Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du sette mailappene til å vibrere istedenfor også? Istedenfor å lage lyd mener jeg. Greit å ha en viss idé om at en har fått mail uten at det bråker noe helt infernalsk i sammenhenger det ikke passer. Har ikke helt lært meg Android enda skjønner jeg.

Fant iallefall at du kan ha Vibrate: Allways, On silent mode, never

Så hvis du setter på lydløs så vibrerer den eksempel. Kunne velge ringe(mail)lyd, men vet ikke om det går an å slå av den uten at lydløs er på. Er ganske ny med android selv, så har en del å sette meg inn i hehe

Lenke til kommentar

Fikk den bort :) måtte innpå instilliger på gmail appen å fjerne at den skulle notify me når det kom mail, så nå er det kun email appen til samsung som "funker" ;)

 

Kan man ikke bare avinstallere applikasjonen?

 

Fant ikke gmail appen når jeg skulle uninstalle noe, men nå kan det hende jeg ikke letet på rett plass da, for som jeg skrev i posten over, så er jeg ny i android selv, så har ikke funnet ut alt enda :)

Lenke til kommentar

Kjøp og Leverings innlegg

 

Hei,

 

Jeg var usikker svært lenge på hvor jeg skulle kjøpe telefonen, spesielt pga at det var nesten ingen som hadde den inne. F.eks. står det fortsatt på CDON at de ikke får den inn før 26.05.

 

Bestilte tilslutt fra CDON 09.05. og smørte meg med toldmodighet om at jeg ikke får den før i juni, siden datoen de oppgir er 26.05.

 

 

Plutselig får jeg mail om at varene pakkes, også 48 timer senere er den sendt. Da er datoen 12.05 (torsdag)

 

 

Nå er den i Oslo postmottak 13.05. , regner med å få den i morgen eller på mandag.

 

Jeg har en liten anelse om at de ikke gidder å oppdatere varelistene sine for så å sende ut så fort de får dem inn. Men det er også mulig at det er mange utolmodige som avbestiller for så å kjøpe den for tusen kroner mer i butikk...

 

Mitt råd mao, bestill fra cdon eller en annen billig netbutikk, så tenk på noe helt annet. Den dukker jo opp før eller siden.

 

 

Oppsummering:

Bestilt 09.05 . forventet i lager 26.05, men sendt 12.05. I oslo 13.05.

 

OTheD

Endret av OTheDon
Lenke til kommentar

Ikke mye valgfrihet med Android dersom man ikke kan avinstallere ubrukelige applikasjoner som følger med. Samme problem man har med Windows og IE. Hadde håpet Google ikke fulgte samme retning.

Må ikke ta det jeg sa ordrett da, kan godt hende at det går an, selv om jeg ikke fant det ;)

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at mange vil ha inn en annen launcher og hvordan kunne den få så gode kritikker om denne var så elendig...

 

Hva er egentlig en launcher i første omgang ??

 

launcher pro tar det helt over telefonen ??

En launcher er "skin" som ligger over android-systemet. F.eks, Samsung sin heter Touchwiz og HTC sin heter Sense. Om man ikke liker utseendet/måten å bruke tlf., kan man endre. Smak og behag.

 

Div custom launchere er mer fleksible når det kommer til å endre docks, homescreens,fargerpå ting og tang m.m. Disse er rett og slett bare en app og ikke noe pes med root el flashing. Harmløst å prøve. Om man ikke liker det, er det bare å avinstallere eller man kan velge default launcher.

 

Tilføyelse: En av de beste tingene med LauncherPro som jeg bruker, er mulighet for å øke ikon-grid til 8*10 og få plass til mye mer på skjermen. Også det at man har scroll-bare docks.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at mange vil ha inn en annen launcher og hvordan kunne den få så gode kritikker om denne var så elendig...

 

Hva er egentlig en launcher i første omgang ??

 

launcher pro tar det helt over telefonen ??

En launcher er "skin" som ligger over android-systemet. F.eks, Samsung sin heter Touchwiz og HTC sin heter Sense. Om man ikke liker utseendet/måten å bruke tlf., kan man endre. Smak og behag.

 

Jeg har Samsung Galaxy Tab fra før da og måten man kan installere, flytte rundt apps osv der likte jeg utrolig godt...

 

Vil alle slike Touchwiz funksjoner forsvinne om man installerer et slik "skin"..

 

Jeg liker veldig godt HTC sin telefon og SMS app , håper denne er litt lik

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at mange vil ha inn en annen launcher og hvordan kunne den få så gode kritikker om denne var så elendig...

 

Hva er egentlig en launcher i første omgang ??

 

launcher pro tar det helt over telefonen ??

En launcher er "skin" som ligger over android-systemet. F.eks, Samsung sin heter Touchwiz og HTC sin heter Sense. Om man ikke liker utseendet/måten å bruke tlf., kan man endre. Smak og behag.

 

Jeg har Samsung Galaxy Tab fra før da og måten man kan installere, flytte rundt apps osv der likte jeg utrolig godt...

 

Vil alle slike Touchwiz funksjoner forsvinne om man installerer et slik "skin"..

 

Jeg liker veldig godt HTC sin telefon og SMS app , håper denne er litt lik

Noen Touchwiz-funksjoner vil forsvinne og bli erstattet, men til det bedre. Det er stort sett brukergrensesnittet som blir litt endret, ikke SMS-apps etc. Foreslår at du søker opp F.eks LauncherPro på youtube for å se det i praksis. (eller bare prøve, siden det er bare å avinstallere uten å miste noe som helst)

Edit: Sjekk også ut ADW-launcher på youtube

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Hvor er billigste stedet å bestille denne? Enten med abonnement eller uten (totalprisen som teller).

bruk prisguiden

 

@αкαѕнα

google it...

Takk, jeg er ikke 100% noob. Men for å omformulere det da, selges telefonen til en billigere totalpris noe sted med abonnement?

Lenke til kommentar

Hvor er billigste stedet å bestille denne? Enten med abonnement eller uten (totalprisen som teller).

bruk prisguiden

 

@αкαѕнα

google it...

Takk, jeg er ikke 100% noob. Men for å omformulere det da, selges telefonen til en billigere totalpris noe sted med abonnement?

Er det ikke bare å sjekke netcom.no eller andre operatører du vet om?

men elkjøp/siba/lefdal vil kanskje komme med et tilbud som de har med LG 2x og SE arc hvor telefonen kostet 499kr med tele2 champion 239/inkl 100mb (totalpris 3367kr)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...