Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøver igjen. Kordan opplever folk batteriet. lada min fult opp, og lot den stå uten lading over natta. etter 7 timer hadde den 96 % igjen. etter eg hadde stått opp, så spilte eg litt på den ( ca 5 min), og da sank det til 92 %. Forferdlig størmslukende. er det kun med min?

Lenke til kommentar

Hehehe. Synes dog steinen fortjener å få huket av for "gorillaglass", de er jo tross alt steinharde. :new_woot:

 

Eller kanskje" drag, drop and play". Går helt fint på en stein. :tease:

 

Og i løbet af 2012 er vi klar til at håndtere betalinger.

 

Hvis vi antar at Norge henger litt etter siden det ikke virker som om de har like store planer her i Norge. Så tar det vel sikkert minst et år.

 

For min del blir det vel helt idiotisk å vente på denne chippen i mobilen, da min gjennomsnittelige brukstid pr telefon ligger på rundt 1-1,5 år.

Hvis man oppdaterer hvert 3-4 år, så kan jeg joskjønne at det muligens er noe å vente på.

 

 

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hei hei, er storfornøyd med min SGS2. Bra batteri, fin skjerm og bra lydkvalitet på samtaler.

Lurer på et par ting til dere andre som har denne.

 

1. Hvordan endrer eller lager jeg navn på nye mapper.

 

2. Går det ann å stille inn epost klienten til å oppdatere seg ulikt til forskjellige tider på døgnet? Eks 08-16.00 hvert 15min og 16.00 --> annenhver time... Kunne det på nexus S og Desire men finner det ikke på SGS2..

 

3. Forslag til minnekort??

Lenke til kommentar

Hei hei, er storfornøyd med min SGS2. Bra batteri, fin skjerm og bra lydkvalitet på samtaler.

Lurer på et par ting til dere andre som har denne.

 

1. Hvordan endrer eller lager jeg navn på nye mapper.

 

2. Går det ann å stille inn epost klienten til å oppdatere seg ulikt til forskjellige tider på døgnet? Eks 08-16.00 hvert 15min og 16.00 --> annenhver time... Kunne det på nexus S og Desire men finner det ikke på SGS2..

 

3. Forslag til minnekort??

 

 

1. Hold inne ett sted på skjermen, og velg "mapper"

 

2. Aldri prøvd, men sikkert andre som kan svare på det..

 

3. Valg av minnekort er diskutert endel før i denne tråden, men min egen erfaring er at de fleste kjente minnekort-produsentene lager brukbare kort (SanDisk, Transcend, Kingston.. Lexar er også nevnt i tråden). Helst velg et kort med klasse 6 (eller høyere), og størrelse etter behov- men dette avgjøres selvfølgelig av lommeboken ;)

 

Ente selv opp med et 16GB Transcent, klasse 6-kort (skrive-hastighet på opp til 15MB/s), og er strålende forsnøyd!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Har sett på bilder på tv med dlna men ikke fått prøvd så mye. Bruker du allshare når du skal ha opp telefon på skjermen? Har trådløst kort i tv, så det burde vel være mulig å koble direkte til tv med det..

 

Ikke prøvd AllShare selv..

 

Har heller ikke TV som støtter DLNA (2 år gammel Samsung), men et ganske så nytt hjemmekinoanlegg (også Samsung), som støtter dette.. så kommer til å prøve så snart jeg får reciever'n på nett!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Kanskje noe som er spurt før, men spør isaffal igjen :)

I går skulle min bror med iphone 4 sende meg en mms, jeg fikk meldingen fra han, der det kom fram bldestørrelse, og "Downloading" men der har den nå stått i 14 timer nå.. Er det noen instillinger som må til for å klare å motta mms?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...