Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

αкαѕнα: Du får slutte å kødde så mye med telefonen da :p Har foreløpig ikke rootet telefonen eller gjort andre sprell, så den kjører stock KE7 for øyeblikket.

 

Etter at jeg fikk pusten igjen her ser jeg en ganske morsom likhet mellom ditt screen shot om mitt :whistle:

 

legg merke til % forbruk på Android OS :dontgetit:

 

Når du tafser på dama di via ODIN så er du i samme situasjon som oss andre; nemlig en teknofil.

 

Så ikke kom her å tro at du er bedre enn oss altså ^^

 

Å fjerne plomberingen på dama er ikke automatisk det samme som at hun slites ut mye fortere, man kan bare gjøre mer med henne ^^

Lenke til kommentar

Har UK-versjonen så oppdaterte til KE7 via Kies ;)

 

Android OS-bruken er på samme prosent ja, hvor mange minutter bruker den hos deg i forhold til det den har brukt hos meg?

 

Kies... Arrg... Så du tar den lette veien du ja ^^

 

Jaja.. i følge screensa så skiller det ca. 30 minutter bruk på deg og meg...

Lenke til kommentar

Fø fa*en, nå har netonnet.no og andre tilsvarende websjapper justert forventet lagerstatus til 02.06. Er det mulig?!

 

Typisk at det bare er apple som klarer å lansere produkter på en ordentlig måte og faktisk kan tilby kundene produktene de selger...

 

-Hvor er det folket her på forumet får tak i telefonen? Dukker jo opp nye personer her daglig som nettopp har fått tak i?!

Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

 

KE7 er ikke lansert via Kies enda....

 

For å fjerne den doble meldingen må du rett og slett klikke deg inn på den gamle og originale meldings appen og deaktivere dette der..

 

EDIT: Arrg.. misforsto deg... du har bare en melding men to apper som leser fra samme sted ^^

 

Tenke på varslingen i statusbaren jeg.. den er det mange som sliter med.

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Fø fa*en, nå har netonnet.no og andre tilsvarende websjapper justert forventet lagerstatus til 02.06. Er det mulig?!

 

Typisk at det bare er apple som klarer å lansere produkter på en ordentlig måte og faktisk kan tilby kundene produktene de selger...

 

-Hvor er det folket her på forumet får tak i telefonen? Dukker jo opp nye personer her daglig som nettopp har fått tak i?!

 

Kanskje vi som har fått telefonen bestilte i god tid, noe du tydeligvis ikke har gjort.

Hvis du er så misfornøyd med at du ikke bestilte telefonen tidlig, når det omtrent stod i hver eneste nettavis at dette var tidenes telefon, da kan du vel heller ta en Apple telefon, som sikkert er på lager.

Slutt å syt. :no:

Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

 

KE7 er ikke lansert via Kies enda....

 

For å fjerne den doble meldingen må du rett og slett klikke deg inn på den gamle og originale meldings appen og deaktivere dette der..

 

EDIT: Arrg.. misforsto deg... du har bare en melding men to apper som leser fra samme sted ^^

 

Tenke på varslingen i statusbaren jeg.. den er det mange som sliter med.

 

Takk for svar! Det virker som om meldingen kommer inn på begge appene. Når jeg får melding dukker den opp på Go SMS og jeg kan åpne den der. Etterpå kan jeg gå inn på programmer og videre på den gamle sms klienten og da viser den også at jeg har fått 1 ny melding.. Er dette noe som kan gjøres noe med eller er det bare sånn?

Lenke til kommentar

Slik ser mitt batteriforbruk ut nå etter jeg ladet og la inn KE7 på nytt i håp om å bli kvitt "Android OS bugen". Kan ikke huske å ha hatt den i starten, men usikker på om det kom med KE1, KE2 eller KE7. Litt usikker på hvorfor maps tar så mye batteri da det ikke har vært i bruk.

 

post-17931-0-72165200-1306169601_thumb.jpeg post-17931-0-99432500-1306169607_thumb.jpeg

 

Så noen over her nevnte at jeg kunne ta en wipe på samsung account og at dette skulle hjelpe. Noen som vet hvordan dette gjøres?

 

Noen som forresten bruker noen av de "hubene" fra samsung og vil si noe om hvordan de er? Vurderer å fjerne de.

Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

 

KE7 er ikke lansert via Kies enda....

 

For å fjerne den doble meldingen må du rett og slett klikke deg inn på den gamle og originale meldings appen og deaktivere dette der..

 

EDIT: Arrg.. misforsto deg... du har bare en melding men to apper som leser fra samme sted ^^

 

Tenke på varslingen i statusbaren jeg.. den er det mange som sliter med.

