Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at SG2 faktisk støtter innspilling av samtaler

 

CallRecorder

callrecorder_barcode.JPG

 

Min Desire HD brukte micken til å spille inn, mens denne godjenta spiller inn signalet direkte. Det betyr også at den funker om du bruker blåtann osv...

 

Halleluuuujaa.... :love:

Recorder denne 2-veis?

 

Jeg håper da inderlig det.. ellers er jo poenget borte :new_woot:

 

Jeg har dessverre ikke fått testen den selv enda siden min SG2 er i posten enda, men det er jo ikke farlig å prøve om du er usikker..

 

Det er i alle fall den første appen jeg skal installere, og da seff Prey project og eventuelt også WaveSecure i tillegg....

Har prøvd et par callrecordere før, men de tar kun opp hva du sier... Helt enig, totalt unødvendig. Jeg har ikke fått mobilen enda, trodde kanskje du hadde testet den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal si den blir glovarm på baksiden! Aldri opplevd noen telefon son blir så varm. Blir nesten litt bekymra.

 

Hmmm har ikke hatt det problemet enda. Har spillt veldig lenge på den å hatt en 40 min samtale rett ette det, men kan ikke si den ble nå spesielt varm av det.. merkelig

Lenke til kommentar

Skal si den blir glovarm på baksiden! Aldri opplevd noen telefon son blir så varm. Blir nesten litt bekymra.

 

Hmmm har ikke hatt det problemet enda. Har spillt veldig lenge på den å hatt en 40 min samtale rett ette det, men kan ikke si den ble nå spesielt varm av det.. merkelig

 

Jo med wifi jobbende sterkt så blir den noe varm, men den er ikke i nærheten av å bli sånn min 3gs var. Heldigvis

Lenke til kommentar

Skal si den blir glovarm på baksiden! Aldri opplevd noen telefon son blir så varm. Blir nesten litt bekymra.

 

Fikk den i går, og etter noen timer med Angry Bird (vanlig og Rio), og noen andre spill, ble min ganske så varm også!

 

Samme skjer også med fruens GS2!

 

Ble nesten litt bekymret selv, men den blir fort kald igjen! Og jeg tviler på den tar noe skade av det.. men skal det være sånn? Opplever andre det samme?

Lenke til kommentar

Bestillte den på fredag ettermiddag mens den ennå var på lager til 4599...men den ble ikke sendt, lurer på om det er "reservert" en til meg som sendes på mandag eller om jeg må vente til de får inn flere. Da vil jo det lønne seg å avbestille og bestille på nytt.

 

EDIT: På NetOnNet. 4299 er jo en knallpris, uaktuellt å kjøpe den i en fysisk butikk nå.

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Har forsåvidt ikke hatt problemer jeg heller.

Bare legger merke til at den tar inn litt dårligere enn en del andre telefoner.

Men at det står "scanner" på aktiv wifi i et sett syns jeg er litt merkelig..

 

Alt er som før, bare ny tlf :)

Som på SGS(1) er denne scanningen noe som kun skjer når man åpner wifi-oversikten. Men du må slå av "nettverksvarsel - varsle meg når åpent nettverk er tilgjengelig".

 

For øvrig, last ned gratis app som heter "Wifi Analyzer". Denne oppgir signalstyrken i -dBm. Disse "signal-buene" betyr fint lite, spesielt når man sammenligner dem fra tlf til tlf. Godt signal ligger fra ca -60dBm og oppover

Hørtes ut som et kjekt program.

Hva er best signal da? For å få et overblikk.

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at SG2 faktisk støtter innspilling av samtaler

 

CallRecorder

callrecorder_barcode.JPG

 

Min Desire HD brukte micken til å spille inn, mens denne godjenta spiller inn signalet direkte. Det betyr også at den funker om du bruker blåtann osv...

 

Halleluuuujaa.... :love:

Bra program om det tar opp begge veier :dribble:

Lenke til kommentar

Ser at en kan kjøpe SGS2 via stjelonor

 

 

Komplett L

Mer info og priser 999,- for mobilen 599,- i mnd for abb.

