Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Enig, sesong 3 var dårlig i forhold til sesong 1og2. 1 var best om jeg husker riktig

 

Du husker helt riktig. Førstesesongen var helt definitivt den beste - i alle fall hittil. Sesong 3 kan jo enda overraske oss positivt.

 

Da er vi veldig uenige. Sesong 1 var jo helt for jævlig hva gjelder atferd og menneskebehandling og mye av det som skjedde bør brukes i anti-mobbe kampanjer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, sesong 3 var dårlig i forhold til sesong 1og2. 1 var best om jeg husker riktig

 

Du husker helt riktig. Førstesesongen var helt definitivt den beste - i alle fall hittil. Sesong 3 kan jo enda overraske oss positivt.

 

Da er vi veldig uenige. Sesong 1 var jo helt for jævlig hva gjelder atferd og menneskebehandling og mye av det som skjedde bør brukes i anti-mobbe kampanjer!

Ja, men vi ser på fordi det er underholdning ikke fordi det er et program som fremmer sunn adferd blant mennesker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Da er vi veldig uenige. Sesong 1 var jo helt for jævlig hva gjelder atferd og menneskebehandling og mye av det som skjedde bør brukes i anti-mobbe kampanjer!

 

Mats og Petter sto jo ene og alene for både sjarmfaktor og underholdningsfaktor i førstesesongen, og bare det er nok til at jeg favoriserer sesong 1. Men som jeg skrev tidligere; nr. 3 kan enda overraske positivt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, sesong 3 var dårlig i forhold til sesong 1og2. 1 var best om jeg husker riktig

 

Du husker helt riktig. Førstesesongen var helt definitivt den beste - i alle fall hittil. Sesong 3 kan jo enda overraske oss positivt.

 

Da er vi veldig uenige. Sesong 1 var jo helt for jævlig hva gjelder atferd og menneskebehandling og mye av det som skjedde bør brukes i anti-mobbe kampanjer!

Ja, men vi ser på fordi det er underholdning ikke fordi det er et program som fremmer sunn adferd blant mennesker.

 

Slik oppførsel bør vel egentlig ikke forekomme i slike serier heller og slikt ønsker man ikke å se uansett hvilket program det er.

Jeg vil ikke akkurat kalle det Margrethe gikk gjennom for underholdning.

Lenke til kommentar

Dette er en spoilerfri tråd. Alt som ikke har skjedd på norsk tv enda, blir regnet som spoilers. Dersom man sitter med informasjon om framtidige hendelser og vil dele det med andre i tråden, benytt dere av spoilertags. På den måten slipper man å ødelegge eller redusere moroa for folk som ikke er interessert i slik avslørende informasjon.

Respekter dette. Alle spoilers utenfor spoilertags fra nå av vil bli rapportert, og slettet med en gang en moderator ser rapporten.

Lenke til kommentar

kan og være en del som ikke leser nettaviser pga nettopp det, men nøyer seg med å se nyhetene på tv...Og det avhenger av mye. man kan lese forskjellige aviser og det kan stå godt skjult i VG. Er vel like greit å lage en spoiler-tråd...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Tok sånn språktest på P3, svarte feil på alle med vilje :p

 

Du ble dårlig nok for Paradise Hotel.

Dette er så dårlig at du kunne sklidd rett inn på Paradise Hotel. Og kanskje du er tidligere deltaker til og med? Eneste å gjøre nå er å forsøke og etablere dine egne uttrykk som språknorm. Lykke til!

 

Lenke til kommentar

Tok sånn språktest på P3, svarte feil på alle med vilje :p

 

Du ble dårlig nok for Paradise Hotel.

Dette er så dårlig at du kunne sklidd rett inn på Paradise Hotel. Og kanskje du er tidligere deltaker til og med? Eneste å gjøre nå er å forsøke og etablere dine egne uttrykk som språknorm. Lykke til!

"Med vilje" :innocent:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...