Gå til innhold

Ukeblad gir Apple-sjef dødsdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tar jeg med en klype salt til vi får se et bilde der vi kan se ansiktet til personen. Steve Jobs, Eric Schmidt og Mark Zuckerberg er forøvrig invitert til det hvite hus (kilde) for å møte Obama idag. Ta dette med en klype salt folkens, en klype salt.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Ganske trist egentlig. Jeg er ikke så stor fan av apple, men har en iPod touch og en mac mini, er faktisk kjempe fornøyd med disse produktene. Veldig trist å se denne mannen så syk, selvom folk misliker han, så håper jeg inderlig at folk ikke skriker høyt ut at han fortjener å dø, han er veldig syk og syntes veldig synd på karen. Håper han ikke dør snart(veldig trist at et menneske dør så tidlig), fordi han er faktisk ikke så dum, han markedsfører og presenterer produkter på en måte som får folk til å tro alt er nytt. De bruker samme teknologi som de fleste, men bare bruker sin egen måte på hvordan software osv skal være. Feks facetime er fullscreen, mens på andre mobiler er det små ruter.

 

Steve jobs er ikke så ille kar, bare veldig synd han gjore par tiltak som får folk til å ikke like hans produkter, men dum er han ikke, du/dere kan se hvor mange som kjøper hans produkter.

Lenke til kommentar

Tar det med en klype salt selvsagt, men det skulle være fryktelig trist om det skjedde.

Han er en av vår tids beste, skulle være trist om han mistet alt han har jobbet for i en slik ung alder.

 

Alle er kansje ikke helt enige i Apples etikk.

Men ha i det minste respekt for mannen som gjorde en datamaskin med kabinett av treverk til en av vår tids ledende firmaer.

Lenke til kommentar

Veldig skeptisk. Denne setningen får meg til å lure hvilket grunnlag de egentlig har til å gi denne 6 ukers prognosen:

 

Basert på disse bildene har doktorene Gabe Mirkin og Samuel Jacobson gitt Jobs seks uker å leve.

 

Begynner også å lure på det etiske ståstedet til en doktor som gir en prognose på 6 uker bassert på bilder av en mann han aldri har undersøkt.

Lenke til kommentar

Kikka på e24 i stad, og leste blant annet dette:

 

"Aksjenedtur

 

Ryktene kan ha bidratt til at onsdagens opptur for Apple-aksjen er snudd til nedtur.

 

Ifølge Google Finance er aksjekursen ned 7,7 dollar til 355,43 dollar i forhåndshandelen torsdag.

 

E24 Børs: Følg Apple-aksjen her

 

Fallet tilsvarer en reduksjon i Apples markedsverdi på 6,69 milliarder dollar, eller 38,4 milliarder norske kroner."

 

 

 

 

Virker som om hele Apple dreier seg rundt Steve Jobs... Er det virkelig slik at hvis han tar kvelden, så styrter hele Apple?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Troverdig? Neppe!

 

Samme "kilde" skrev i oktober 2010 at Michael Douglas hadde 3 måneder igjen å leve, altså for snart 4 måneder siden:

http://www.ohthescandal.com/2010/10/28/tabloid-shame-michael-douglas-three-months-to-live/

 

Michael Douglas lever fortsatt i beste velgående, og er nå friskmeldt etter at han hadde kreft i fjor.

 

På den annen side feller jeg snart min private dødsdom over amobil.no, som er i ferd med å synke litt for dypt ned i en røre av ryktespredning, sladder og amatørmessig "journalistikk".

Lenke til kommentar

Er ikke noen fruktfan men denne nyheten tror jeg ikke er noe lastebil lass med epler i akkurat.

Her er det mer ett lastebil lass med Salt til Statens Saltvesen istedet, og de av oss som er oppegående (Ikke i Saltvesenet.) vet at slike lass vil vi ikke ha og klarer oss med de små mengdene vi får i butikken :p

 

Spørsmålet er jo heller, har Steve kanskje begynt på slankern?

Lenke til kommentar

Er bra jeg ikke har sett noen som skriver: "la han dø, han fortjener det. lolz", for det hadde jeg ikke tålt.

Jeg er riktignok imot Apple, produktene som lages og hvordan det styrer forbrukeren, men å si at noen skal dø er sykt.

Håper dette er kødd, og at han er/blir frisk. God bedring Jobs!

 

Helt enig. Apple har jo også vært innovative når det gjelder touch-telefoner og apps. Håper de kan fortsette som før selv om jeg er PC/Android-person.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...