Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jobber i Netcom Shop (tidl. Telebutikken)og denne mobilen selges unna som bare det! Vi har flere henvendelser om dagen angående når vi får inn nye leveranser av denne mobilen. Selges omtrent ut samme dag når vi har fått den inn.

 

Hvordan opplever denne telefonen? Det har blitt en megasvær tråd, og det lille jeg har lest så er det noen små bugs (som i de fleste mobiler), og noen har ingen problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at ingen av de bugsa som er i telefonen er grunn nok til å la være å kjøpe den. Det meste er fiksbart, noe blir kanskje retta opp med en senere firmware, mye er en brukerfeil (det går an å google før man klager på en feil). Alt i alt, en god telefon altså.

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen min på Siba på lørdag. I går og i dag morges har jeg oppdaget at skjermen flimret endel når store, hvite flater ble vist (f. eks. bakgrunnen til Remember The Milk, eller webbrowser). Dette ga seg og kom tilbake igjen, så det er tydelig at det ikke "bare skal være sånn".

 

Noen som har opplevd tilsvarende?

 

Siba skulle kanskje ordne DOA, men har ikke telefonen inne, så jeg må vel uansett gi fra meg telefonen litt.. :(

Lenke til kommentar

Har et utrolig teit problem med denne tlf. Høyttaler er alltid på når jeg ringer ut, eller mottar et anrop. Må slå den av manuelt hver gang. Har leita rundt i settings, men ikke funnet ut av dette. Noen tips?

 

Utrolig fornøyd med tlf bortsett fra dette:)

 

Jeg hadde samme problem selv en periode, men det løste seg ved at jeg slo av mobilen, tok ut batteriet og ventet noen sekunder før jeg satte det inn og startet igjen.

Måtte gjøre det samme selv. Dette må være en bug. Andre bugs er at lysstyrken går opp en ned hele tiden på skjermen.

 

Lysstyrken er satt til automatisk, dette kan du forandre på kontrollpanelwidgeten.

Lenke til kommentar

Da har jeg rootet og innst Titanium og fryst det meste.

Har også bruk Battery calibrator.

 

Tlf har nå etter 1 time 57 min gått ned fra 100% til 87%...

Av den tiden har tlf vært på og i bruk i kun 40 min,resten er dvale.

 

I dvale brukte den kun 1% men etter jeg slo på skjermen gikk den altså ned 12% på 40 min.

På de 40 min spillte jeg 5 min Angry birds og resten var i menyene.

Da har jeg vel prøvd det som kan prøves...

Lenke til kommentar

Da har jeg rootet og innst Titanium og fryst det meste.

Har også bruk Battery calibrator.

 

Tlf har nå etter 1 time 57 min gått ned fra 100% til 87%...

Av den tiden har tlf vært på og i bruk i kun 40 min,resten er dvale.

 

I dvale brukte den kun 1% men etter jeg slo på skjermen gikk den altså ned 12% på 40 min.

På de 40 min spillte jeg 5 min Angry birds og resten var i menyene.

Da har jeg vel prøvd det som kan prøves...

 

Det er ikke så ille med 13% batteri hvis skjermen har stått på i 40 minutter, den suger dessverre strøm. Stor og fin er den i det minste :p

Lenke til kommentar

Utrolig at denne telefonen ikke støtter overføring av bilder via f.eks. Bluetooth til PC med Windows 7 installert - har forsøkt alle varianter og det ender med at den "ikke finner drivere for ytre bluetooth enhet..."

 

Noen som vet hva, hvordan & hvorfor ?

 

Hvorfor kobler du ikke telefonen inn på det trådløse nettverket ditt og overfører bilder uten kabel med kies air?

Lenke til kommentar

En annen bug et at skjermen slår seg av og på hele tiden under høyttalende annrop. Jeg vil at skjermen skal være på hele tiden under høyttalende bruk. Noen ganger kommer det også lyd på telefonen akkurat som noen ringer og funksjonen samtale venter brukes, men ingen info om at noen ringer kommer opp.

 

Det hørtes skummelt ut. Håper du finner ut av dette. Samtale venter er noe jeg forventer skal fungere uten noen problemer. Får se når jeg får min SGS2 om den har dette problemet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...