 

* 1200 minutt

* 600 SMS

* 1000 MB

 

8187,-

 

- Ringetid tilsvarende 20 korte samtaler, ca 20 SMS og surf på 67 nettsider om dagen er inkludert i abonnementet

- Verdien av samtalene, SMS-bruk og datatrafikk tilsvarer 1085,- per måned

- Minuttpris etter 1200 inkluderte ringeminutter 29 øre

- Startpris etter 1200 inkluderte ringeminutter 69 øre

- SMS- pris etter 600 inkluderte meldinger 29 øre

- Datatrafikk etter inkluderte 1000 MB, 10 kr per MegaByte, maks 10 kr pr døgn

-Månedspris etter 12 månders binding 399,-

 

 

Komplett M

 

Mer info og priser 1399,- for telefonen 449,- i mnd for abb.

 

* 400 minutt

* 200 SMS

* 400 MB

 

6787,-

- Ringetid tilsvarende 7 korte samtaler, ca 7 SMS og surf på 27 nettsider om dagen er inkludert i abonnementet

- Verdien av samtalene, SMS-bruk og datatrafikk tilsvarer 561,- per måned

- Minuttpris etter 400 inkluderte ringeminutter 49 øre

- Startpris etter 400 inkluderte ringeminutter 89 øre

- SMS-pris etter 200 inkluderte meldinger 49 øre

- Datatrafikk etter inkluderte 400 MB, 10 kr per MegaByte, maks 10 kr pr døgn

-Månedspris etter 12 månders binding 249,-

 

 

Tror jeg kommer tilå gå for Komplett L abb. eller lignede abb. Da koster dette mobil abb ca 399kr/mnd.

399x12=4788kr / året

Mobilen koster ca 4300kr

 

Totalt da 4300+4788=9088kr

Da er jo det bedre og gå for telenor sitt tilbud på 8187kr.

Ikke så mye å spare, ca 900kr

 

Eller det jeg ønsker er ca 6-800min/mnd ringe tid, ca 1Gb data/mnd og trenger ikke mer enn 30-40sms/mnd

 

 

Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar

Hva ville dere valgt?

På en slik telefon ville jeg valgt et abo med mer datatrafikk.

 

På min 'gamle' Galaxy S bruker jeg mange dager over 100MB per dag. Men det har muligens en sammenheng med at har fri bruk (inntil 5GB) og dermed ofte ikke gidder å koble til wifi i det hele tatt siden jeg har super teledekning både hjemme og på jobb.

Lenke til kommentar

noen god løsning på facebook kontaktfoto sync? har googlet en del og denne virker til å være fjernet i gingerbread?

 

Å..fungerer fint hos meg. Bare for å være helt sikker sjekket jeg nå en kompis som har byttet bilde i dag. Bilde er oppdatert

 

hmmm... merkelige greier.. hvilken programvareversjon har du da? oppgraderte akkurat firmware via kies.. kanskje det løser saken?

Lenke til kommentar

Hva ville dere valgt?

 

Bare så du vet har Netcom samme som Komplett L, men med 200 MB mer datatraffikk, til totalt en 100 lapp billigere. Itillegg kan man ringe og sende SMS med disse innen hele norden.

 

 

Ellers kan man vente til elgigantene legger den ut med Tele2 champ 189 i et år, da vil den havne totalt til under 4000, deretter kan man kjøpe seg ut og f.eks velge fastpris 1000 min/SMS/MB for 299 i måneden.

 

Da vil man sitte med en bedre deal som også er langt billigere enn netcom og telenor, men litt mere styr og gjøre det.

Lenke til kommentar

Hva ville dere valgt?

 

Bare så du vet har Netcom samme som Komplett L, men med 200 MB mer datatraffikk, til totalt en 100 lapp billigere. Itillegg kan man ringe og sende SMS med disse innen hele norden.

 

 

Ellers kan man vente til elgigantene legger den ut med Tele2 champ 189 i et år, da vil den havne totalt til under 4000, deretter kan man kjøpe seg ut og f.eks velge fastpris 1000 min/SMS/MB for 299 i måneden.

 

Da vil man sitte med en bedre deal som også er langt billigere enn netcom og telenor, men litt mere styr og gjøre det.

Netcom abb, eller Netcom nettverk er UAKTUELT, pga all for dårlig dekninger der jeg bor.

Så da står jeg igjen med Telenor nettverk. Onecall kan gå an da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...