 

Takk for svar! Det virker som om meldingen kommer inn på begge appene. Når jeg får melding dukker den opp på Go SMS og jeg kan åpne den der. Etterpå kan jeg gå inn på programmer og videre på den gamle sms klienten og da viser den også at jeg har fått 1 ny melding.. Er dette noe som kan gjøres noe med eller er det bare sånn?

 

Jeg hadde dette problemet også. Det kom opp en grå konvolutt som viste ny sms, i notifications baren. Trykte jeg på denne så skjedde det ikke noe, og den var ikke tilknyttet noe sms program som jeg kunne finne ut av heller. Har også dette problemet på den ene mini pro tlf som er i hus, men ikke på nr 2 selv om de er konfigurert helt identisk

 

Hva andre programmer har du lagt inn på telefonen?

Lenke til kommentar

Fø fa*en, nå har netonnet.no og andre tilsvarende websjapper justert forventet lagerstatus til 02.06. Er det mulig?!

 

Typisk at det bare er apple som klarer å lansere produkter på en ordentlig måte og faktisk kan tilby kundene produktene de selger...

 

-Hvor er det folket her på forumet får tak i telefonen? Dukker jo opp nye personer her daglig som nettopp har fått tak i?!

 

 

ENIG!! Så det nå og sendte straks en mail til dem om det virkelig er sant at datoen er utsatt. Sitter her og det eneste jeg tenker på er hvordan livet med en SGS2 er.. Har funnet en haug med apper jeg skal laste inn på den, og har allerede bestilt tilbehør. Åhr, men så UTROOOLIG typisk at datoen ble endret. Det er sånn som skal skje alle andre UNNTATT meg! Har til og med funnet eBooks jeg skal lese på den! F.eks scifien The Man Who Stole The World - det er fem shortstories som høres helt rå ut. Så når jeg sitter på jobb og ellers har lite og gjøre, er det bare å dra frem denne skjønnheten og nyte tida. Gleder meg også til å prøve Google Sky Map. En kamerat av meg har det på sin og det er helt rått!

Skal henge på alle Android/SGS2-trådene her inne, for denne mobilen har et STORT potensiale!

*fortsatt FRUSTRERT over datoendring!!!*

Lenke til kommentar

Godt det er flere enn meg som holder på å fly langs veggen i frustrasjon :yes:

Jeg er helt sikker på at det finnes flere sjapper her i oslo området som har noen telefoner på lager, men hvordan skal man klare å spore opp disse?

-Netcom/telebutikken har antakeligvis noen igjen rundtomkring, men disse tar hele 1000kr. ekstra for kjøp i butikk, fremfor kjøp over nett. Helt uaktuelt!

 

-En kan jo selvfølgelig bestillte fra netonnet.no, men da er løpet kjørt og vi må sannsynligvis vente helt til neste uke før vi endelig kan få våre klamme fingre rundt denne saken. Vet jammen ikke om jeg klarer å vente så lenge...

Så, skrik ut om noen vet om en butikk som har noen få på lager!!

 

Euronics her i Kristiansand har inne. Gikk innom etter jobb i dag, men jeg nektet å åpne esken for jeg vil kun se den når den er min egen. Har bestilt fra netonnet.no, men lagerdatoen er jo endret til 2. Juni *bah*.. DE skulle ha 5300 for den, men løp (kjør?) og kjøp om du ikke klarer å vente en god uke på f.eks netonnet.no :)

Lenke til kommentar

Det som er litt komisk. Er at hadde dere som skriker og sutrer mest her inne brukt like mye energi på å ta en ringerunde, ja så hadde dere nok hatt telefonen for lenge siden hele gjengen :) 5 telefoner tok det meg. 3 av dem hadde den inne. 2 ville ikke holde av. så da slo jeg til på siste siden jeg ikke gadd å stresse. Det er riktig nok noen uker siden ;)

Sleng gjerne med leppa, who cares :)

Endret av Samok.no
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

 

KE7 er ikke lansert via Kies enda....

 

For å fjerne den doble meldingen må du rett og slett klikke deg inn på den gamle og originale meldings appen og deaktivere dette der..

 

EDIT: Arrg.. misforsto deg... du har bare en melding men to apper som leser fra samme sted ^^

 

Tenke på varslingen i statusbaren jeg.. den er det mange som sliter med.

 

Takk for svar! Det virker som om meldingen kommer inn på begge appene. Når jeg får melding dukker den opp på Go SMS og jeg kan åpne den der. Etterpå kan jeg gå inn på programmer og videre på den gamle sms klienten og da viser den også at jeg har fått 1 ny melding.. Er dette noe som kan gjøres noe med eller er det bare sånn?

 

Meldingene kommer alle inn i samme database, så begge sms appene vil se den. Men om du skrur av notification på den defaulte så skulle du vel ikke merke noe til det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...