Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

På min skjedde noe rart. Da jeg la meg i går var batteriprosenten 28%, telefonen lå på nattbordet (uten lader), når jeg stod opp var den 33%.

 

Dette skyldes den nye TouchWiz 4 dual core emulatoren som sørger for at prosessoren resirkulerer lagret kjerne energi.

 

I prinsippet fungerer dette slik som dette:

 

1299952841-89.jpg

 

Det er derfor det er så viktig å aktivere strømsparermodus slik at man ikke får en nedsmelting når batteriet går fullt.

 

Jeg ville ikke vært i nærheten da i alle fall :dontgetit:

 

EDIT: Typo

 

Utrolig hva de har fått plass til i denne telefonen! :tease:

Endret av Ingsis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med launcheren på min S2. Har tatt i bruk LauncherPro som jeg har brukt det siste året på min Milestone, men telefonen vil absolutt ikke ta den i bruk som fast launcher. Blant annet går den tilbake til TouchWiz hver gang jeg trykker på home-knappen. Noen som sliter med det samme? Har prøvd Home Switcher og flere lignende programmer, men jeg klarer ikke å få LP til å bli standard uansett hvor mange ganger jeg prøver. Og det går heller ikke an å omprogrammere funksjonen til home-knappen i LP slik at den får en annen funksjon. Problemet er det samme.

 

Når det er sagt vil jeg igjen få skryte av LauncherPro som gjør scrolling mellom hjemmeskjermene til en drøm sammenlignet med TouchWiz.

Lenke til kommentar

Jeg brukte disse to filene:

 

SystemUI KE7

framework-res KE7 battery mod and CRT fixed.zip

 

SystemUI KE7 må jo renames til bare SystemUI og legges i /system/app folderen og framework-res.apk filen som du finner i den .zip filen legger du i /system/framework folderen.

 

Reboot og ferdig med den saken

 

Den widget saken var kjekk :) Tusen takk.

 

Den andre du lenket til for å få varsel til å holde kjeften funket ikke for meg,,, Altså... programmet manglet rett og slett valget...

 

Da har jeg fått gjort dette, og det ser i grunn bedre ut, og ikke minst er screen off animasjonen fantastisk stilig.

 

Om du kommer over en ny modifikasjon som har de gps/wifi ikonene i nedtrekksmenynen som du hadde tidligere må du si i fra.

 

Har laget min egen nå, men tørr ikke å legge den inn på telefonen i tilfelle jeg ikke får den på igjen:p

 

Jeg sliter med launcheren på min S2. Har tatt i bruk LauncherPro som jeg har brukt det siste året på min Milestone, men telefonen vil absolutt ikke ta den i bruk som fast launcher. Blant annet går den tilbake til TouchWiz hver gang jeg trykker på home-knappen. Noen som sliter med det samme? Har prøvd Home Switcher og flere lignende programmer, men jeg klarer ikke å få LP til å bli standard uansett hvor mange ganger jeg prøver. Og det går heller ikke an å omprogrammere funksjonen til home-knappen i LP slik at den får en annen funksjon. Problemet er det samme.

 

Når det er sagt vil jeg igjen få skryte av LauncherPro som gjør scrolling mellom hjemmeskjermene til en drøm sammenlignet med TouchWiz.

 

Etter å ha lagt inn ny launcher fikk jeg spørsmål om hva hjemknappen skulle brukes til. Kryset av for "sett som stander" og valgte riktig launcher.

Lenke til kommentar

Dette begynner bli latterlig; finner jo ingen sjapper som faktisk har telefonen på lager!

Noen som har noen tips i oslo/lillestrøm området?

-Helst til en fornuftig pris... (altså maks 5k)

Tror siba får til uken, jeg er litt usikker om de har flere. Du kan få den total pris for 4200kr ca. :)

Lenke til kommentar

Dette begynner bli latterlig; finner jo ingen sjapper som faktisk har telefonen på lager!

Noen som har noen tips i oslo/lillestrøm området?

