON/netonnet og har den på lager?

 

Forresten, Samok, husk å gi tilbakemelding på skjermbeskytteren du nylig tok på mobilen. Hadde vært greit å vite om skjermbeskytteren du bruker gir tilsvarende beskyttelse som InvisibleShield. ;)

Lenke til kommentar

Hah, dette skal testes.

 

Neste blir vel å få stereolyd om det er mulig da.

 

Godt tips. Var en merkbar forbedring! At ikke dette var gjort av Samsung fra starten av er helt utrolig.

 

Ang stereo, hvorfor har vi fremdeles ikke fått det tro? Flere omtaler mente at telefonen skulle ha dette.. DA hadde video delen blitt helt perfekt.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har blant annet fulgt med denne tråden helt fra start, og vet derfor hvor lei personene her er lei av mas om kjøp/levering. Tross dette, jeg vet at veldig mange av dere her nå er i besittelse av Samsung Galaxy S2, og det er derfor lett for meg å spør her istedenfor i andre tråder/forum.

 

Hvor er det best å kjøpe Samsung Galaxy S2 nå med tanke på leveringstid, pris m.m? (kan være online, fysisk butikk o.l.)

 

Jeg reiser på ferie 19. juni, og har som mål å få kjøpt mobilen før denne dato.

Bestilte min frå netonnet i helga, og håpar og ber om at eg er ein av dei som får av det partiet dei kjøper inn. Om eg ikkje gjer det, så kjem eg til å kjøpe ein bruka ein på finn :p

Lenke til kommentar

Forresten, Samok, husk å gi tilbakemelding på skjermbeskytteren du nylig tok på mobilen. Hadde vært greit å vite om skjermbeskytteren du bruker gir tilsvarende beskyttelse som InvisibleShield. ;)

 

Skal jeg gjøre. Venter fortsatt og forbanner DHL i HK :)

Burde dukke opp i morgen eller senest på fredag.

Om andre har testet screen protect eller lign produkter. Skrive gjerne merke, og erfaringer.

Min erfaring er at det er ganske stor forskjell i kvaliteten på screen protecter

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

nomnom

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

5014352109 1 Samsung HDMI/MHL Adapter

 

Blir spennende å koble til TVn med HDMI og 1080.!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...