Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med Netcom i morges før jeg dro på jobb. Og jeg var faktisk en av dem som får sendt Galaxy S II i første batch som da er 19 Mai. Og det sa hun var bekreftet.

 

Så neste batch vil da være 3 Juni.

 

Jeg bestillte min Galaxy S II 11 Mai da.

Flott - takk for svar. Jeg bestilte noen dager før 11. mai, så jeg er (hvis de har et visst køprinsipp) med i den første batchen - juhuu :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å forsikre meg her, Adobe Flash player virker, MEN virker Java og? Er i usa nå, og må innom nettbanken min, og har ikke laptop med meg, bare min iphone4. Med denne kommer jeg ikke inn på nettbanken:-(

Forbanna plagsomt, dette er en av hoved grunnene for utskifte til Android.

Jeg bumper denne jeg :whistle:

 

Så virker denne mobilen ved f.eks å kunne logge seg inn plaser der JAVA trengs? Som f.eks SRBank bler jeg veldig happy.

Tviler på at den fungerer der det trengs java, dessverre. Ang. SR-bank er kanskje dette noe: https://www2.sparebank1.no/portal/3229/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&pId=1268407335795

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

 

Kan du ikke laste opp et av bildene så ser vi bedre hva du mener..

 

Jeg kan hvertfall ikke si at jeg ser noe 'feil'skjær (haha) på min SGS2.

 

Jeg kan bekrefte at min tar IKKE slike bilder..

Det er nok noe feil på din ja, dessverre.

Det var min største frykt også, for man får jo ikke byttet den med en ny på en liten stund siden den er så lite tilgjengelig.

Har hatt min siden 9 mai og min har fungert utmerket. Du har rett og slett hatt jævlig uflaks:(

 

Nja, jeg har ved et uhell bestilt 2, så jeg får min andre i morgen. Hadde egentlig tenkt å selge den videre uåpnet, men da blir det retur på mandagstelefonen heller! Kan ikke ha såå uflaks at den jeg får i morgen lider av samme feil!...

 

Men veldig betryggende å høre at din ikke tar slike bilder! Hva med overoppheting? Noe seriøst galt med denne her. Bruker den ikke, og likevel vil den ikke lade pga varme. Har skrudd den av nå for å se om den lader da. Sikkert en feil med prosessoren....

 

Har nå testet om det er grønnskjær i bildene mine også. Kan ikke se noe på disse bildene. Kan du ta bilde av et papir på samme måte som meg og se om du får grønnskjæret? Får du dette på alle bilder?

 

http://img405.imageshack.us/i/20110513235302.jpg

 

http://img42.imageshack.us/i/20110513235343.jpg

 

http://img822.imageshack.us/i/20110513235329.jpg

Lenke til kommentar

Fikk min SG2 i dag. Har lekt litt og funnet ut at jeg muligens ikke er så klar for å gi opp HTC Sense som jeg trodde.

Dersom noen er interessert i et kjøp så regner jeg med å selge den. (dersom Touchwiz ikke overasker meg stort snart)

 

BTW: Bor på Haslum, 1344

Lenke til kommentar

Fikk min SG2 i dag. Har lekt litt og funnet ut at jeg muligens ikke er så klar for å gi opp HTC Sense som jeg trodde.

Dersom noen er interessert i et kjøp så regner jeg med å selge den. (dersom Touchwiz ikke overasker meg stort snart)

 

BTW: Bor på Haslum, 1344

Last ned launcher ;).

Lenke til kommentar

Fikk min SG2 i dag. Har lekt litt og funnet ut at jeg muligens ikke er så klar for å gi opp HTC Sense som jeg trodde.

Dersom noen er interessert i et kjøp så regner jeg med å selge den. (dersom Touchwiz ikke overasker meg stort snart)

 

BTW: Bor på Haslum, 1344

Last ned launcher ;).

 

Mulig det men det er på en måte litt for mye plastikk for meg. Apps gjør ikke opp for feelingen, vet du.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor jeg finner denne oppdateringen på Samsung Apps? Hva heter den?

