Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fråga:

 

Jeg kjørte nettopp gjennom den "oppdater til KE7 med Odin" guiden tidligere i denne tråden, og vil egentlig bare bekrefte at alt er som det skal være her:

 

Baseband version: I9100XXKE4

Kernel version: 2.6.35.7-I9100XWKE7-CL215725 root@DELL103 #2

Build number: GINGERBREAD.XWKE7

 

correctemundo?

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Nå har jeg kost meg med denne telefonen i litt over en uke (fra HTC Hero). Har strengt tatt bare ett spørsmål. Hva godt gjør strømsparingsmodus? Er dette noe som kjører konstant, eller noe som kun slår inn ved et gitt % av batteriet igjen?

 

Har det andre fordeler enn at det automatisk slår av ting ved en gitt % igjen?

 

Kan forøvrig også melde om at uten denne modus på så har jeg 40% igjen. AndroidOS har tatt 33%, skjerm mye mindre (12%), har på push av gmail og exchange (hele tiden), sync av yr widget, linkedin, facebook, skype og sync av kontakter og kalender (gmail). Har på live bakgrunn, og den har vært på WIFI hele dagen, 3g/H når jeg har vært uten WIFI dekning. Den har vært på batteri i nå 13h. Snakket i tlf (30 min), hørt på FM-radio (25 min) og WinAmp (20 min). Og tatt en joggetur (30 min) med buddyrunner (GPS). Hero'en min hadde vært død for lenge siden, så jeg må egentlig si meg fornøyd med batteritiden.

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg bare på om jeg skal endre på batteriindikatoren til Pendo sine. Forskjellen er vel i grunn at nå har jeg tre farger. Grønn for 100-30%, oransje fra 29-15% og rød fra 14-0%, mens på Pendo sine er der flere farger som dere ser.

 

smoothC-sample-small.gif

Hvordan få dette til. Likte dette veldig bra :-)

 

Her fant jeg det jeg trengte og fikk den hjelpen jeg trengte for å få det til.

 

αкαѕнα:

 

Kan du si hva som er i den systemUI og framwork filen du har lagt inn nå? Kanskje ta et bilde eller to så jeg får se hva forskjellen er?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Fø fa*en, nå har netonnet.no og andre tilsvarende websjapper justert forventet lagerstatus til 02.06. Er det mulig?!

 

Typisk at det bare er apple som klarer å lansere produkter på en ordentlig måte og faktisk kan tilby kundene produktene de selger...

 

-Hvor er det folket her på forumet får tak i telefonen? Dukker jo opp nye personer her daglig som nettopp har fått tak i?!

 

Haha nei det tar du så grusomt feil. Apple klarer overhodet ikke å levere til lanseringer, ipad2 har blant annet vært utsolgt siden det har vært lansert, og det er forsatt håpløst å få tak i.

 

Står klar utafor Postkontoret ved åpningstid imorgen for å hente denne! :D kommer ikke til å få sove inatt..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Kan du si hva som er i den systemUI og framwork filen du har lagt inn nå? Kanskje ta et bilde eller to så jeg får se hva forskjellen er?

 

kremt... sånn pr. nu så har jeg litt krasj her.. hahahhaha

 

Ikke noe krise... holder på å mekke en ny systemUI.apk nu...

 

Jeg la jo inn den versjonen til Pedro vet du.. men den manglet jo CRT animasjonen.. så ble jeh lei av å vente og mekket min egen.. men så dreit jeg meg litt ut bare.. hahah..

 

fixer det snart... jeg var bare litt klønete...

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg bare på om jeg skal endre på batteriindikatoren til Pendo sine. Forskjellen er vel i grunn at nå har jeg tre farger. Grønn for 100-30%, oransje fra 29-15% og rød fra 14-0%, mens på Pendo sine er der flere farger som dere ser.

 

smoothC-sample-small.gif

Hvordan få dette til. Likte dette veldig bra :-)

 

Her fant jeg det jeg trengte og fikk den hjelpen jeg trengte for å få det til.

Ok

Ser det er Battery mod XWKE2 circle battery mod fixed.zip

Jeg har XWKDD, da vil det vel ikke virke på min telefon sånn uten videre?

Lenke til kommentar

Noen som vet? , irriterende problem:P

 

 

Hei dere!

 

Har installert GO SMS og har haket av "Vis meldingsvarsler i statuslinje" på den forhåndsinstallerte sms programvaren. Likevel når jeg får melding dukker meldingen opp i den gamle sms programvaren og den nye GO SMS programvaren. Legger meldingen seg to plasser? Går det ann og fjerne dette?

 

Kim

 

Ser folk snakke om KE7, jeg har oppdatert gjennom Kies og da fikk jeg KE2:/

 

KE7 er ikke lansert via Kies enda....

 

For å fjerne den doble meldingen må du rett og slett klikke deg inn på den gamle og originale meldings appen og deaktivere dette der..

 

EDIT: Arrg.. misforsto deg... du har bare en melding men to apper som leser fra samme sted ^^

 

Tenke på varslingen i statusbaren jeg.. den er det mange som sliter med.

 

Takk for svar! Det virker som om meldingen kommer inn på begge appene. Når jeg får melding dukker den opp på Go SMS og jeg kan åpne den der. Etterpå kan jeg gå inn på programmer og videre på den gamle sms klienten og da viser den også at jeg har fått 1 ny melding.. Er dette noe som kan gjøres noe med eller er det bare sånn?

 

Er vel bare å gå inn på Meldinger (standard SMS appen) og fjerne valget for "Autohent" og "Varslinger"

Da kommer bare GO SMS meldingen opp når du får melding.

Meldingene vil jo også være leselige fra den gamle sms appen hvis du starter den, siden meldingene ligger bare ett sted og begge appene henter data derfra.

 

For å avinstallere den gamle sms tjenesten må du har root.

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Typisk at det bare er apple som klarer å lansere produkter på en ordentlig måte og faktisk kan tilby kundene produktene de selger...

Tuller du?

 

De fleste iPhones (for ikke å snakke om iPad...) har jo blitt lansert i Norge mange måneder etter at de er tilgjengelig i andre større land.

 

Apple klarer på ingen måte å dekke markedet fra dag 1. Se for deg det ramaskriket det hadde vært hvis andre leverandører (f.eks. Samsung...) prioriterte USA i 3 måneder før de lot andre få tilgang til samme hardware - det er kun Apple som slipper unna med slikt (utrolig nok uten å tape cred hos kundegruppen sin).

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte forresten et silcone case. Det gikk også rett av. Fant ut at telefonen ble veldig mye varmere enn ellers, så pass på før dere kjøper :thumbup: :thumbup:

 

har du et bilde åssen beskyttelse du kjøpte?

 

samt, er det noe sted på nettet man kan finne ut når nyeste updaten kommer?

 

er så jævla kjipt å vente så lenge

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...