Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*...* mer behagelig å stryke over skjermen *...*

 

Say what? Min erfaring er hvertfall totalt motsatt..

Ditto. Skjermbeskytter gjør hele feelingen sinnsykt mye dårligere.

 

Samtidig er jeg enig i at de som er skikkelig bekymret, godt kan bruke skjermbeskytter og en case av et eller annet slag. Uten at jeg kommer til å bruke det. Prøvde det på min Htc Desire, men gikk alltid tilbake til en naken telefon etter få dager.

Lenke til kommentar

Noen som har fått oppdatert via kies? Får det ikke til.

Først når jeg starter kies kommer det en popup med følgende melding: kiespdlr har sluttet og virke

Så når jeg skal oppdatere kommer følgende melding:Firmwareupdate har sluttet og virke.

Anyone?

 

funker det å oppdatere OTA? eller må man bruke kies?

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

*...* mer behagelig å stryke over skjermen *...*

 

Say what? Min erfaring er hvertfall totalt motsatt..

 

Sikkert derfor jeg bruker det og du ikke. Spiller ingen rolle for meg hva andre mener/gjør.

Men det er i alle fall min mening. Når det i tillegg beskytter skjermen er valget enkelt for meg.

 

Bør vel legge til at jeg kun har prøvd det på andre telefoner så langt.

Så hvordan det vil være på S2 vet jeg ikke ennå.

Også er det sikkert forskjell på kvalitet på screen protectorer regner jeg med...

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har bestilt fra Tele2 og som ikke har fått noen mail med sporingsnr etc?

Er i en lignende situasjon; bestilte fra Netcom for en drøy uke siden da forventet leveringstid (inn til dem ifølge nettsiden) var 13. mai.

 

Har ikke fått noen oppdatering bortsett fra den opprinnelige ordrebekreftelsen, men ser nå at forventet levering (til dem) er 3. juni...

 

Håper at de faktisk fikk inn en del i dag og at jeg dermed kanskje er med i gruppen som får av 'det første lasset'. Noen som vet noe om de faktisk har fått den inn i det hele tatt - de bruker moobi som leverandør så vidt jeg vet.

Jeg snakket med Netcom i morges før jeg dro på jobb. Og jeg var faktisk en av dem som får sendt Galaxy S II i første batch som da er 19 Mai. Og det sa hun var bekreftet.

 

Så neste batch vil da være 3 Juni.

 

Jeg bestillte min Galaxy S II 11 Mai da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

Lenke til kommentar

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

 

Bruker den laderen jeg har for hånden jeg :)

I biler, hos andre osv. Sjekker aldri noe som helst.

Passer pluggen så lader jeg :)

Sikkert noen som vil fraråde det, men har funket fint for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

 

Det som er så fint med HTC, Nokia, Samsung osv. er at de bruker internasjonal ladere! (alle de nye bruker micro-usb). Dermen slipper du at en produsent har sin egen lader!

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

Du kan trygt bruke en lader på 1000-1200mA output. Har vært beskrevet for noen sider siden. Men skjønner deg godt at du ikke gidder å bla gjennom ørten komma fire sider med postgang;)

Lenke til kommentar

Er det flere som har tips og triks, eller linker til sider?

 

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

Du kan trygt bruke en lader på 1000-1200mA output. Har vært beskrevet for noen sider siden. Men skjønner deg godt at du ikke gidder å bla gjennom ørten komma fire sider med postgang;)

 

Dra i gang en ny tråd. Kommer etter med en gang!

Lenke til kommentar

Noen som har fått oppdatert via kies? Får det ikke til.

Først når jeg starter kies kommer det en popup med følgende melding: kiespdlr har sluttet og virke

Så når jeg skal oppdatere kommer følgende melding:Firmwareupdate har sluttet og virke.

Anyone?

 

funker det å oppdatere OTA? eller må man bruke kies?

Det er iallefall en mulighet for det i telefonen. Men finner ingen oppdatering når jeg søker med telefonen. Bruker kanskje litt lenger tid på å få den ut OTA.

Lenke til kommentar

Noen som har fått oppdatert via kies? Får det ikke til.

Først når jeg starter kies kommer det en popup med følgende melding: kiespdlr har sluttet og virke

Så når jeg skal oppdatere kommer følgende melding:Firmwareupdate har sluttet og virke.

Anyone?

 

funker det å oppdatere OTA? eller må man bruke kies?

Det er iallefall en mulighet for det i telefonen. Men finner ingen oppdatering når jeg søker med telefonen. Bruker kanskje litt lenger tid på å få den ut OTA.

 

Er det kommet oppdateringer? Beklager, men orker ikke lese 30 sider med "søppel"

Lenke til kommentar

Noen som har fått oppdatert via kies? Får det ikke til.

Først når jeg starter kies kommer det en popup med følgende melding: kiespdlr har sluttet og virke

Så når jeg skal oppdatere kommer følgende melding:Firmwareupdate har sluttet og virke.

Anyone?

 

funker det å oppdatere OTA? eller må man bruke kies?

Det er iallefall en mulighet for det i telefonen. Men finner ingen oppdatering når jeg søker med telefonen. Bruker kanskje litt lenger tid på å få den ut OTA.

 

Er det kommet oppdateringer? Beklager, men orker ikke lese 30 sider med "søppel"

http://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_gets_a_software_update_autobrightness_issue_fixed-news-2640.phphttp://www.gsmarena.com/galaxy_s_ii_gets_a_software_update_autobrightness_issue_fixed-news-2640.php

Tror ikke dette er det samme som de oppdateringene via samsung apps appen. Jeg har installert dem men står fremdeles at det er en oppdatering tilgjengelig på kies.

Lenke til kommentar

Min telefon er nå sendt :)

Ser det er en del prat om ladetid og batteri.

Og at man kan bruke nokialader??

 

Hvilken type lader kan jeg bruke på samsung foruten den som følger med?

Og om jeg bruker en annen lader fra f.eks nokia og lader opp tlf mye fortere,kan jeg da skade batteriet?

 

Kjekt med tips,slik at jeg kan bestille lader om den medfølgende suger.

Du kan trygt bruke en lader på 1000-1200mA output. Har vært beskrevet for noen sider siden. Men skjønner deg godt at du ikke gidder å bla gjennom ørten komma fire sider med postgang;)

Takker for svar.Jeg har Både HTC og Nokia-ladere som jeg da kan bruke,om den som følger med skulle være så treg.Vet jeg har lest et sted noe om ladere men fant det ikke igjen (gadd ikke lete) ;p Blitt så mye rot på denne tråden nå.

Lenke til kommentar

Har bestilt denne, 12kr inkl frakt å alt fra dealextreme.com

så kanskje jeg får beskyttet kameraglasset bedre,

er redd det skal bli som på Desire, grå dis over bildene...

 

sku_70754_1.jpg

 

 

Det snakkes om en video overgang til phono (eller noe slikt), så man kan få bilde på TVn uten å kjøpe ny Samsung TV...

Noen som vet hva det er? må kjøpes på ebaiii?

Jeg vil ha HDMI! 1080i video er poengløst til å vise på Tv med phono overgang...

Mange omveier å gå via PCn osv..

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...