-Helst til en fornuftig pris... (altså maks 5k)

 

Litt langt kanskje, men jeg tror de fortsatt har den på Teknikmagasinet på Nordby kjøpesenter (Svinesund)Om ikke skulle de uansett få inn flere denne uken. Betalte ca 4800 for min(Nok)

Om jeg ikke husker feil kostet den 5499 SEK. Kursen kan ha forandret seg siden det, da det er noen uker siden. Så kan være lurt å sjekke kursen.

Lenke til kommentar

Hahaha, iPad 2 blir totalt overkjørt av Samsung Galaxy S II i den browser testen

.

 

Hvis iPhone 5 kommer til å bruke samme CPU og GPU som iPad 2, så kommer iPhone 5 til å være mye dårligere enn det Galaxy S II er på spesifikasjoner / ytelse :!: .

Jepp den får det, ganske sikkert.

Lenke til kommentar

Ønsker "tips":

Husker det var snakk om en slags micro usb-beskytter/deksel, i den andre gs2 tråden, for en stund siden.

Noen som tilfeldigvis vet hvordan/hvor(helst fra ebay) jeg får tak i slike? Ser for meg at det kanskje ikke er så lurt å fylle den kontakten med lommerusk...

Lenke til kommentar

Noen som tilfeldigvis vet hvordan/hvor(helst fra ebay) jeg får tak i slike? Ser for meg at det kanskje ikke er så lurt å fylle den kontakten med lommerusk...

 

Om du ikke er full av kols eller av andre årsaker har mer trykkluft i motsatt ende så tror jeg ikke det der er spesielt mye å bekymre seg over..

 

WFT.. skal du fikle med et deksel der hver gang du skal lade den også da liksom...

 

Slik tortur ville jo sannsynligvis fått Osama Bin Laden til å hengt seg frivillig relativt fort...

 

Nei du.. trekk pusten godt inn og kjør et kalibrering med leppene dine slik at du etter et par test runder klarer å blåse en passende mengde med luft inn der om det skulle trenges...

 

God natt ^^

Lenke til kommentar

Har laget min egen nå, men tørr ikke å legge den inn på telefonen i tilfelle jeg ikke får den på igjen:p

 

Skulle du bricke telefonen eller kjøre alt vest kan du jo bare reboote til ODIN og flashe firmwaren på nytt..

 

Du mister jo ikke noe data eller noe som helst heller ^^

 

Ehh å "bricke" betyr jo at man ikke får kjørt recovery o.l. slik at, i dette tilfellet, telefonen er ødelagt. (eller må i beste fall sendes inn) Ligger jo i ordet, den har blitt like nyttig som en "brick";-)

 

edit: Jeg bare retter på bruken av ordet "brick" her. Det å legge inn en modifisert SystemUI som ikke fungerer, vil nok ikke "bricke" telefonen...

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Har laget min egen nå, men tørr ikke å legge den inn på telefonen i tilfelle jeg ikke får den på igjen:p

 

Skulle du bricke telefonen eller kjøre alt vest kan du jo bare reboote til ODIN og flashe firmwaren på nytt..

 

Du mister jo ikke noe data eller noe som helst heller ^^

 

Da er det bare å teste dette senere i dag, så enten virker det eller så må odin til verks igjen.

Lenke til kommentar
Fortell gjerne om du får Chrono Cross til flytende. Det klarer ikke jeg. Det hopper rundt 62-50 FPS, og lyden LIDER som følger av det.

 

Itte helt nei, virker som om lyden sliter litt. Så bare åpningsvideoen og gikk litt rundt omkring med Serge og dem, men hadde ikke lyd helt i starten når det er en liten videosnutt.

 

Skal leke mer. Hvordan settings bruker du?

Lenke til kommentar

Bestilte min fra netonnet.no. Håper jeg får den snart!

 

Er det noen som vet om det fungerer å bruke uae4droid på den? (amigaemulator)

 

GRATULERER!! :) Jeg bestilte min i går fra netonnet.no, men ser at de ikke kommer på lager før 27. Mai (min bursdag!!), altså om fire dager, så regner med å ha den i hende om ca ei uke. Prisen du betalte var vel 4499? De satte jo opp prisen for bare en uke siden fra 4299, så det var jo typisk. Jeg bestilte med skjermbeskyttelse og bt-headset.

Jeg gleder meg SÅNN!! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...