 

EDIT: Lurer også på om det er noen som har lagt merke til hvor svakt berøringstastene lyser? Skal det være sånn? Lyste mye sterkere på min Galaxy S.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Etter alt det nærmest "magiske" jeg har lest her om gorilla glass og at beskyttelse er noe dritt i denne tråden, må jeg si at dette var veldig skuffende å lese.

Harde slag er noe helt annet enn å motstå riper fra nøkler o.l. som er hovedgreia til gorilla glass. Å skrape lett på overflaten med en stein er noe ganske annet enn å slippe en stein på den fra 1,5 meters høyde.

 

Hehe... Så sant, så sant, men sjekker du demovideoene til Corning, som produserer Gorilla glass, vil du se at den første videoen nettopp viser hvordan glasset blir utsatt for noe lignende uten å ødelegges. Dog en rund metallkule på 1,8 kg, og ikke en sten, sluppet fra 1 m rett på glasset. Ganske overbevisende, men det kan jo også være differanser mht tykkelsen mot tilsvarende glass i Gx II, i tillegg til at det sikkert også var andre faktorer som medførte at mitt glass knuste, uten i farten komme på hva de måtte ha vært... I mitt tilfelle datt telefonen 60-70 cm, og landet pladask vannrett med skjermen ned på laminatgulv.

 

Her er forresten link til Videoene: http://www.corninggorillaglass.com/#videos

Endret av chamunds
Lenke til kommentar

Fikk min SG2 i dag. Har lekt litt og funnet ut at jeg muligens ikke er så klar for å gi opp HTC Sense som jeg trodde.

Dersom noen er interessert i et kjøp så regner jeg med å selge den. (dersom Touchwiz ikke overasker meg stort snart)

 

BTW: Bor på Haslum, 1344

Last ned launcher ;).

 

Mulig det men det er på en måte litt for mye plastikk for meg. Apps gjør ikke opp for feelingen, vet du.

Helt i orden

Lenke til kommentar

Bare for å forsikre meg her, Adobe Flash player virker, MEN virker Java og? Er i usa nå, og må innom nettbanken min, og har ikke laptop med meg, bare min iphone4. Med denne kommer jeg ikke inn på nettbanken:-(

Forbanna plagsomt, dette er en av hoved grunnene for utskifte til Android.

Jeg bumper denne jeg :whistle:

 

Så virker denne mobilen ved f.eks å kunne logge seg inn plaser der JAVA trengs? Som f.eks SRBank bler jeg veldig happy.

Tviler på at den fungerer der det trengs java, dessverre. Ang. SR-bank er kanskje dette noe: https://www2.sparebank1.no/portal/3229/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&pId=1268407335795

Ok, ikke så bra :no:

Skulle ønsket at jeg kunne ha betalt regninger og lignde, det hadde vært kjekt :yes:

Takker for svar

Lenke til kommentar

Må vel være HTC Sensation. Med alle forsinkelser og leveringsproblemer på S2 frister det nesten å vente på den :!:

 

Og nå er det bevist at HTC har lock'a bootloaderen på Sensation, så da er det bare å vinke bye, bye til custom roms på den sannsynligvis.

Lenke til kommentar

Bare for å forsikre meg her, Adobe Flash player virker, MEN virker Java og? Er i usa nå, og må innom nettbanken min, og har ikke laptop med meg, bare min iphone4. Med denne kommer jeg ikke inn på nettbanken:-(

Forbanna plagsomt, dette er en av hoved grunnene for utskifte til Android.

Jeg bumper denne jeg :whistle:

 

Så virker denne mobilen ved f.eks å kunne logge seg inn plaser der JAVA trengs? Som f.eks SRBank bler jeg veldig happy.

Tviler på at den fungerer der det trengs java, dessverre. Ang. SR-bank er kanskje dette noe: https://www2.sparebank1.no/portal/3229/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&pId=1268407335795

Ok, ikke så bra :no:

Skulle ønsket at jeg kunne ha betalt regninger og lignde, det hadde vært kjekt :yes:

Takker for svar

Hm? Har samme app (kunde der seff) og kan betale regninger med den på samme sett som ellers. Du må ha kortleser som i vanlig webbruk om du ikke har det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...